MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Wat is de reden voor Remi nou weer? Omdat hij op bikers stemde vanwege het onderbuik gevoel.

Ziet er naar uit dat het vandaag tussen UnknownDBB en Bikers gaat.
Bikers: verklaring waarom je eerst overtuigd was dat de oplossing naar lloydatoni de goede was en je vervolgens iemand anders gaat verdenken omdat die diezelfde redenering volgde, zoals UnknownDBB quote?
De eerste dag is zoiezo een gok om iemand eruit te stemmen en maar hopen dat ie slecht is.
De hint vond ik zelf goed gevonden maar nu hij fout bleek en ik er langer over na dacht kon deze hint overal op leiden. Nu diaephi ook aan de hint 21 voldoet vond ik het een gokje waard aangezien hij een mogelijke hint verdraaid heeft naar een burger.

Ik stem op bikers

Ik stem op jou omdat jij zonder reden op mij stemt, de enige manier om op mij stemmen en te weten dat jij goed bent is door te kijken of ik geen cult ben. jullie weten precies wie de cults zijn en kunnen zo makkelijk de burgers eruit stemmen.
Alleen moet je wel met een goede reden komen om een burger eruit te stemmen en niet je intuitie.

Overigens kan je de cults er zo uithalen, volgen allemaal remi en stemmen op mij zonder enige reden.

Spreek voor jezelf.
De reden dat je zo makkelijk switchte naar Diaephi na de dood van lloydatoni (waar jij tevens mede verantwoordelijk voor bent) is omdat je weet dat Diaephi een makkelijk target op dat moment. Hij is degene die een foute hint had.

Maar vertel eens... Indien jij burger bent he. Waarom heeft een burger die nog moeite doet om hints op te lossen (Diaephi) meer recht om te sterven nadat hij een burger eruit gestemd heeft, dan een burger die geen hints oplost, volgt met de stemming en daardoor een burger eruit stemt?

En dan nog iets he

heb het even door gelezen en ben ervan overtuigd dat die 2 inderdaad iets met lloydatoni te maken heeft.
lloydatoni

strongreason/10

:roflol:

Eerst de hint naar lloydatoni en nu dit.
diaephi

Kijk morgen middag even of er nog andere hints zijn gevonden.
aub niet teveel pagina's spammen is zoveel leeswerk:o.

Zie trouwens dat er weer op tremendes gestemt mag worden, mensen die mee willen gaan?
:trollface: tremendes

Bovenstaande posts zijn achter elkaar gepost, daarmee doel ik niet op het tijdstip maar dat er dus geen andere posts van je tussen zitten.

Je ene post was een stem op lloydatoni en je eerstvolgende post was gelijk een stem op Diaephi.
Als burger zijnde zou je toch zeggen dat je je stem op z'n minst afweegt, omdat het gevaar bestaat dat je een medeburger eruit smijt... Maar nee bikers niet, Bikers stemt gewoon in 2 achtereenvolgende posts op 2 verschillende mensen, nadat hij de 2e persoon waarop hij stemt zelfs gevolgd is in de eerste stemming.. Hoe ironisch

Mensen alley is bad geloof me nou. Voel het aan me water

De eerste dag is zoiezo een gok om iemand eruit te stemmen en maar hopen dat ie slecht is.
De hint vond ik zelf goed gevonden maar nu hij fout bleek en ik er langer over na dacht kon deze hint overal op leiden. Nu diaephi ook aan de hint 21 voldoet vond ik het een gokje waard aangezien hij een mogelijke hint verdraaid heeft naar een burger.

Dit argument voldoet niet want er hoort een cijfertje 8 bij.

Hint 21? Heb iets gemist denk ik ???

Je zegt het zelf, de eerste dag is een gok, en zo wordt er ook naar hints gegokt. Dat Diaephi een verkeerde gok deed waar velen op meegingen, kan je hem moeilijk kwalijk nemen. Iemand moest het doen.

Ben nog steeds eerder geneigd om op degenen te stemmen die wel gepost hebben maar niet gestemd hebben. Die hint is al wat minder voor interpretatie vatbaar.

Cults stemmen op Unknown jeweetoch

Ow en mocht je er toch van overtuigd zijn dat 21 een hint is, kijk dan even naar de spelerlijst:rolleyes:

Ben nog steeds eerder geneigd om op degenen te stemmen die wel gepost hebben maar niet gestemd hebben. Die hint is al wat minder voor interpretatie vatbaar.
Die waren er volgens mij niet, hooguit misschien Rob P. Maar herinner me daar ook geen berichten van.

Ik zat zelf te twijfelen tussen unknown en alley cat

Mensen alley is bad geloof me nou. Voel het aan me water

Weet je zeker dat je niet jimbooo bedoelt? haha

Gaat tussen bikers en unknown dat is wel duidelijk nu, wat bikers de das om zal doen is het feit dat hij zichzelf niet probeert te verdedigen lijkt me, iig zijn vele stemwijzigingen uit leggen.

bikers

Heb het ook niet zo op Alley gezien z'n plotselinge stemwijziging maargoed.
Heb daar nochtans twee aardige redenen voor. Maar die hou ik voor mezelf. :cool:

Hoe dan ook lijkt me vrij duidelijk dat ik niet in hetzelfde kamp als Bikers zit aangezien ik de 'trein' in zijn richting op de rails gezet heb.

Ik kan op dit moment niets opmaken uit de verhalen tot nu toe. Vandaar stem ik blanko.

Eerste voldeed de 21 hint niet omdat er een 8 bij moet en nu klopt hij omdat hij toevallig naar mij loopt?

Nope, alleen jij suggereerde dat hij wel klopte, namelijk met deze post:

En ik heb zoiets van als je werkelijk denkt dat er zo'n simpele hint weggeven wordt in de vorm van het cijfer 21, dan moet de speler met het nummer 21 daar ook wel in aanmerking voor komen.

Heb daar nochtans twee aardige redenen voor. Maar die hou ik voor mezelf. :cool:

Hoe dan ook lijkt me vrij duidelijk dat ik niet in hetzelfde kamp als Bikers zit aangezien ik de 'trein' in zijn richting op de rails gezet heb.

Ah heb al zo'n vermoeden.
En de laatste zin is natuurlijk onzin. Er zijn meerdere rollen die elkaars identiteit niet weten van het slechte kamp, dus mocht Bikers idd slecht lijken zegt dat niet zo veel over jou. (afhankelijk van Bikers z'n rol uiteraard).
Daarnaast blijkt uit je post dat je dus ook gewoon vermoed dat Bikers cult is, want indien je een trein had neergezet, er rekening mee houdende dat het een burger kon zijn, had je de laatste zin niet geplaatst want in dat geval zou dat betekenen dat je suggereert dat jij cult zou zijn indien Bikers burger blijkt te zijn. En dat lijkt me als Senator nogal een slechte move.

Terug
Naar boven