Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Stem jij eens dan katje

Ben er zo meteen vandoor voor de rest van de avond, dus moet nu wel stemmen.
Dan maar op whami. Ik speel liever met mensen die niet opzettelijk elkaar gaan irriteren. Kan me niet schelen of hij senator of jager of whatever is. En als hij er vanavond niet uitgaat en doorspeelt zoals hij nu doet, kap ik er zelf gewoon mee. Mag je op deze post rellen en trollen al wat je wil, interesseert me geen zak.
Lees ook de regels even na. Daarin vraagt Wauter expliciet om respectvol met elkaar om te gaan.

Ben er zo meteen vandoor voor de rest van de avond, dus moet nu wel stemmen.
Dan maar op whami. Ik speel liever met mensen die niet opzettelijk elkaar gaan irriteren. Kan me niet schelen of hij senator of jager of whatever is. En als hij er vanavond niet uitgaat en doorspeelt zoals hij nu doet, kap ik er zelf gewoon mee. Mag je op deze post rellen en trollen al wat je wil, interesseert me geen zak.
Lees ook de regels even na. Daarin vraagt Wauter expliciet om respectvol met elkaar om te gaan.
Nou ik vind het niet respectvol dat men op mij gaat stemmen nadat ik niet slecht speelde en een goede beschermde, omwille van hun eigen gebrek aan inzicht of door niet / niet degelijk te lezen wat er gebeurt is.

Moesten ze nu nog een tip naar me faken ja, maar zonder enige degelijke reden. Doe ik moeite en zet ik me wat in en ontdek ik zo dat als het een tip is die Remi ontdekte, dat het dan betekend dat orgineel goed is. Krijg ik daarvoor stemmen tegen me :roflol: en moest ik toen simpelweg gezegd hebben dat orgineel wellicht een belangrijke goede rol heeft omwille van die heroische barbaar en gallier dan zou ik stemmen tegen me gekregen hebben voor het verraden van een goede.

Dus moest ik niets over orgineel gezegd hebben dan werd hij er nu waarschijnlijk uit gestemd. Dus ligt niet aan mij maar aan anderen die niet lezen wat er gebeurt is. Ik vind het niet erg om die mensen te trollen. Ik vind het ook niet erg om er uit te vliegen hoor, maar dat ik "slechte speler ben" etc laat ik niet zeggen nadat er op me wordt gestemd door een goede actie van me (bovendien dan nog door spelers die eerder een burger er uit stemden).

Betekend nu ook niet dat Orgineel zeker goed is, kan evengoed zijn dat wat Remi d8 een tip te zijn geen tip was.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.107
Lol, jij speelt echt als een f**got deze game. Beter zoek je naar hints ipv heel de tijd loze beschuldigingen in de groep te smijten en verwarring te zaaien. Unknown kon me overtuigen om op bikers te stemmen. En als je de stemmen natelt stond unknown wel degelijk met meer stemmen toen ik op bikers stemde. Baseer je op de feiten bro, en stop anders met je gezeik

Wat had ik in de beginpost ook al weer gezegd over beleefd spelen naar mekaar toe?

De geest van de wijze man zegt : respecteer elkaar broeders.
Anders kom ik uit de strongman hemel om jullie kont te splijten !

Ik kan mijn visie niet mee geven..

Ik denk alleen dat Remi slecht is ;)

Think again
Ik heb de posts van gisteren avond in volgorde hier nog eens geplakt. Zoals je ziet verbaasd het me helemaal niet dat men nu op mij gaat stemmen.
Het is daarom dat men op mij is beginnen stemmen, wel laten we het eens overlopen.

Remi beschuldigt Orgineel er van slecht te zijn en geeft er link bij.
In die link staat "Romeinse marmeren kopie van een bronzen origineel van Pergamon. Voorbeeld van een Hellenistisch heroïsch beeld. Ook een 'barbaar' kon heroïsch zijn en uitgebeeld worden als een Griekse god. De Galliër is dodelijk gewond en zakt in elkaar op zijn schild. Zie: Janson."
Orgineel heeft dus duidelijk een goede rol als het werkelijk een tip naar hem was. Had ik dit gisteren letterlijk gezegd dan zou ik er vandaag uit gestemd worden omdat ik een goede verraad.
Dus ik zeggen dat Remi zijn muil moet houden om het niet te duidelijk te maken. En het was als snel gedaan met de discussie en Remi heeft ondertussen dit ook zelf door.
En die actie is het begin geweest van de stemmen tegen mij.

Dus ze stemmen tegen mij omdat ze véééél te dom zijn om het door te hebben blijkbaar.
Dat is het hele verhaal.

:roflol: Wat lul je nou weer slap. Je hebt ook gewoon letterlijk gezegd dat Orgineel goed was met precies dezelfde uitleg..
En waar heb je gezegd dat ik mijn "muil" moest houden dan?
En wat bedoel je voor de rest met "En het was al snel gedaan met de discussie en Remi heeft dit ondertussen ook door?".

