- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
op jou.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op jou.
lloyd is overduidelijk goed ? hij had inderdaad een erg sterke verdediging.
daarna zeker snel gaan overleggen met zijn cults vriendjes om een plan te verzinnen om dit op te lossen
. Aangezien er naar mijn mening nog niet echt duidelijke aanwijzingen zijn naar iemand anders toe stem ik mee op:
De mensen die hier geen culttrein in zien..Tremendes had een aanvraag naar killy met een varken,in,het killy topic. In het verhaal kwam dit terug toch met varkensn?

Tremendes had een aanvraag naar killy met een varken,in,het killy topic. In het verhaal kwam dit terug toch met varkensn?
hij was vast op zoek naar hints over zichzelfIk wil graag niet op Lloyd stemmen, maar er is toch geen serieus alternatief?
De intuitie van Remi of Orgineel, een veel te voor de hand liggende uitleg van de hint (die uitkomt bij Boddin of Penose) of een stem op mezelf vanwege de dubbele L.
mochten we idd weer dezelfde fout maken dit keer, zal ik niet op deze hint meegaan op jou iig heheDenk toch dat we voor t eerst sinds tijden weer goede hints oplossen. lloydatoni
Kwil wel met je meegaan jimbooo, maar kan niet op mezelf stemmen ...
Die laatste is inderdaad de lastigste voor joumochten we idd weer dezelfde fout maken dit keer, zal ik niet op deze hint meegaan op jou iig hehe
Misschien maar op jou stemmen vanwege je handtekening.