XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Hmmm. En niet te vergeten dat als de tempelpriester iemand van Remi's kontlikkers is, ze zouden kunnen proberen om hem in hun kamp te trekken moest hij goed zijn.

Maar Bikers gaat er al bijna sowieso uit, 10 stemmen al tegen hem.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 18:49 ----------

unknowndbb

UnknownDBB

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 19:01 ----------

Geloof Alley nou maar, zit normaal altijd juist (behalve vorig potje maarja)

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 19:03 ----------

Dus buiten de cults die stemmen op bikers, stemmen er ook nog burgers op hem...
Gaat weer lekker

Jezus man... blinde gasten...

En orgineel als jullie het zo goed wisten van die post mbt IMBA... waarom dan niet gevraagd of ik mijn post wilde editten? Lekker makkelijk lullen achteraf, had srs geen idee.

• Topic Starter Topic Starter
Dat hij nog niet kan schrijven betekend dat 1 van de 2 sowieso evil is. Moesten het 2 joden zijn kon je ze beide laten vergassen op de zelfde manier. Dus als Bikers goed blijkt...

Hier ga ik ff op in. Het feit dat ik wacht of niet wacht heeft geen enkele invloed over de rol van twee verdachten tijdens een stemming. Ik probeer gewoon een compleet verhaal te schrijven rond de persoon of personen die er uit gaan en hier leek het eventjes erop dat het nog vrij close kon worden.

Ja ik twijfel nog steeds aan alley cat

Stemming afgelopen!

Bikers had meeste probs? Of nog wat gebeurt op het einde?

Wou eigenlijk om 20:59 naar Bikers switchen om mezelf verdacht te maken maar tijd gaat snel :(

Dag 2:

Bij het eerste grote treffen tussen de Galliërs en Caesar zijn troepen rond de plaats sabis hadden de inheemse volkeren heel wat van hun sterkte verloren maar ze besloten zich van niet zomaar gewonnen te geven. Over deze heftige strijd in een later verhaal meer. Desondanks de onderwerping bleven ze de Romeinen vijandig gezind. De druiden werden wegens hun grote invloed op de stammen buitenspel gezet en dit zinde ze niet. Ondertussen vreesden de druiden voor de culturele teloorgang en op de koop toe werd de bevolking in de winter van het jaar 54 voor Christus verplicht om de Romeinse troepen van voedsel te voorzien. Het was een matige zomer geweest gevolgd door een strenge winter dus de stammen had amper te eten en hetgeen ze hadden moesten ze dan nog eens afstaan aan een bezettingsmacht die hun uitzuigde? Dit kan zo niet langer meer duren en het verzet barste openlijk los.

De aparte Eburonen onder leiding van Catuvolcus en Ambiorix bedachten een list. Een groep Romeinse soldaten werd tijdens een trektocht brutaal volledig uitgemoord. Ambiorix deelde aan het Romeinse winterkamp, gelegen in het naburige Atuatuca onder leiding van Sabinus en Cotta, mee dat er een gezamelijke opstand was uitgebroken en deze gesteund werd door vele Germaanse stammen. Hij wist dat het garnizoen nooit iets zou durven te ondernemen tegen de verenigde Galliers en Germanen en beloofde hun een vrije uittocht als ze het land zouden verlaten. Na lang twijfelen besloot Sabinus Ambiorix te vertrouwen en zou hij ’s morgens vertrekken met een deel van de troepen terwijl Cotta liever in het kamp de aanval afwachtte en zich daar sterker vond. ’s Morgens besloten ze het er toch op te wagen en verlieten ze het kamp. De Eburonen hebben hierop handig ingespeeld en vielen het garnizoen tijdens de tocht door de Jekervallei vanaf de flanken aan. Door de nadelige positie konden de Romeinen zich moeilijk verdedigen. Aan beide kanten vielen slachtoffers maar het Romeins garnizoen werd praktisch volledig uitgeroeid. De paar overblijvers die het overleefden keerden terug naar het Romeinse kamp maar daar pleegden ze allebei zelfmoord om uit de handen te blijven van de Belgen. Dit zou later één van de grootste successen blijken van de Belgen tijdens de Gallische oorlog. 5

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bikers is dood:

Hij was senator

Hardgains is dood (uitgeschreven):
Hij was senator
Toch niet, hij was burger

Nou ik weet me stem voor morgen al :p Nicely done mede burgers :D

yeaaaaaaaaaaaaaaah :D

Ah niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Whami jij wist dit natuurlijk al he

Hmm dacht even dat er twee senators uit waren..

Had niet verwacht dat Bikers slecht was.
Het ging vandaag dus tussen 2 cults.

+ we hebben een 5 = 2185

Nice.

Nu zal ik wel de volle laag krijgen.

Terug
Naar boven