Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:52 ----------

Niet zoveel als je zou denken. Het is dag 1, dan zit er niet zoveel achter de dingen die ik zeg.

Maar ik heb nog nooit langer dan 1 dag met Remi gespeeld. Dus wil hem gewoon nog niet wegstemmen. En hij wordt toch ook best vaak in nacht 1 geliquideerd? Jij ook trouwens (of in nacht 2).

Klopt :)

avatar is uit de asterix en obelix film
contre caesar

zie ik eruit als brutus?

whut

Mooie avatar nu weer verder

Nee dat is het hem nou juist, het is TE voor de hand liggend.
Als Wauter de hints naar cults zo zou makkelijk zou maken zouden ze zo opgerold kunnen worden.

Inderdaad vandaar dat ik ook niet meteen ga stemmen. Maaar, het is wel obvious dat hij naar lloyd verwijst maar daarom is lloyd niet perse slecht want zoals eerder aangegeven kunnen we uit de zin(nen) ervoor niet veel uitmaken.

Nee dat is het hem nou juist, het is TE voor de hand liggend.
Als Wauter de hints naar cults zo zou makkelijk zou maken zouden ze zo opgerold kunnen worden.
Eenmaal opgeloste hints lijken altijd gemakkelijk. Zoals je zelf zei kan je met deze "2" veel kanten op en de Lloyd kant is er een van. Eigenlijk maakt dat het juist een mooie hint voor dag 1 en dus niet per se te gemakkelijk.

Ik vind van 2 naar II gaan in een spel met Romeinse setting ook zo gek nog niet. Alleen, zoals iemand eerder zei, waarom dan lloydatoni en niet Alley cat ???

Ik vind van 2 naar II gaan in een spel met Romeinse setting ook zo gek nog niet. Alleen, zoals iemand eerder zei, waarom dan lloydatoni en niet Alley cat ???
Het ligt meer voor de hand dat je voor de beginletters gaat, maar het kan allebei ja.

Ik weet natuurlijk dat het niet naar mij kan verwijzen, maar het feit dat het kan maakt me minder geneigd hem zomaar te volgen naar Lloyd. Dat kan evengoed toeval zijn.

Eenmaal opgeloste hints lijken altijd gemakkelijk. Zoals je zelf zei kan je met deze "2" veel kanten op en de Lloyd kant is er een van. Eigenlijk maakt dat het juist een mooie hint voor dag 1 en dus niet per se te gemakkelijk.

Klopt, maar gezien de zogenaamde "oplostijd" die deze hint vergde durf ik wel te stellen dat deze ook onopgelost makkelijk was. En daarnaast is de hint : "2" niet makkelijk, maar is er gewoon een te makkelijke oplossing aan gegeven.

Klopt, maar gezien de zogenaamde "oplostijd" die deze hint vergde durf ik wel te stellen dat deze ook onopgelost makkelijk was. En daarnaast is de hint : "2" niet makkelijk, maar is er gewoon een te makkelijke oplossing aan gegeven.
Toen ik het verhaal las bedacht ik vrij snel dat de 2 naar Lloyd kon verwijzen op deze manier. Maar ik moest weg en dacht dat iemand anders er ook wel mee zou komen en dat gebeurde ook binnen vijf minuten.
De zolderhint naar Sanca zag ik vorige game ook vrijwel gelijk. Toen moest ik eerst overleggen met mijn cult-collega's en twee uur later was er nog niemand anders die het gevonden had. Die was inderdaad een stukje lastiger en die vond Woopy achteraf al te makkelijk.

Dus je hebt eigenlijk wel gelijk. Aan de andere kant is deze oplossing zo logisch dat alle andere oplossingen vergezocht gaan lijken.

Neig naar alley. Wat hij post geeft mij zo het gevoel dat hij slecht is.

Nu zal hij wel zeggen dat ik altijd cult ben...

Ben weer bijgelezen idd duidelijke hints als ik het zo lees :) Alleen nog niet helemaal uit op wie te stemmen...

Terug
Naar boven