MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Bedoelde dat wat ik ook stem Whami er waarschijnlijk uit gaat.

Dacht serieus dat jij dat ook bedoelde, maar kennelijk niet en dus snap ik niet wat jij wel bedoelde. Hoe kan de uitkomst hetzelfde zijn wanneer jij er uit gaat en wanneer Unknown eruit gaat?

Dat kan alleen als jullie beide goed zijn, maar dan schieten we dus niks op met op hem stemmen en is het dus ook niet aan te raden lijkt me.

Omdat als ik er uit ga word er wat duidelijk en daardoor volgt Remi waarschijnlijk.
Maar als Remi eruit gaat dan word mijn rol ook duidelijk en sterf ik waarschijnlijk ( niet door stemming)

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 18:50 ----------

@ Remi. Als ik er naast zit ben ik de schlemiel maarja als jij bent waar je op doelt zegt niet automatisch dat je goed bent.
Jouw keus

Omdat als ik er uit ga word er wat duidelijk en daardoor volgt Remi waarschijnlijk.
Maar als Remi eruit gaat dan word mijn rol ook duidelijk en sterf ik waarschijnlijk ( niet door stemming)
Oh natuurlijk.

Dus een van jullie moet er gewoon uit, zoals ik inderdaad al op pagina 48 zei (druk dagje geweest bij de forumgame ...).
Moet zometeen weg, dus even tellen en dan stemmen.

Remi is niet waar hij op doelt denk ik. Volgens mij zou Wauter die rol nooit aangeven als "allesbehalve goed".

@ Remi. Als ik er naast zit ben ik de schlemiel maarja als jij bent waar je op doelt zegt niet automatisch dat je goed bent.
Jouw keus

Ja wie van jullie is nou slecht?

Het maakt niet uit als een van ons gaat gaan we allebei..

Stem maar op mij, ik ben er nog nooit uitgestemd weer iets nieuws :D

Maar voor de burgers beter Remi scheelt tijd denk ik ..

godver, ik weet niet wie te stemmen. k*t spel

Jouw keus

Ik ga niet volgen G, blijf erin tot het einde van het spel. Met goede reden.

Als ik vanavond eruit ga en Caesar doet zijn taak dan is dat wel negatief dan volgt morgen Remi pas.

Gaat Remi eruit en ik sterf in de nacht dan morgen ruimte voor nog een cult.

Scheelt wel

Aan wie zit jij te denken of op wie heb je gestemd en waarom?

Niet getemd nog..

Aan wie ik zit te denken is whami on mijzelf te redden.
Voor de rest laat ik me niet uit over wie slecht is of niet, omdat ik anders nog meer mensen in m'n harnas werk.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 19:03 ----------

Als ik vanavond eruit ga en Caesar doet zijn taak dan is dat wel negatief dan volgt morgen Remi pas.

Gaat Remi eruit en ik sterf in de nacht dan morgen ruimte voor nog een cult.

Scheelt wel

Maar ik ben geen cult.

Maar voor de burgers beter Remi scheelt tijd denk ik ..
Als jij cult bent en we stemmen je er vandaag uit kan Remi beschermd worden en hoeft er dus niet per se vannacht uit gegooid te worden.
Als jij geen cult bent en we stemmen jou eruit geven we de wolf vannacht een gratis kill en stemmen we morgen Remi weg.

Als jij cult bent en we stemmen Remi eruit, heeft de wolf een mogelijke kill en stemmen we morgen jou eruit.
Als jij geen cult bent en we stemmen Remi eruit ga jij er vannacht sowieso uit.

Maar ik ben geneigd te denken dat jij geen cult bent omdat ik anders niet weet waarom de jager zijn mond niet open trekt en in dat geval is het inderdaad beter op Remi te stemmen.

Met nog een argument, als we op jou stemmen verliezen we een stem (die van jou namelijk, op jezelf stemmen is stom). Tenzij Remi mee wil gaan op jou natuurlijk.

Eerst stemde ik op Remi en nu twijfel ik om hem eruit te stemmen:roflol:

Zoals je al merkt maakt mij het niet zoveel uit meer omdat ik toch al weet dat het voor mij over is.
Heb voor de oplettende kijker mijn rol al snel verklapt.

Niet getemd nog..

Aan wie ik zit te denken is whami on mijzelf te redden.
Voor de rest laat ik me niet uit over wie slecht is of niet, omdat ik anders nog meer mensen in m'n harnas werk.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 19:03 ----------

Maar ik ben geen cult.

Ben jij ceasar?

Terug
Naar boven