AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Ik vind het verdachter dat jij halsstarrig blijft roepen dat Remi, die de discussie naar Bikers uiteindelijk in gang gezet heeft, nog wel slecht kan zijn. Waarom wil je zo graag dat mensen stemmen op iemand die voor de dood van een cult gezorgd heeft?

Met reden.

Met reden dat ik die (nog) niet zeg. Mss later.

Focus liever op tip op te lossen of na te denken wie slechte is. Thanks.

Zal wellicht wel ergens een idioot verschijnen die nu op mij gaat stemmen hierom :roflol:

Focussen op wie slecht is, zolang jij het maar niet bent, of iemand anders die jij er liever niet uithebt (zoals orgineel)? En je vindt niet dat dat een beetje vreemd overkomt?

Met reden dat ik die (nog) niet zeg. Mss later.

Focus liever op tip op te lossen of na te denken wie slechte is. Thanks.

Zal wellicht wel ergens een idioot verschijnen die nu op mij gaat stemmen hierom :roflol:

Wat? Je wilt kijken wie gebruik maakt van jou trollgedrag en daardoor op je stemt zodat je die kan bestempelen als cult?
Zo niet, ben ik erg benieuwd naar je uitleg aan het einde van het spel.

Nou ik vind hem wel een punt hebben :(

Ja tuurlijk, omdat het om jou gaat:p

Focussen op wie slecht is, zolang jij het maar niet bent, of iemand anders die jij er liever niet uithebt (zoals orgineel)? En je vindt niet dat dat een beetje vreemd overkomt?
[Ik ga er verder niet meer op reageren en zie wel wat er later komt.]

Laatst bewerkt:
Ik vind het verdachter dat jij halsstarrig blijft roepen dat Remi, die de discussie naar Bikers uiteindelijk in gang gezet heeft, nog wel slecht kan zijn. Waarom wil je zo graag dat mensen stemmen op iemand die voor de dood van een cult gezorgd heeft?
Ik heb de discussie naar Bikers in gang gezet. :mad: Remi kopieerde alleen mijn argument. Wat ik uiteraard geen enkel probleem vind zolang ik gewoon de passende vergoeding en eer ervoor krijg.

Anyways, ik realiseer me dat ik door mijn stem op Unknown door sommige als verdacht gezien wordt. Maar dat moet dan maar.
Cults lijken me sowieso Penose en Orgineel. Als Caesar heb ik met potlood Z1000 staan. Stemde toen nog niet duidelijk was of Unknown of Bikers eruit zou gaan en en durfde niet te kiezen tussen die twee. Veel te bang om verkeerd te kiezen en dus op te vallen. Dat vind ik wolf-gedrag.

Ik heb de discussie naar Bikers in gang gezet. :mad: Remi kopieerde alleen mijn argument. Wat ik uiteraard geen enkel probleem vind zolang ik gewoon de passende vergoeding en eer ervoor krijg.

Anyways, ik realiseer me dat ik door mijn stem op Unknown door sommige als verdacht gezien wordt. Maar dat moet dan maar.
Cults lijken me sowieso Penose en Orgineel. Als Caesar heb ik met potlood Z1000 staan. Stemde toen nog niet duidelijk was of Unknown of Bikers eruit zou gaan en en durfde niet te kiezen tussen die twee. Veel te bang om verkeerd te kiezen en dus op te vallen. Dat vind ik wolf-gedrag.

Ik stemde op dag 1 al op Bikers, maar idd heb je argument gebruikt nadat de stemmingen gelijkop gingen.

Enehmm. Orgineel is heel misschien geen cult, kom ik na de nacht wel op terug.

2185...

Misschien gaat het hier wel over de EG Verordening nr. 2185/96 van de Raad van 11 november 1996 betreffende de controles en verificaties ter plaatse die door de Commissie worden uitgevoerd ter bescherming van de financiële belangen van de Europese Gemeenschappen tegen fraudes en andere onregelmatigheden?

We moeten nu enkel nog zien te achterhalen wie recent veroordeeld is voor fraude.

En even serieus: het spel heeft Rome als thema. Als we al cijfers zouden krijgen, dan ben ik er overtuigd van dat we de Romeinse schrijfwijze toch op één of andere manier moeten gebruiken.

2185...

Misschien gaat het hier wel over de EG Verordening nr. 2185/96 van de Raad van 11 november 1996 betreffende de controles en verificaties ter plaatse die door de Commissie worden uitgevoerd ter bescherming van de financiële belangen van de Europese Gemeenschappen tegen fraudes en andere onregelmatigheden?

We moeten nu enkel nog zien te achterhalen wie recent veroordeeld is voor fraude.

En even serieus: het spel heeft Rome als thema. Als we al cijfers zouden krijgen, dan ben ik er overtuigd van dat we de Romeinse schrijfwijze toch op één of andere manier moeten gebruiken.
Kan evengoed voor Xste letter/woord van de zin/alinea/tekst staan ofzo.

Als Caesar heb ik met potlood Z1000 staan. Stemde toen nog niet duidelijk was of Unknown of Bikers eruit zou gaan en en durfde niet te kiezen tussen die twee. Veel te bang om verkeerd te kiezen en dus op te vallen. Dat vind ik wolf-gedrag.

Zou sterk van je zijn als dit klopt :o

Ik stemde op dag 1 al op Bikers, maar idd heb je argument gebruikt nadat de stemmingen gelijkop gingen.
Weet ik, daar zei ik ook niks over. Mijn argument was belangrijk en dát is belangrijk voor mij omdat het mijn levenslijn voor morgen is.
Enehmm. Orgineel is heel misschien geen cult, kom ik na de nacht wel op terug.
Maar Orgineel is altijd cult ... We horen het wel, Insha'Allah.

• Topic Starter Topic Starter
Oja, ik heb morgenvroeg gedurende heel de dag opleiding voor mijn werk en ik ben van plan om daarna te gaan trainen. Kan misschien zijn dat het dagverhaal later die avond komt. "s Morgens komt er wel eentje op tijd :)

Toch dood gegaan, was de eerste keer dat ik cult speelde dus was even wennen. Voor de rest misschien wat beter want had minder tijd dan verwacht.
Mijn laatste woorden zijn dan ook: Go GO Ceaser!

Toch dood gegaan, was de eerste keer dat ik cult speelde dus was even wennen. Voor de rest misschien wat beter want had minder tijd dan verwacht.
Mijn laatste woorden zijn dan ook: Go GO Ceaser!
spel op zijn minst de naam goed vuile cult :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Mensen met een speciale rol moeten de PM trouwens voor 7u 's morgens sturen of ik kan er geen rekening mee houden.

Terug
Naar boven