AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

lloyd is dus duidelijk goed. Weightboy, bikers en bio zet ik vast op mijn lijstje

lloyd is overduidelijk goed ? hij had inderdaad een erg sterke verdediging.

daarna zeker snel gaan overleggen met zijn cults vriendjes om een plan te verzinnen om dit op te lossen

:roflol: ik wil eigenlijk een ander stemmen, maar vorige potjes kreeg ik gezeik omdat ik dan als enigste op een ander ga stemmen

lloyd is overduidelijk goed ? hij had inderdaad een erg sterke verdediging.

daarna zeker snel gaan overleggen met zijn cults vriendjes om een plan te verzinnen om dit op te lossen

Dat overleggen heeft blijkbaar niet veel geholpen :D. Aangezien er naar mijn mening nog niet echt duidelijke aanwijzingen zijn naar iemand anders toe stem ik mee op:

Lloydatoni

Tremendes had een aanvraag naar killy met een varken,in,het killy topic. In het verhaal kwam dit terug toch met varkensn?

Toch door die 2 II op Lloydatoni

Tremendes had een aanvraag naar killy met een varken,in,het killy topic. In het verhaal kwam dit terug toch met varkensn?

Huh?

Tremendes blijft natuurlijk wel verdacht. Hij gebruikte al enkele keren het excuus dat hij ging "trainen", terwijl we allemaal weten dat iemand die traint onmogelijk zo dik kan zijn :D

Denk toch dat we voor t eerst sinds tijden weer goede hints oplossen. lloydatoni
Kwil wel met je meegaan jimbooo, maar kan niet op mezelf stemmen ...

Ik wil graag niet op Lloyd stemmen, maar er is toch geen serieus alternatief?

De intuitie van Remi of Orgineel, een veel te voor de hand liggende uitleg van de hint (die uitkomt bij Boddin of Penose) of een stem op mezelf vanwege de dubbele L.

Ik wil graag niet op Lloyd stemmen, maar er is toch geen serieus alternatief?

De intuitie van Remi of Orgineel, een veel te voor de hand liggende uitleg van de hint (die uitkomt bij Boddin of Penose) of een stem op mezelf vanwege de dubbele L.

Die laatste is inderdaad de lastigste voor jou :D mochten we idd weer dezelfde fout maken dit keer, zal ik niet op deze hint meegaan op jou iig hehe

Golderado
Tremendes
Dieaphi

Zo alles bij gelezen. 2 lange dagen school achter de rug. Morgen lekker vrij.

De hint naar Lloyd lijkt de meest waarschijnlijke. Maar ik zie geen cultrein komen om hem te redden. Dus ik twijfel een beetje aan Lloyd.

Gvd ook moeilijk alles te lezen zo met die avatars zeg. Damn

Ben sowieso goed dus pls revote

Terug
Naar boven