Weet je wat het probleem met jou is Whami.. Je loopt constant mensen uit te maken voor achterlijk, dom of zoals nu een downie terwijl je zelf de grootste downie bent in het spel. Je bent totaal wereldvreemd.
Kan me nog wel een spel van je herinneren waarbij je het GEHELE SPEL, geen ÉÉN keer op een cult gestemd heb er vervolgens alleen maar je eigen medeburgers eruit gestemd heb en vervolgens kwam je met " Ja ik had al zo'n vermoeden dat ze cult waren ".. En dit flik je echt in elk potje.
Zelfs nu... Je weet zelf niet wie welke rol heeft. Je stemde op mij ipv Bikers, Bikers blijft cult en dan was het van "Ja ik wist wel dat Bikers cult was, maar de Remi vond de hint naar zichzelf ook geloofwaardiger"... WTF is dat dan voor reden... Maar wel iedereen achterlijk noemen zolang ze over jou twijfelen, want klaarblijkelijk moet iedereen jou rol weten.
Volgens mij heb jij echt een paar tikken van de molen gehad, man o man.

Zozo weer een hoop gepost zo te zien. Iemand cliffs? Vanwaar de stemming tegen Unknown? Of de stemmen op Z1000?

Think again

:roflol: Wat lul je nou weer slap. Je hebt ook gewoon letterlijk gezegd dat Orgineel goed was met precies dezelfde uitleg..
En waar heb je gezegd dat ik mijn "muil" moest houden dan?
En wat bedoel je voor de rest met "En het was al snel gedaan met de discussie en Remi heeft dit ondertussen ook door?".

Weet je wat het probleem met jou is Whami.. Je loopt constant mensen uit te maken voor achterlijk, dom of zoals nu een downie terwijl je zelf de grootste downie bent in het spel. Je bent totaal wereldvreemd.
Kan me nog wel een spel van je herinneren waarbij je het GEHELE SPEL, geen ÉÉN keer op een cult gestemd heb er vervolgens alleen maar je eigen medeburgers eruit gestemd heb en vervolgens kwam je met " Ja ik had al zo'n vermoeden dat ze cult waren ".. En dit flik je echt in elk potje.
Zelfs nu... Je weet zelf niet wie welke rol heeft. Je stemde op mij ipv Bikers, Bikers blijft cult en dan was het van "Ja ik wist wel dat Bikers cult was, maar de Remi vond de hint naar zichzelf ook geloofwaardiger"... WTF is dat dan voor reden... Maar wel iedereen achterlijk noemen zolang ze over jou twijfelen, want klaarblijkelijk moet iedereen jou rol weten.
Volgens mij heb jij echt een paar tikken van de molen gehad, man o man.
Nee, dat van "heroische barbaar" had ik er onmiddelijk nadat ik het zei weer uit geedit en je hebt zelf ook enkele gereageerd op die gallier, niet op die heroische barbaar, daar heb je niets meer over gezegd. Aan de gallier valt meer te twijfelen dan aan heroishce barbaar

Woopy je quote mij maar reageer je ook op me? Want volgens mij is je hele reactie naar whami ?

Oh ik het al think again zei je.
Waarom dan ?

Edit 2: t*ring is Woopy niet eens is Remi....
Ik ga niet meer op me telefoon kijken haha lol

Laatst bewerkt:
ik ga niet lang meer thuis zijn, dus ik stem nu al op z1000, verder vind ik ook dat er geen rem mag zijn op taalgebruik ofzo, we zijn allen volwassenen en het zou moeten kunnen, tijdens een risk spelletje boeit iedereen zich ook op, maar dat wilt niet zeggen dat er daadwerkelijk slechts mee wordt bedoelt. Maar das persoonlijk, spelleider beslist dit.

Nee, dat van "heroische barbaar" had ik er onmiddelijk nadat ik het zei weer uit geedit en je hebt zelf ook enkele gereageerd op die gallier, niet op die heroische barbaar, daar heb je niets meer over gezegd. Aan de gallier valt meer te twijfelen dan aan heroishce barbaar

Ja maar wat wil je horen dan?
Heb toch gewoon gezegd dat Orgineel misschien toch geen cult is? Enige verschil was dat jij dit deed Voordat Caesar een target kon kiezen en ik erna

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.119
ik ga niet lang meer thuis zijn, dus ik stem nu al op z1000, verder vind ik ook dat er geen rem mag zijn op taalgebruik ofzo, we zijn allen volwassenen en het zou moeten kunnen, tijdens een risk spelletje boeit iedereen zich ook op, maar dat wilt niet zeggen dat er daadwerkelijk slechts mee wordt bedoelt. Maar das persoonlijk, spelleider beslist dit.

Mensen beschuldigen enzo hoort er natuurlijk bij maar af en toe word de lijn flitterdun tussen wat getroll is en pure afkakkerij.

Woopy je quote mij maar reageer je ook op me? Want volgens mij is je hele reactie naar whami ?

Oh ik het al think again zei je.
Waarom dan ?

Edit 2: t*ring is Woopy niet eens is Remi....
Ik ga niet meer op me telefoon kijken haha lol

Doelde alleen met think again op je post.
Vind het vaag dat je me er alsnog uit wil hebben terwijl je tussen 2 rollen twijfelt welke totaal van elkaar verschillen.

Terug
Naar boven