Heeft Bikers een belangrijke rol en wordt hij beschermd? Want laat ons eerlijk zijn ik zie niemand een reden geven om op Remi te stemmen terwijl ik het persoonlijk niet zo erg vind op hem te stemmen (
). En dit al zo vroeg in het spel. I'm confused.
Aan de andere kant. Normaal gezien gaat Remi altijd hints ombuigen enzo om iemand te beschuldigen, maar heb dit (nog) niet gezien. Heeft hij het licht gezien of staat hij aan de evil zijde en wil hij op deze manier meer risk free spelen om de schuld niet te krijgen van eventuele burger doden? Het is natuurlijk nog vroeg in het spel, dus is wat vroeg om te zeggen.
). En dit al zo vroeg in het spel. I'm confused.Aan de andere kant. Normaal gezien gaat Remi altijd hints ombuigen enzo om iemand te beschuldigen, maar heb dit (nog) niet gezien. Heeft hij het licht gezien of staat hij aan de evil zijde en wil hij op deze manier meer risk free spelen om de schuld niet te krijgen van eventuele burger doden? Het is natuurlijk nog vroeg in het spel, dus is wat vroeg om te zeggen.

.
Ik heb niet altijd diarree hoor. Als ik dingen eet met een sterke rode kleur (anti-ox) dan kan ik wel eens rode diarree krijgen. Ziet er dan uit als bruine vla met maandstonden
. Ziet er dus nog best lekker uit om op te likken. Zo'n tong op je kontgaatje, hoe zou dat voelen