Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Heeft Bikers een belangrijke rol en wordt hij beschermd? Want laat ons eerlijk zijn ik zie niemand een reden geven om op Remi te stemmen terwijl ik het persoonlijk niet zo erg vind op hem te stemmen ( :trollface: ). En dit al zo vroeg in het spel. I'm confused.

Aan de andere kant. Normaal gezien gaat Remi altijd hints ombuigen enzo om iemand te beschuldigen, maar heb dit (nog) niet gezien. Heeft hij het licht gezien of staat hij aan de evil zijde en wil hij op deze manier meer risk free spelen om de schuld niet te krijgen van eventuele burger doden? Het is natuurlijk nog vroeg in het spel, dus is wat vroeg om te zeggen.

Heeft Bikers een belangrijke rol en wordt hij beschermd? Want laat ons eerlijk zijn ik zie niemand een reden geven om op Remi te stemmen terwijl ik het persoonlijk niet zo erg vind op hem te stemmen ( :trollface: ). En dit al zo vroeg in het spel. I'm confused.

Aan de andere kant. Normaal gezien gaat Remi altijd hints ombuigen enzo om iemand te beschuldigen, maar heb dit (nog) niet gezien. Heeft hij het licht gezien of staat hij aan de evil zijde en wil hij op deze manier meer risk free spelen om de schuld niet te krijgen van eventuele burger doden?

Hints "ombuigen" ...
Ik verheug me al op het moment dat we Caesar eruit stemmen, jij op een burger stemt en vervolgens zegt "Ik wist wel dat hij Caesar was" zoals je altijd doet. :roflol:

Hints "ombuigen" ...
Ik verheug me al op het moment dat we Caesar eruit stemmen, jij op een burger stemt en vervolgens zegt "Ik wist wel dat hij Caesar was" zoals je altijd doet. :roflol:
Omdat nooit iemand naar me luistert. Heb al vaak juist gezeten en dagen op rij de juiste beschuldigd maar niemand die volgt. Dan kan ik kiezen om een verloren stem te zetten op iemand die er niet uit gaat of toch te proberen gokken waar mn stem wel telt. Als je geen steun krijgt op je primaire suspect dan kan je niet anders dan gokken op personen die je in mindere mate verdenkt. Ik heb helaas namelijk geen mensen die mn poepgaatje proper likken na diarree te schijten :(.

Laatst bewerkt:
Omdat nooit iemand naar me luistert. Heb al vaak juist gezeten en dagen op rij de juiste beschuldigd maar niemand die volgt. Dan kan ik kiezen om een verloren stem te zetten op iemand die er niet uit gaat of toch te proberen gokken waar mn stem wel telt. Als je geen steun krijgt op je primaire suspect dan kan je niet anders dan gokken op personen die je in mindere mate verdenkt. Ik heb helaas namelijk geen mensen die mn poepgaatje proper likken na het diarree te schijten :(.

:roflol: wat een mannetje ben je ook.

:roflol: wat een mannetje ben je ook.
??? Ik heb niet altijd diarree hoor. Als ik dingen eet met een sterke rode kleur (anti-ox) dan kan ik wel eens rode diarree krijgen. Ziet er dan uit als bruine vla met maandstonden :). Ziet er dus nog best lekker uit om op te likken. Zo'n tong op je kontgaatje, hoe zou dat voelen???

Laatst bewerkt:
bikers schaad me vertrouwen niet remi..

bikers dan maar

die is namelijk altijd cult

Scherp,

IMBA was idd niet erg aanwezig. Ga nu pitten, zie het morgen wel.

Toen jij dit gisteren zei vermoedde ik al dat hij het Stamhoofd was (al wist ik dat absoluut niet zeker), en Caesar vermoedde dat wellicht ook.

De nummertjes horen bij elkaar en verwijzen waarschijnlijk naar Caesar. De Jager weet sowieso de naam van een cult, eens kijken of hij ons mee kan krijgen.

Oa dit is een van de redenen dat ik vermoed dat Remi een cult is. Daarnaast is hij normaal gezien altijd gefocust op hints en lijkt het er nu op dat hij er geen moeite voor doet.

Oa dit is een van de redenen dat ik vermoed dat Remi een cult is. Daarnaast is hij normaal gezien altijd gefocust op hints en lijkt het er nu op dat hij er geen moeite voor doet.
Hmmm. En niet te vergeten dat als de tempelpriester iemand van Remi's kontlikkers is, ze zouden kunnen proberen om hem in hun kamp te trekken moest hij goed zijn.

Maar Bikers gaat er al bijna sowieso uit, 10 stemmen al tegen hem.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 18:49 ----------

unknowndbb

UnknownDBB

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 19:01 ----------

Geloof Alley nou maar, zit normaal altijd juist (behalve vorig potje maarja)

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 19:03 ----------

Dus buiten de cults die stemmen op bikers, stemmen er ook nog burgers op hem...
Gaat weer lekker

Laatst bewerkt:
bikers
Hmmm wl eigrrlijk op guts gaan, maar zinloo

Nog een cult...

Ligt het aan mij dat ik beide redenaties, voor unknown en bikers, niet kan volgen en de hints niet zie of weten jullie ook gewoon niks..:D

Zow, veel stemmen ineens op unknown in een korte tijd, waarom beschermen jullie bikers zo hard en opeens met meerderen tegelijk? Dat kan je alleen doen als je zeker bent van je zaak en dat zegt mij dan wel genoeg.

Zow, veel stemmen ineens op unknown in een korte tijd, waarom beschermen jullie bikers zo hard en opeens met meerderen tegelijk? Dat kan je alleen doen als je zeker bent van je zaak en dat zegt mij dan wel genoeg.

Maak je maar niet druk, jullie hebben genoeg burgers die mee stemmen op Bikers dat de cults nog niet zo makkelijk ontdekt worden.

Gaat lekker voor de burgers weer zeg pfff

Tussenstand voor nu:
Subgenius --> Diaephi
Jimbooo --> Bikers
Alley --> Unknown
Sanca --> Orgineel
Rob P --> Alley
Whami --> Unknown
Unknown --> Bikers
Krimlo --> Bikers
Boddin --> Bikers
Tremendes --> Hardgains
Bikers --> Unknown
Jorgy --> Bikers
Z1000 --> Vincenzio
Orgineel --> Unknown
Vincenzio --> Bikers
Golderado --> Bikers
Guts --> Bikers
Biobeast --> Unknown
Penose --> Unknown
Diaephi --> Bikers

Bikers: 9
Unknown: 6

Aardig wat mensen die nog moeten stemmen.

Terug
Naar boven