XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Ja maar gister ging het over..

Edit: Remi is me voor.

Wat betekenen die ****ing mogolencijfers...

Lawl, het zou betekenen dat je slecht bent. Dit nog gaan ontkennen zou nergens op slaan.

Desalniettemin zou het best kunnen dat het "toeval" is... Vraag me alleen af hoe Wauter anders naar je zou moeten verwijzen, omdat Orgineel nogal een normale term is. En dan zou Wauter dus alleen gebruik kunnen maken van Cijfertjes om naar jou te verwijzen:rolleyes:

Ja kom op in elke tekst komt het woord "origineel" wel voor. Concentreer je beter op diegene die makkelijk met mij meegingen op jou.

2185 = II I IIX V of XXI LXXXV of MMCLXXXV

Ja kom op in elke tekst komt het woord "origineel" wel voor. Concentreer je beter op diegene die makkelijk met mij meegingen op jou.

Dat snap ik, maar dat zou dus betekenen dat elke hint die naar jou zij wijzen in de vorm van het woord "Orgineel" je zou kunnen verdedigen met " Ja maar Origineel is een veelgebruikte term" wat ik niet echt een geldig argument vindt.

Ik heb namelijk ook wel naar je verwezen in de vorm van " Een eigenaardige cult" en dan kun je je ook verdedigen met "Ja maar eigenaardig is een veelgebruikte term en toevallig een synoniem voor Origineel" Dan heb je wel gelijk, maar dat betekent niet dat de hint gelijk teniet gedaan wordt.

Wow bikers senator, goeie keus unknown. Toch een goed gevoel jij:roflol:

Dat snap ik, maar dat zou dus betekenen dat elke hint die naar jou zij wijzen in de vorm van het woord "Orgineel" je zou kunnen verdedigen met " Ja maar Origineel is een veelgebruikte term" wat ik niet echt een geldig argument vindt.

Ik heb namelijk ook wel naar je verwezen in de vorm van " Een eigenaardige cult" en dan kun je je ook verdedigen met "Ja maar eigenaardig is een veelgebruikte term en toevallig een synoniem voor Origineel" Dan heb je wel gelijk, maar dat betekent niet dat de hint gelijk teniet gedaan wordt.

Dit is dan weer een ander geval. Dit kan je nog goed verkopen.

Zou niet de eerste keer zijn dat ik er om zo'n hint uit moet terwijl de hint geen hint is.

Haha tuurlijk..

Nogmaals alsof het nu zeker is dat Remi goed is.

Ik vind het verdachter dat jij halsstarrig blijft roepen dat Remi, die de discussie naar Bikers uiteindelijk in gang gezet heeft, nog wel slecht kan zijn. Waarom wil je zo graag dat mensen stemmen op iemand die voor de dood van een cult gezorgd heeft?

b**kes, Orgineel gaan we niet doden nee. Ok, iemand beter idee?

Terug
Naar boven