AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Spannend!!

Veel mensen reageren op het stemgedrag van anderen, maar zijn zelf zo inactief als ****. Leuke mentaliteit

Ik zie dat de stemming nog steeds tussen bikers en unknown gaat. Dan ga ik mee op bikers. Reden: Wat Unknown al aangaf over het volgen op lloyd en het vervolgens verdacht vinden als een ander dat ook doet...

Alley.. Mensen hebben geen vertrouwen in je man.

Druk gehad met van alles en nogwat vandaag maar ga mee op bikers

Is altijd zo, daarom dat er meestal zo veel burgers sterven in het begin en dat evil vrij easy de macht kan overnemen na enkele dagen.

pot en ketel.

Nu is juist de tijd dat we nog de mogelijkheid hebben om 'simpel' een stemming de goede richting in te leiden, we hebben nog de grote meerderheid.

3 personen die in 10 minuten op dezelfde persoon stemmen dat is gewoon superslecht gespeeld, helemaal omdat het 2 spelers zijn die redelijk inactief spelen en stemmen omdat iemand anders dat doet. Had mijn bedenkingen bij deze stemming, maar dankzij jullie weet ik tenminste dat ik goed zit :P

pot en ketel.

Nu is juist de tijd dat we nog de mogelijkheid hebben om 'simpel' een stemming de goede richting in te leiden, we hebben nog de grote meerderheid.

3 personen die in 10 minuten op dezelfde persoon stemmen dat is gewoon superslecht gespeeld, helemaal omdat het 2 spelers zijn die redelijk inactief spelen en stemmen omdat iemand anders dat doet. Had mijn bedenkingen bij deze stemming, maar dankzij jullie weet ik tenminste dat ik goed zit :P

We zullen zien.

Alley.. Mensen hebben geen vertrouwen in je man.
Dat geeft niet. Wilde vooral een spannende stemming hebben, daar leer je toch het meest van. Wie er uitgaat maakt dan niet zoveel uit in deze fase van het spel. Geloof sowieso wel dat een van de twee slecht is.

• Topic Starter Topic Starter
Karma gegeven en zal nog ff wachten met het verhaal te schrijven.

Denk dat je wel kan schrijven. Aangezien er toch geen trein komt om te redden..

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 20:14 ----------

Dat geeft niet. Wilde vooral een spannende stemming hebben, daar leer je toch het meest van. Wie er uitgaat maakt dan niet zoveel uit in deze fase van het spel. Geloof sowieso wel dat een van de twee slecht is.

Moet haast wel he.

En je zal altijd zien dat het niet diegene is die eruit gaat.

Ben benieuwd

Dat hij nog niet kan schrijven betekend dat 1 van de 2 sowieso evil is. Moesten het 2 joden zijn kon je ze beide laten vergassen op de zelfde manier. Dus als Bikers goed blijkt...

Please niet zoals het vorig spel er eerst 10 goeden uitspelen vooraleer er een keer een slechte uitgaat :roflol:

Terug
Naar boven