- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is altijd zo, daarom dat er meestal zo veel burgers sterven in het begin en dat evil vrij easy de macht kan overnemen na enkele dagen.Veel mensen reageren op het stemgedrag van anderen, maar zijn zelf zo inactief als ****. Leuke mentaliteit
Is altijd zo, daarom dat er meestal zo veel burgers sterven in het begin en dat evil vrij easy de macht kan overnemen na enkele dagen.
Veel mensen reageren op het stemgedrag van anderen, maar zijn zelf zo inactief als ****. Leuke mentaliteit
Ik gaf dat aan ja, IK!Ik zie dat de stemming nog steeds tussen bikers en unknown gaat. Dan ga ik mee op bikers. Reden: Wat Unknown al aangaf over het volgen op lloyd en het vervolgens verdacht vinden als een ander dat ook doet...

Is altijd zo, daarom dat er meestal zo veel burgers sterven in het begin en dat evil vrij easy de macht kan overnemen na enkele dagen.

pot en ketel.
Nu is juist de tijd dat we nog de mogelijkheid hebben om 'simpel' een stemming de goede richting in te leiden, we hebben nog de grote meerderheid.
3 personen die in 10 minuten op dezelfde persoon stemmen dat is gewoon superslecht gespeeld, helemaal omdat het 2 spelers zijn die redelijk inactief spelen en stemmen omdat iemand anders dat doet. Had mijn bedenkingen bij deze stemming, maar dankzij jullie weet ik tenminste dat ik goed zit![]()
Bla bla...
eerst op een cult stemmen dan pas praten.
Druk gehad met van alles en nogwat vandaag maar ga mee op bikers
Dat geeft niet. Wilde vooral een spannende stemming hebben, daar leer je toch het meest van. Wie er uitgaat maakt dan niet zoveel uit in deze fase van het spel. Geloof sowieso wel dat een van de twee slecht is.
Dat geeft niet. Wilde vooral een spannende stemming hebben, daar leer je toch het meest van. Wie er uitgaat maakt dan niet zoveel uit in deze fase van het spel. Geloof sowieso wel dat een van de twee slecht is.