AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Aah de cult trein is running? Heb gemotiveerd waarom ik twijfelde en waarom ik daarna mijn keuze maakte.

En actief? Vorige keer alleen de eerste dag gemist, no lifers.

Cult staat voor de bad guys neem ik aan? Nog steeds m'n eerste spel. Nee, in dat geval. Maar het viel me gewoon op.

Aah de cult trein is running? Heb gemotiveerd waarom ik twijfelde en waarom ik daarna mijn keuze maakte.

En actief? Vorige keer alleen de eerste dag gemist, no lifers.
Vermeende inactiviteit zei ik. Maar je hebt een puntje, een kantoorbaan is niet echt een leven ... :(

En geen zorgen, zal niet op je stemmen. :kiss:

heb het even door gelezen en ben ervan overtuigd dat die 2 inderdaad iets met lloydatoni te maken heeft.
lloydatoni

Ik stem op diaphei. Ok de hint is duidlijk, ik vind hem gemakkelijk en was gewoon luidop aan het denken. Diaphei is er rotsvast van overtuigd dat dit ook wel degelijk de oplossing is, terwijl het honderden andere betekenissen kunnen hebben.

Ik stem op diaphei. Ok de hint is duidlijk, ik vind hem gemakkelijk en was gewoon luidop aan het denken. Diaphei is er rotsvast van overtuigd dat dit ook wel degelijk de oplossing is, terwijl het honderden andere betekenissen kunnen hebben.

Je hebt een punt en neig mee te gaan.

Hmm, op wie ben jij gegaan jimbooo?

Waarom stemt iedereen op Lloyd? Vanwege die 2?

Inderdaad, lijkt me te obvious en diaphei springt er meteen op alsof het de ontdekking van de eeuw is. Ik kan mis zijn maar ook niet. Het blijft een gokje.

Waarom dan niet Boddin? 2de ingeschreven speler? Of Penose nummer 11. Of Alley cat? Of tremendes?

ehm...is nog wat vroeg maar ik heb nog veel te doen dus kan geen diepe analyse maken van wat of hoe. Dus ik ga met de massa mee lloydatoni

Lawl @ culttreintje.

Bikers

Toch Illoy of Penose als ik het zo lees...

Dan ga ik maar mee lloydatoni

Terug
Naar boven