AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Whami sws cult, daar ga ik mrogen voor

Vandaag te laat met stemmen :o

Ik heb de discussie naar Bikers in gang gezet. :mad: Remi kopieerde alleen mijn argument. Wat ik uiteraard geen enkel probleem vind zolang ik gewoon de passende vergoeding en eer ervoor krijg.

Anyways, ik realiseer me dat ik door mijn stem op Unknown door sommige als verdacht gezien wordt. Maar dat moet dan maar.
Cults lijken me sowieso Penose en Orgineel. Als Caesar heb ik met potlood Z1000 staan. Stemde toen nog niet duidelijk was of Unknown of Bikers eruit zou gaan en en durfde niet te kiezen tussen die twee. Veel te bang om verkeerd te kiezen en dus op te vallen. Dat vind ik wolf-gedrag.

Damn man nu daal je toch wel in aanzien in mijn ogen..
Ik ging mee met jou vermoeden. Ik ga laat slapen vannacht dus zie morgen wel of er stemmen op mij komen, ik weet niet of ik tijd heb om mezelf te verdedigen.
Het enige wat ik kan zeggen is doe het niet en blijf nadenken.
Zou ik zo opvallend spelen als ik cult was zoals ik vandaag deed.?!

volgens mij ben ik de enige die whami graag heeft :D

Damn man nu daal je toch wel in aanzien in mijn ogen..
Ik ging mee met jou vermoeden. Ik ga laat slapen vannacht dus zie morgen wel of er stemmen op mij komen, ik weet niet of ik tijd heb om mezelf te verdedigen.
Het enige wat ik kan zeggen is doe het niet en blijf nadenken.
Zou ik zo opvallend spelen als ik cult was zoals ik vandaag deed.?!
Ik ben serieus gevoelig voor dit soort opmerkingen. Echt belachelijk want het is maar een spelletje.

Maar goed, die laatste zin heb je wel gelijk in. Alleen als burger was het ook niet handig aangezien Bikers wel cult was en die aanwijzingen ook vrij sterk waren.

Je was zo fanatiek dat ik op een gegeven moment begon te denken dat Bikers Caesar was. Enige andere optie die ik zag was dat jij de jager was en vannacht Unknown beschermde en zodoende zeker wist dat hij slecht was.
Die laatste optie is nog een mogelijkheid op zich.

Guts zei:
volgens mij ben ik de enige die whami graag heeft :D
Ik moet wel vaak om hem lachen, in hoeverre je iets aan hem hebt in het spel is me nog niet helemaal duidelijk.

Het zijn eerder de mensen die zo graag op mij stemmen waar men vaak niets aan heeft :roflol:
Als men mij gaat doden omdat ik een goede bescherm doe je maar. Toont enkel hoe slecht men zelf is en niet hoe slecht ik zou zijn. Leef je frustraties maar lekker uit al wie niet slim genoeg is om tips of te lossen / na te denken.

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 2:

Met zijn tweede mogelijk slachtoffer lijkt Caesar iets meer moeite te hebben. De nederlaag in Atuatuca heeft hem geen goed gedaan en hij besluit na twijfelen zijn huurmoordernaar onderweg een nieuwe naam te geven. Dit maakt de huurmoordenaar allemaal niets uit en hij gaat verder op weg naar zijn slachtoffer. Hij komt aan in het dorp en denkt erover na om deze keer en andere tactiek te gebruiken. Hij verdooft het slachtoffer en neemt hem geruisloos mee het dorp uit. Buiten in het dorp nagelt hij de persoon in het naburige dorp gewoon aan een boom ter waarschuwing dat er met Caesar niet te dollen viel. De persoon die nog steeds zwaar onder verdoving is word stilaan af en toe licht wakker maar zijn mond is volgepropt met stof en daarna toegebonden. De huurmoordernaar klopt drie spijkers in het lichaam van het slachtoffer. Door elke pols eentje en nog één door de voeten. De huurmoordenaar sluipt hierna geruisloos weg en denkt bij zichzelf: “ze zullen nu wel doorhebben dat er met Caesar niet te tarten valt”

Omcirkelend rond een oud hunnebed gaat de druïde een slachtoffer van het strijdgewoel terug onder de levenden proberen te brengen en opent zijn boeken met aloude kennis terug en begint wat te brabbelen. De keltische goden hebben helaas geen zin om de druïde die nacht te helpen en laten de oproep dan ook onbeantwoord. De tegenhanger in het Romeinse rijk probeert tegelijk iemand te bekeren maar ook deze nacht zal de bekering niet lukken. De kans blijft nog altijd nihil. De jager twijfelt ondertussen nog steeds over een goede beschermeling maar kiest dan toch voor iemand waarin hij wat licht vertrouwen lijkt te hebben. De marktkraamster heeft afgelopen twee dagen al op twee plaatsen geweest maar helaas nergens Caesar gezien. Tot slot vind Woopy een groot aambeeld ’s morgens voor zijn deur en denkt er het zijne van. 3

2008gereedschap02sikkel.jpg

’s Morgens vind een Gallier iemand in het bos aan een boom genageld, gestikt door door het lange hangen aan het kruis. Het blijkt Diaephi te zijn.

