wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Unknown is toch de stem die ik heb staan voor je.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lawl, het zou betekenen dat je slecht bent. Dit nog gaan ontkennen zou nergens op slaan.
Desalniettemin zou het best kunnen dat het "toeval" is... Vraag me alleen af hoe Wauter anders naar je zou moeten verwijzen, omdat Orgineel nogal een normale term is. En dan zou Wauter dus alleen gebruik kunnen maken van Cijfertjes om naar jou te verwijzen![]()
Ja kom op in elke tekst komt het woord "origineel" wel voor. Concentreer je beter op diegene die makkelijk met mij meegingen op jou.
tjoek tjoek
Ja kom op in elke tekst komt het woord "origineel" wel voor. Concentreer je beter op diegene die makkelijk met mij meegingen op jou.
Dat snap ik, maar dat zou dus betekenen dat elke hint die naar jou zij wijzen in de vorm van het woord "Orgineel" je zou kunnen verdedigen met " Ja maar Origineel is een veelgebruikte term" wat ik niet echt een geldig argument vindt.
Ik heb namelijk ook wel naar je verwezen in de vorm van " Een eigenaardige cult" en dan kun je je ook verdedigen met "Ja maar eigenaardig is een veelgebruikte term en toevallig een synoniem voor Origineel" Dan heb je wel gelijk, maar dat betekent niet dat de hint gelijk teniet gedaan wordt.
Haha tuurlijk..
Nogmaals alsof het nu zeker is dat Remi goed is.
b**kes, Orgineel gaan we niet doden nee. Ok, iemand beter idee?Dat snap ik, maar dat zou dus betekenen dat elke hint die naar jou zij wijzen in de vorm van het woord "Orgineel" je zou kunnen verdedigen met " Ja maar Origineel is een veelgebruikte term" wat ik niet echt een geldig argument vindt.
Ik heb namelijk ook wel naar je verwezen in de vorm van " Een eigenaardige cult" en dan kun je je ook verdedigen met "Ja maar eigenaardig is een veelgebruikte term en toevallig een synoniem voor Origineel" Dan heb je wel gelijk, maar dat betekent niet dat de hint gelijk teniet gedaan wordt.
Ik heb het wel tot op de I nageteld hé
b**kes, Orgineel gaan we niet doden nee. Ok, iemand beter idee?
Met reden.Gast donder is op met dat bijdehande k*tgedrag van je.
Gedraag je gewoon normaal of schrijf je niet in voor het spel. Je loopt alleen te trollen, idioot.