MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

We zitten in de tijd van de romeinen. Een 2 in romeinse cijfers is II. Lijkt me niet zo ver gezocht toch?

Ben het eigenlijk voor de eerste maal 100% met je eens :p Desondanks ik de hint liet verwijzen naar lloyd, is het een speler als hij burger is die we best kunnen gebruiken. Enfin, als er geen betere hints komen is het vrees ik gedaan voor hem...

Nee dat is het hem nou juist, het is TE voor de hand liggend.
Als Wauter de hints naar cults zo zou makkelijk zou maken zouden ze zo opgerold kunnen worden.

We zitten in de tijd van de romeinen. Een 2 in romeinse cijfers is II. Lijkt me niet zo ver gezocht toch?

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:43 ----------

Ben het eigenlijk voor de eerste maal 100% met je eens :p Desondanks ik de hint liet verwijzen naar lloyd, is het een speler als hij burger is die we best kunnen gebruiken. Enfin, als er geen betere hints komen is het vrees ik gedaan voor hem...

De vorige 2 games zijn er zonder hints meteen burgers uitgevlogen. Ditbegin is een stuk sterker. Tot de culttrein komt om lloyd te redden

Vind hem ook niet heel sterk hoor. Maar het zou toch kunnen?

Srs: Ik vind Lloyd wel een leuke speler, zeker na het prachtige duel met hem in de eerste game van Woopy, dus stem hem liever nog niet weg. Maar als hij cult is levert het inmiddels wel een berg informatie op en het is de meest logische hint vooralsnog. Hij zal zichzelf morgen nog wel komen verdedigen, dus dan kijken we verder.

Remi wegstemmen is sowieso nutteloos, die wordt heus wel geliquideerd in nacht 1
.

Bedankt voor het vertrouwen.

Ja alley wat is deze opmerking over Remi..

Zit een reden achter maar welke ?

De vorige 2 games zijn er zonder hints meteen burgers uitgevlogen. Ditbegin is een stuk sterker. Tot de culttrein komt om lloyd te redden

Weet je het zeker? Mijn game zijn er juist veel burgers uitgevlogen door verkeerd geïnterpreteerde hints.

Vele focuste juist zo op de hints, dat de cults makkelijk mee konden spelen zonder opgemerkt te worden.

Dat zei IMBA vorige game ook al voortdurend. Zou het dan misschien echt waar zijn. ???

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:52 ----------

Ja alley wat is deze opmerking over Remi..

Zit een reden achter maar welke ?
Niet zoveel als je zou denken. Het is dag 1, dan zit er niet zoveel achter de dingen die ik zeg.

Maar ik heb nog nooit langer dan 1 dag met Remi gespeeld. Dus wil hem gewoon nog niet wegstemmen. En hij wordt toch ook best vaak in nacht 1 geliquideerd? Jij ook trouwens (of in nacht 2).

Niet zoveel als je zou denken. Het is dag 1, dan zit er niet zoveel achter de dingen die ik zeg.

Maar ik heb nog nooit langer dan 1 dag met Remi gespeeld. Dus wil hem gewoon nog niet wegstemmen. En hij wordt toch ook best vaak in nacht 1 geliquideerd? Jij ook trouwens (of in nacht 2).
70 % durft sowieso niet op hem stemmen zelfs al zouden we 10 ijzersterke tips aan hem kunnen linken :roflol:

Dat zei IMBA vorige game ook al voortdurend. Zou het dan misschien echt waar zijn. ???

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:52 ----------

Nah, Woopy had er een mooie uitleg voor.

Nee dat is het hem nou juist, het is TE voor de hand liggend.
Als Wauter de hints naar cults zo zou makkelijk zou maken zouden ze zo opgerold kunnen worden.

Het is voor Wauter ook de eerste keer dat hij dit doet. Zou best wel kunnen dat hij de moeilijkheid van zijn hints nog wat moet afwegen en dat dit een beetje een blunder is. Zo was in mijn eerste spel de hint naar Biobeast, of in mijn vorige spel de hint naar Sanca ook veel te easy.

Als die cijfers naar lloyd zouden wijzen, zou je ook alley kunnen beschuldigen.

Wie kan er nu ten slotte weerstaan aan het grote Romeinse rijk? 2

Waarom:
"Wie kan er nu ten slotte weerstaan aan het grote Romeinse rijk? 2"
geen logische reden waarom dat er staat. En mss is die 2 er aan gelinkt?

2de Romeinse rijk noemt men vaak het Oost-Romeinse rijk (Byzantijnse rijk). Maar er staat ook "grote" dus zou eigenlijk ook wel naar het Heilige Romeinse rijk kunnen verwijzen???

Btw, is er iemand uit de deelnemers die naar chersonissos is geweest? Zo ja dan leg ik iets uit dat geen steek houdt :)

Even thuis een verdediging schrijven en wat hints oplossingen,neerknallen xd

Remi krijgt er van langs maar hij wil mij er uit hebben dus vond het beetje zieluh dat hij al zo ver achter stond dus help ik een handje :)

Prijs je zelf nou niet de hemel in, zie je niet als een bedreiging dus zou me een rotzorg zijn dat je op me stemt, behalve dat het een kinderachtige actie is.

Daarnaast hoef ik je er niet uit te hebben, anders had ik wel op je gestemd.

Diaephi doet in alle spellen wel zijn uiterste best me als eerste eruit te krijgen weer uitermate verdacht

en inderdaad alle en spellen

interesting

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 23:59 ----------

Vind hem ook niet heel sterk hoor. Maar het zou toch kunnen?

Srs: Ik vind Lloyd wel een leuke speler, zeker na het prachtige duel met hem in de eerste game van Woopy, dus stem hem liever nog niet weg. Maar als hij cult is levert het inmiddels wel een berg informatie op en het is de meest logische hint vooralsnog. Hij zal zichzelf morgen nog wel komen verdedigen, dus dan kijken we verder.

Remi wegstemmen is sowieso nutteloos, die wordt heus wel geliquideerd in nacht 1.

ik ook van jou :)

Terug
Naar boven