AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Net thuis, morgen eens goed doorlezen om daarna een weloverwogen en uitstekend doordachte stem uit te brengen.

Vanuit trainen gelijk door naar voorlichtingsavond van het examen jaar van m'n dochter.

Ben helemaal suf geluld. Snap wel dat ze er geen reet aan vind daar.

toch heel verdacht hoor

Welke was dat dan, die heb ik gemist.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 16:05 ----------

Verdacht dat jij dit verdacht vind..

Zie hieronder.

Plausibel? "Hint" leidt ook gewoon naar m'n avatar.

SPQR staat ook op de vlag van het Romeinse rijk en idd ik heb ook een vlag van het Romeinse rijk.
Niet dat ik cult ben overigens, maar dit gaan ontkennen zou nergens toe leiden.

Overigens staat SPQR gewoon voor het Romeinse rijk en zover ik kan zien zie ik iets van 12 mensen met een Romeinse avatar, dus ligt er maar aan hoe je de "SPQR" op wilt vatten.

Dat heb ik zelf ook gewoon gezegd.

Ja ik weet t Haha, maar serieus. Die naar jou hoeft niks te betekenen, maar de mogelijkheid is er wel. De 2 kan naar zoveel dingen verwijzen:roflol:

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 16:16 ----------

Gun karma terug mensen, ik loop vast net als gisterenavond.:roflol:

Een bijgelezen, mooi om te zien dat veel mensen meegaan op lloyd!

Heb even gecheckt of er leden zijn die normaal actief zijn en die in dit spel tot nu toe minder actief zijn, maar daar heb ik niets bijzonders in opgemerkt...

Er moet sowieso wel iemand uit, maar met de oplossingen naar hints die we nu hebben, weten we niet veel.

Dan kijk ik naar de reacties op de stemmen die reeds uitgebracht zijn. Dan zie ik de meeste tegenspraak in de stemmen tegen Lloydatoni. En die wordt veilig genoeg gebracht om niet als te verdedigend over te komen. In deze fase van het spel lijkt me dat, voor mij persoonlijk althans, genoeg om mijn keuze op te baseren, gezien er weinig andere opties zijn.

Ik heb nog een half uurtje voor ik de rest van de avond weg ben. Benieuwd of er nog nieuws komt, maar zoniet, stem ik op Lloyd.

Ah ok..lijkt mij ook wat te mager als hint.

Ik zit te twijfelen om mee te gaan op lloydatoni of om voor whami te gaan.

Whami omdat ie opeens een varken als ava heeft. Wil je de aandacht op je vestigen dan kun je het krijgen ook. Vind het verdacht om zo te handelen iig.

eigelijk klopt de hint op lloyd niet echt, 2 in romeinse cijfers is dubbele I, niet dubbele L, want een L is 500

Jij beschermt lloydatoni? Kleine LL is ll en 2 is ll. Dus verdacht om dat te beweren.

Hierom ga ik mee op lloydatoni

Tenzij er nog iets anders langs moet komen maar heb vanavond niet veel tijd. Eten, trainen, sportmasseuse(zonder happy finish helaas:p)

Ik vind Tremendes wel erg actief, dat is toch verdacht.

Normaal zou ik zeggen dat de 2 idd te makkelijk zou zijn, kan een letter betekenen, een deelnemernummer, een postnummer enz. maar gezien de stijl van het spel zijn romeinse letters opzich wel logisch...

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 17:04 ----------

Ik vind Tremendes wel erg actief, dat is toch verdacht.

Denk eerder dat dat zijn manier is om er niet de eerste ronde uit te gaan :D:D

Wou het net ook zeggen :roflol:

Hij springt ineens van het een op het ander.

Dat viel mij ook op :D Guts doet een onzekere bewering ''niet echt'', en Tremendes haakt er steevast op in en maakt meteen z'n keuze hard terwijl hij daarvoor nog twijfelde?

Aah de cult trein is running? Heb gemotiveerd waarom ik twijfelde en waarom ik daarna mijn keuze maakte.

En actief? Vorige keer alleen de eerste dag gemist, no lifers.

Terug
Naar boven