- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste dag is zoiezo een gok om iemand eruit te stemmen en maar hopen dat ie slecht is.Ziet er naar uit dat het vandaag tussen UnknownDBB en Bikers gaat.
Bikers: verklaring waarom je eerst overtuigd was dat de oplossing naar lloydatoni de goede was en je vervolgens iemand anders gaat verdenken omdat die diezelfde redenering volgde, zoals UnknownDBB quote?
Vooral omdat de jager bij een cult stond en Remi de meest logische is om te beschermen.Wat is de reden voor Remi nou weer? Omdat hij op bikers stemde vanwege het onderbuik gevoel.
Ik stem op jou omdat jij zonder reden op mij stemt, de enige manier om op mij stemmen en te weten dat jij goed bent is door te kijken of ik geen cult ben. jullie weten precies wie de cults zijn en kunnen zo makkelijk de burgers eruit stemmen.
Alleen moet je wel met een goede reden komen om een burger eruit te stemmen en niet je intuitie.
Overigens kan je de cults er zo uithalen, volgen allemaal remi en stemmen op mij zonder enige reden.
Spreek voor jezelf.
De reden dat je zo makkelijk switchte naar Diaephi na de dood van lloydatoni (waar jij tevens mede verantwoordelijk voor bent) is omdat je weet dat Diaephi een makkelijk target op dat moment. Hij is degene die een foute hint had.
Maar vertel eens... Indien jij burger bent he. Waarom heeft een burger die nog moeite doet om hints op te lossen (Diaephi) meer recht om te sterven nadat hij een burger eruit gestemd heeft, dan een burger die geen hints oplost, volgt met de stemming en daardoor een burger eruit stemt?
heb het even door gelezen en ben ervan overtuigd dat die 2 inderdaad iets met lloydatoni te maken heeft.
lloydatoni
strongreason/10
Eerst de hint naar lloydatoni en nu dit.
diaephi
Kijk morgen middag even of er nog andere hints zijn gevonden.
aub niet teveel pagina's spammen is zoveel leeswerk.
Zie trouwens dat er weer op tremendes gestemt mag worden, mensen die mee willen gaan?
tremendes
De eerste dag is zoiezo een gok om iemand eruit te stemmen en maar hopen dat ie slecht is.
De hint vond ik zelf goed gevonden maar nu hij fout bleek en ik er langer over na dacht kon deze hint overal op leiden. Nu diaephi ook aan de hint 21 voldoet vond ik het een gokje waard aangezien hij een mogelijke hint verdraaid heeft naar een burger.

De eerste dag is zoiezo een gok om iemand eruit te stemmen en maar hopen dat ie slecht is.
De hint vond ik zelf goed gevonden maar nu hij fout bleek en ik er langer over na dacht kon deze hint overal op leiden. Nu diaephi ook aan de hint 21 voldoet vond ik het een gokje waard aangezien hij een mogelijke hint verdraaid heeft naar een burger.

Die waren er volgens mij niet, hooguit misschien Rob P. Maar herinner me daar ook geen berichten van.Ben nog steeds eerder geneigd om op degenen te stemmen die wel gepost hebben maar niet gestemd hebben. Die hint is al wat minder voor interpretatie vatbaar.
Mensen alley is bad geloof me nou. Voel het aan me water
Ik zat zelf te twijfelen tussen unknown en alley cat
Heb daar nochtans twee aardige redenen voor. Maar die hou ik voor mezelf.Heb het ook niet zo op Alley gezien z'n plotselinge stemwijziging maargoed.

Eerste voldeed de 21 hint niet omdat er een 8 bij moet en nu klopt hij omdat hij toevallig naar mij loopt?Ow en mocht je er toch van overtuigd zijn dat 21 een hint is, kijk dan even naar de spelerlijst![]()
Eerste voldeed de 21 hint niet omdat er een 8 bij moet en nu klopt hij omdat hij toevallig naar mij loopt?
B...b...b...bu...bu...butt, nobody got killed in an alley?Mensen alley is bad geloof me nou. Voel het aan me water

Heb daar nochtans twee aardige redenen voor. Maar die hou ik voor mezelf.
Hoe dan ook lijkt me vrij duidelijk dat ik niet in hetzelfde kamp als Bikers zit aangezien ik de 'trein' in zijn richting op de rails gezet heb.