AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

• Topic Starter Topic Starter
Mooi. We kunnen nu alleszins wel mooi verbanden gaan leggen :)

Mis ik trouwens iets, of staat er nergens in het verhaal iets dat ook maar enigszins met de stemming of met de dood van Bikers te maken heeft? Komt een beetje raar over zo, een heel non-relevant verhaal en dan droogweg "bikers is dood" :p

De senator was toevallig op bezoek.

Dag 2:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bikers is dood:

Hij was senator

Hardgains is dood (uitgeschreven):
Hij was senator
Toch niet, hij was burger

Zoek op de afbeelding via google en je komt de site :

[Link niet meer beschikbaar]

en verder
Romeinse marmeren kopie van een bronzen origineel van Pergamon. Voorbeeld van een Hellenistisch heroïsch beeld. Ook een 'barbaar' kon heroïsch zijn en uitgebeeld worden als een Griekse god. De Galliër is dodelijk gewond en zakt in elkaar op zijn schild. Zie: Janson.

alley cat

en verder

Was net ook aan het zoeken op die afbeelding je bent me voor :D nicely done. Ok, origineel komt er in voor maar betekent dat of hij goed of slecht is?

Subgenius --> Diaephi
Jimbooo --> Bikers
alley cat --> bikers
sanca --> origineel
rob p --> alley cat
whami --> bikers
unknown --> bikers
krimlo --> uknown
boddin --> unknown
tremendes --> hard gains
bikers --> unknown
jorgyboy --> bikers
z1000 --> vincenzio
origineel --> unknown
alley --> unknown
vincenzio --> bikers
golderado --> bikers
boddin --> bikers
guts --> bikers
biobeast --> unknown
penose --> unknown
diaphei --> bikers
woopy --> bikers
stefanovich --> bikers
fabula --> bikers
Mijn laatste stem was op Unknown, niet?

Lawl, het zou betekenen dat je slecht bent. Dit nog gaan ontkennen zou nergens op slaan.

Desalniettemin zou het best kunnen dat het "toeval" is... Vraag me alleen af hoe Wauter anders naar je zou moeten verwijzen, omdat Orgineel nogal een normale term is. En dan zou Wauter dus alleen gebruik kunnen maken van Cijfertjes om naar jou te verwijzen:rolleyes:

en verder
Ik ga de opties overlopen:

1. Remi die weer tip ombuigt.
2. Remi die poogt mensen op iemand anders te laten stemmen omdat hij bang is voor zijn eigen vel.
3. Een goede mogelijkheid dat hij het juist opgelost heeft? En dat Orgineel evil is en dat we dus op Orgineel moeten stemmen.
4. Als je op die link klikt zie je dat het een beeld is van een Gallier en Galliers zijn vijanden van de Romeinen niet? Dus dan zou het betekenen dat hij burger is. (nu niet zagen dat ik mogelijk burger verraad want het is goed mogelijk dat het toch puntje 3 is en dat Gallier slechts toeval is). Editted

arme orgineel, je moet echt een andere naam gaan zoeken om mee te spelen volgens mij :roflol:

Terug
Naar boven