- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
Er is een nieuw homokoppel ontstaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een nieuw homokoppel ontstaan

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:52 ----------
Niet zoveel als je zou denken. Het is dag 1, dan zit er niet zoveel achter de dingen die ik zeg.
Maar ik heb nog nooit langer dan 1 dag met Remi gespeeld. Dus wil hem gewoon nog niet wegstemmen. En hij wordt toch ook best vaak in nacht 1 geliquideerd? Jij ook trouwens (of in nacht 2).

avatar is uit de asterix en obelix film
contre caesar

Nee dat is het hem nou juist, het is TE voor de hand liggend.
Als Wauter de hints naar cults zo zou makkelijk zou maken zouden ze zo opgerold kunnen worden.
Eenmaal opgeloste hints lijken altijd gemakkelijk. Zoals je zelf zei kan je met deze "2" veel kanten op en de Lloyd kant is er een van. Eigenlijk maakt dat het juist een mooie hint voor dag 1 en dus niet per se te gemakkelijk.Nee dat is het hem nou juist, het is TE voor de hand liggend.
Als Wauter de hints naar cults zo zou makkelijk zou maken zouden ze zo opgerold kunnen worden.
Ik vind van 2 naar II gaan in een spel met Romeinse setting ook zo gek nog niet. Alleen, zoals iemand eerder zei, waarom dan lloydatoni en niet Alley cat![]()
Het ligt meer voor de hand dat je voor de beginletters gaat, maar het kan allebei ja.Ik vind van 2 naar II gaan in een spel met Romeinse setting ook zo gek nog niet. Alleen, zoals iemand eerder zei, waarom dan lloydatoni en niet Alley cat![]()
Eenmaal opgeloste hints lijken altijd gemakkelijk. Zoals je zelf zei kan je met deze "2" veel kanten op en de Lloyd kant is er een van. Eigenlijk maakt dat het juist een mooie hint voor dag 1 en dus niet per se te gemakkelijk.
Toen ik het verhaal las bedacht ik vrij snel dat de 2 naar Lloyd kon verwijzen op deze manier. Maar ik moest weg en dacht dat iemand anders er ook wel mee zou komen en dat gebeurde ook binnen vijf minuten.Klopt, maar gezien de zogenaamde "oplostijd" die deze hint vergde durf ik wel te stellen dat deze ook onopgelost makkelijk was. En daarnaast is de hint : "2" niet makkelijk, maar is er gewoon een te makkelijke oplossing aan gegeven.