Diaephi is dood:

Hij was burger

Zoek op de afbeelding via google en je komt de site :

[Link niet meer beschikbaar]

en verder

**** jou remi. Je weet donders goed dat origineel niks betekend in die zin.

Ja kom op in elke tekst komt het woord "origineel" wel voor. Concentreer je beter op diegene die makkelijk met mij meegingen op jou.

Zoals beloofd kom hier even op terug,
Whami merkt idd op dat het om een Galliër ging. En galliërs waren idd tegenstanders van de Romeinen dus mocht het een hint zijn was het in ieder geval niet naar een cult.
Desondanks heeft Orgineel te kennen gegeven (zie bovenstaande posts) dat het allemaal niks betekent dus alsnog grote kans dat hij cult is :p

Je was zo fanatiek dat ik op een gegeven moment begon te denken dat Bikers Caesar was. Enige andere optie die ik zag was dat jij de jager was en vannacht Unknown beschermde en zodoende zeker wist dat hij slecht was.
Die laatste optie is nog een mogelijkheid op zich.

Klopt, heb daar zelf ook aan gedacht, maar indien dus echt waar is zou ik de "hint" toch maar in twijfel gaan trekken en de optie open houden dat het misschien gewoon ongelukkig geschreven is.

Rip mijzelf, lees mijn laatste posts en oordeel. Gr ronnnie

Zoals beloofd kom hier even op terug,
Whami merkt idd op dat het om een Galliër ging. En galliërs waren idd tegenstanders van de Romeinen dus mocht het een hint zijn was het in ieder geval niet naar een cult.
Desondanks heeft Orgineel te kennen gegeven (zie bovenstaande posts) dat het allemaal niks betekent dus alsnog grote kans dat hij cult is :p
Het geposte plaatje is anders een Romeinse kopie ...
Klopt, heb daar zelf ook aan gedacht, maar indien dus echt waar is zou ik de "hint" toch maar in twijfel gaan trekken en de optie open houden dat het misschien gewoon ongelukkig geschreven is.
Dit vind ik lastig te geloven. Er staat gewoon vrij helder dat de jager geen goede persoon heeft beschermd en dus heeft hij een slechte persoon beschermd. Zo simpel is dit spel dan ook wel weer.

Mocht Penose er vandaag uit gaan en de jager blijken dan weet ik vrij zeker dat jij slecht bent. Zolang dat niet gebeurd is geloof ik wel dat jij goed bent.

Het geposte plaatje is anders een Romeinse kopie ...

Dit vind ik lastig te geloven. Er staat gewoon vrij helder dat de jager geen goede persoon heeft beschermd en dus heeft hij een slechte persoon beschermd. Zo simpel is dit spel dan ook wel weer.

Mocht Penose er vandaag uit gaan en de jager blijken dan weet ik vrij zeker dat jij slecht bent. Zolang dat niet gebeurd is geloof ik wel dat jij goed bent.

Prima,

En Romeinse kopie of niet boeit niet. Het is een Galliër die is gestorven in de strijd tegen de Keltiërs, omdat het een Romeinse kopie is van het standbeeld toevallig omdat het beeld eerder "verloren" is gegaan, doet niet echt ter zake lijkt me.

stem nou maar op kitkat dan zijn we daar vanaf

Kan de persoon die dat grote aambeeld voor mijn deur gedropt heeft dit ZO SPOEDIG MOGELIJK terug weghalen? Het staat behoorlijk in de weg voor als ik bv thuis kom met de boodschappen...

Sanca is trouwens op zoek naar zijn filmpje van het aambeeld wandelen.

Waarschijnlijk wil hij dat hebben zodat hij uit kan vinden waar hij hem precies achtergelaten heeft. Maar ik denk dat hij gewoon eens bij Woopy voor de deur moet gaan kijken.

Sanca is trouwens op zoek naar zijn filmpje van het aambeeld wandelen.

Waarschijnlijk wil hij dat hebben zodat hij uit kan vinden waar hij hem precies achtergelaten heeft. Maar ik denk dat hij gewoon eens bij Woopy voor de deur moet gaan kijken.

Aha, dus het is een hint van Wauter dat ik volgende nacht Sanca moet opeten :) Got it Wauter!

Terug
Naar boven