MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Neig naar alley. Wat hij post geeft mij zo het gevoel dat hij slecht is.

Nu zal hij wel zeggen dat ik altijd cult ben...
Maar dat gevoel krijg jij altijd bij mij. Toch is dat meestal niet zo (dat is bij jou zelf wel anders, jij bent wel altijd cult).

II of gewoon nummer 2 of post 2, wat is de voorkeur van de 1 boven de ander

Er van uitgaande dat stemmen die voor het verhaal uitgebracht zijn niet meetellen, heb ik deze tussenstand:
- lloydatoni: 3
- unknowndbb: 2
- whami: 1

Er moet nog veel gebeuren dus :)

Ben zelf wel geneigd om mee te gaan op de lloydatoni hint, al kan die evengoed naar alley cat verwijzen.
Verder viel het me bij het teruglezen op dat alley cat postte dat speler 2 boddin was en het dus naar hem kon verwijzen, waarop boddin vrij snel met de "II" oplossing kwam, waar velen in meegaan en waarna alle aandacht van zichzelf wegviel.

Er van uitgaande dat stemmen die voor het verhaal uitgebracht zijn niet meetellen, heb ik deze tussenstand:

Er moet nog veel gebeuren dus :)

Ben zelf wel geneigd om mee te gaan op de lloydatoni hint, al kan die evengoed naar alley cat verwijzen.
Verder viel het me bij het teruglezen op dat alley cat postte dat speler 2 boddin was en het dus naar hem kon verwijzen, waarop boddin vrij snel met de "II" oplossing kwam, waar velen in meegaan en waarna alle aandacht van zichzelf wegviel.

Ik zoek gewoon naar hints? Moet ik dan niet zoeken? Lijk ik niet meer verdacht. Ik zeg zelf dat ik niet op lloyd stem omdat het te onduidelijk is of hij goed of slecht is. Het kan evengoed verwijzen naar de 2de post in deze game van origineel of 2de post na introductie van z1000. daarom dat ik niet stem. Heb ik ook al meermaals aangehaald in dit topic.

Zie je wel, typisch cult gedrag. Jou eerste keer ging ik er niet vanuit dat jij cult was.
Je hebt gelijk, bedacht me net al dat in de games dat jij mij verdacht van cultgedrag jij eigenlijk cult was. Dus dat was de oorzaak daarvan.

Woopy zei:
Mijn opmerking over dat de 2 naar Boddin verwees was maar een mopje. Die oplossing was zo simpel, daar geloof(de) ik zelf ook echt niet in.

• Topic Starter Topic Starter

Ik mis een stem op lloydatoni. Eens ff nakijken. Ik denk dat ik gevonden heb waar het misverstand zit. De stem van weightboy tel ik niet mee.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:33 ----------

Er heeft iemand gevraagd om zich uit te schrijven. Wil je zijn rol hebben?

Laatst bewerkt:
Ik mis een stem op lloydatoni. Eens ff nakijken. Ik denk dat ik gevonden heb waar het misverstand zit. De stem van weightboy tel ik niet mee.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:33 ----------

Er heeft iemand gevraagd om zich uit te schrijven. Wil je zijn rol hebben?

Nouja zeg, hij kiest ervoor zo'n moeilijke naam te nemen

Ik ga mee in het II verhaal, no offence lloydatoni

Ik ga mee in het II verhaal, no offence lloydatoni

Sorry dat ik niet echt actief ben geweest gisteren, heb me bezig moeten houden met het voorbereiden van een presentatie voor de opleiding. Alles even teruggelezen en ik ben ook geneigd om met dit verhaal mee te gaan, de rest klinkt wat te simpel. Sorry lloydatoni.

Zo te zien gaat Lloyd hangen, ben wel benieuwd of er een treintje op gang komt... Zo niet kunnen we eigenlijk wel concluderen dat hij niet evil is.
En hangt er weer (zoals gewoonlijk) een goede.

wat een bullshit weer

ik ben goed, en zorg voor de nodige mooie beeldvulling, stem op iemand die me zo nadrukkelijk zwart maakt

Sorry dat ik niet echt actief ben geweest gisteren, heb me bezig moeten houden met het voorbereiden van een presentatie voor de opleiding. Alles even teruggelezen en ik ben ook geneigd om met dit verhaal mee te gaan, de rest klinkt wat te simpel. Sorry lloydatoni.

Te simpel? De "hint" naar mij zou nog aannemelijker zijn dan dat de "2" naar lloydatoni verwijst.
Een 2 die ll als betekenis zou hebben ala Romeinse cijfers is natuurlijk heel leuk en aardig, maar het is maar één cijfer. Bij het oplossen van de "hint" komt geen hogere wiskunde aan te pas waardoor het juist onaannemelijk is dat een 2 naar II verwijst en zodoende naar lloydatoni.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 13:58 ----------

Neem je hem nu in bescherming ?

En wat zou dat volgens jou zeggen dan?

Te simpel? De "hint" naar mij zou nog aannemelijker zijn dan dat de "2" naar lloydatoni verwijst.
Een 2 die ll als betekenis zou hebben ala Romeinse cijfers is natuurlijk heel leuk en aardig, maar het is maar één cijfer. Bij het oplossen van de "hint" komt geen hogere wiskunde aan te pas waardoor het juist onaannemelijk is dat een 2 naar II verwijst en zodoende naar lloydatoni.
Waarom:
"Wie kan er nu ten slotte weerstaan aan het grote Romeinse rijk? 2"
geen logische reden waarom dat er staat. En mss is die 2 er aan gelinkt?

2de Romeinse rijk noemt men vaak het Oost-Romeinse rijk (Byzantijnse rijk). Maar er staat ook "grote" dus zou eigenlijk ook wel naar het Heilige Romeinse rijk kunnen verwijzen???

Btw, is er iemand uit de deelnemers die naar chersonissos is geweest? Zo ja dan leg ik iets uit dat geen steek houdt :)

M.A.W. hij geeft me gelijk dat die 2 mogelijk ergens anders voor staat. Oh hoe lief :facial:

Terug
Naar boven