- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoek op de afbeelding via google en je komt de site :
[Link niet meer beschikbaar]
en verder
Was net ook aan het zoeken op die afbeelding je bent me voor nicely done. Ok, origineel komt er in voor maar betekent dat of hij goed of slecht is?
Ik ga de opties overlopen:
1. Remi die weer tip ombuigt.
2. Remi die poogt mensen op iemand anders te laten stemmen omdat hij bang is voor zijn eigen vel.
3. Een goede mogelijkheid dat hij het juist opgelost heeft? En dat Orgineel evil is en dat we dus op Orgineel moeten stemmen.
4. Als je op die link klikt zie je dat het een beeld is van een Gallier en Galliers zijn vijanden van de Romeinen niet? Dus dan zou het betekenen dat hij burger is. (nu niet zagen dat ik mogelijk burger verraad want het is goed mogelijk dat het toch puntje 3 is en dat Gallier slechts toeval is). Editted
b**kes, Orgineel gaan we niet doden nee. Ok, iemand beter idee?
Gast donder is op met dat bijdehande k*tgedrag van je.
Gedraag je gewoon normaal of schrijf je niet in voor het spel. Je loopt alleen te trollen, idioot.
Met reden dat ik die (nog) niet zeg. Mss later.
Focus liever op tip op te lossen of na te denken wie slechte is. Thanks.
Zal wellicht wel ergens een idioot verschijnen die nu op mij gaat stemmen hierom
Zie boven
Maar je vindt dus wel nog dat we op hem moeten stemmen (omdat je net zei dat er ook een andere mogelijkheid was)?
In principe snap ik namelijk totaal niet waarom we niet gewoon op jou of op Remi stemmen. Na gisteren was dat toch de enige logische uitkomst voor vandaag, maar kennelijk is niemand het van plan.

Voor het spel van de burgers zou het handig zijn ja. Maar waarschijnlijk raak je ook een goede rol kwijt.
Nou als Remi slecht is en hij is geen Caesar en ook geen priester en sowieso geen senator dan kan hij nl maar 1 rol zijn en de rol bied ook nog een mogelijk heid dat hij toch niet slecht is.
Snap je nog?
Dus het zou handig zijn om op een van ons te stemmen maar ook een kans dat als er gespeeld word zoals in het echt het geval was dan raak je toch wel wat kwijt![]()

.Thanks! Snap je punt en het maakt de boel weer een heel stuk lastiger.Voor het spel van de burgers zou het handig zijn ja. Maar waarschijnlijk raak je ook een goede rol kwijt.
Nou als Remi slecht is en hij is geen Caesar en ook geen priester en sowieso geen senator dan kan hij nl maar 1 rol zijn en de rol bied ook nog een mogelijk heid dat hij toch niet slecht is.
Snap je nog?
Dus het zou handig zijn om op een van ons te stemmen maar ook een kans dat als er gespeeld word zoals in het echt het geval was dan raak je toch wel wat kwijt![]()
/Out
Heb mezelf al te veel verdedigd, meer dan ik eigenlijk wou. Wou gewoon de kogel nemen voor orgineel maar uiteindelijk door sommige idiote comments te lezen wou ik uiteindelijk liever bewijzen aan sommigen hoe idioot ze wel niet zijn. Ik hoop dat sommigen ondertussen doorhebben dat ze de hersencapaciteit van een mier hebben. Je stem hoef je daarom niet van mij af te halen hoor, zolang sommigen maar door hebben dat ze erg dom zijn.
Is het echt zo lastig om je medespelers een beetje te respecteren?

Ik kan wel tegen een domme uitspraak / actie of 2, maar niet als men gaat beweren dat ik de slechte speler / dommerik zou zijn terwijl zij zelf de domme uitspraak doen en ik niets dom deed. Zoals Z1000 deed bv.Senator gaat hij denk ik niet zijn aangezien Wauter zijn verhaal nog niet kon schrijven, gaat dus niet de zelfde rol zijn al Bikers wellicht.unknown dbb Ga dan mee. Eens zien wat het op de been brengt. Na gisteren zou het inderdaad een logische keuze zijn.