AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Ik kan mijn visie niet mee geven..

Ik denk alleen dat Remi slecht is ;)

beste relspel ooit!

OT: denk ook nog wel dat remi slecht is, whami sws niet maar gaat er spoedig uit, maar ik vind hem wel lief dus ik ga mee op de andere die de meeste stemmen heeft.

Zoek op de afbeelding via google en je komt de site :

[Link niet meer beschikbaar]

en verder
Was net ook aan het zoeken op die afbeelding je bent me voor nicely done. Ok, origineel komt er in voor maar betekent dat of hij goed of slecht is?
Ik ga de opties overlopen:

1. Remi die weer tip ombuigt.
2. Remi die poogt mensen op iemand anders te laten stemmen omdat hij bang is voor zijn eigen vel.
3. Een goede mogelijkheid dat hij het juist opgelost heeft? En dat Orgineel evil is en dat we dus op Orgineel moeten stemmen.
4. Als je op die link klikt zie je dat het een beeld is van een Gallier en Galliers zijn vijanden van de Romeinen niet? Dus dan zou het betekenen dat hij burger is. (nu niet zagen dat ik mogelijk burger verraad want het is goed mogelijk dat het toch puntje 3 is en dat Gallier slechts toeval is). Editted
b**kes, Orgineel gaan we niet doden nee. Ok, iemand beter idee?
Gast donder is op met dat bijdehande k*tgedrag van je.

Gedraag je gewoon normaal of schrijf je niet in voor het spel. Je loopt alleen te trollen, idioot.
Met reden dat ik die (nog) niet zeg. Mss later.

Focus liever op tip op te lossen of na te denken wie slechte is. Thanks.

Zal wellicht wel ergens een idioot verschijnen die nu op mij gaat stemmen hierom

Ik heb de posts van gisteren avond in volgorde hier nog eens geplakt. Zoals je ziet verbaasd het me helemaal niet dat men nu op mij gaat stemmen.
Het is daarom dat men op mij is beginnen stemmen, wel laten we het eens overlopen.

Remi beschuldigt Orgineel er van slecht te zijn en geeft er link bij.
In die link staat "Romeinse marmeren kopie van een bronzen origineel van Pergamon. Voorbeeld van een Hellenistisch heroïsch beeld. Ook een 'barbaar' kon heroïsch zijn en uitgebeeld worden als een Griekse god. De Galliër is dodelijk gewond en zakt in elkaar op zijn schild. Zie: Janson."
Orgineel heeft dus duidelijk een goede rol als het werkelijk een tip naar hem was. Had ik dit gisteren letterlijk gezegd dan zou ik er vandaag uit gestemd worden omdat ik een goede verraad.
Dus ik zeggen dat Remi zijn muil moet houden om het niet te duidelijk te maken. En het was als snel gedaan met de discussie en Remi heeft ondertussen dit ook zelf door. En die actie is het begin geweest van de stemmen tegen mij.

Dus ze stemmen tegen mij omdat ze véééél te dom zijn om het door te hebben blijkbaar.
Dat is het hele verhaal.

Dus zij die op mij stemmen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 17:27 ----------

Zie boven

Ga ik me vooral mee bezighouden. Lees zelf wat terug. Ik beweer nergens dat ik de speler van het spel ben of al talloze hints heb opgelost, maar denk dat ik toch actief genoeg meespeel en denk. Ik zie ook niet in hoe ik Whami heb afgebroken door te zeggen dat hij trollt. Dat zegt hij zelf ook gewoon. En ik snap ook niet waarom dit zelfs een discussie is?
Als er op deze manier gespeeld blijft worden, stop ik er wel gewoon mee. Ik heb wel betere dingen te doen dan mezelf druk te maken in een forumspel. Kunnen we nu alsjeblieft terug op een normale manier spelen?

edit: en kunnen we ook stoppen met elkaar voor mong**l uit te maken? Zou fijn zijn. Dankje.

Maar je vindt dus wel nog dat we op hem moeten stemmen (omdat je net zei dat er ook een andere mogelijkheid was)?

In principe snap ik namelijk totaal niet waarom we niet gewoon op jou of op Remi stemmen. Na gisteren was dat toch de enige logische uitkomst voor vandaag, maar kennelijk is niemand het van plan.

Voor het spel van de burgers zou het handig zijn ja. Maar waarschijnlijk raak je ook een goede rol kwijt.
Nou als Remi slecht is en hij is geen Caesar en ook geen priester en sowieso geen senator dan kan hij nl maar 1 rol zijn en de rol bied ook nog een mogelijk heid dat hij toch niet slecht is.
Snap je nog?

Dus het zou handig zijn om op een van ons te stemmen maar ook een kans dat als er gespeeld word zoals in het echt het geval was dan raak je toch wel wat kwijt :D

Voor het spel van de burgers zou het handig zijn ja. Maar waarschijnlijk raak je ook een goede rol kwijt.
Nou als Remi slecht is en hij is geen Caesar en ook geen priester en sowieso geen senator dan kan hij nl maar 1 rol zijn en de rol bied ook nog een mogelijk heid dat hij toch niet slecht is.
Snap je nog?

Dus het zou handig zijn om op een van ons te stemmen maar ook een kans dat als er gespeeld word zoals in het echt het geval was dan raak je toch wel wat kwijt :D

Op wie stem je dan?

Het liefst toch op Remi...

/Out :P

Heb mezelf al te veel verdedigd, meer dan ik eigenlijk wou. Wou gewoon de kogel nemen voor orgineel maar uiteindelijk door sommige idiote comments te lezen wou ik uiteindelijk liever bewijzen aan sommigen hoe idioot ze wel niet zijn. Ik hoop dat sommigen ondertussen doorhebben dat ze de hersencapaciteit van een mier hebben. Je stem hoef je daarom niet van mij af te halen hoor, zolang sommigen maar door hebben dat ze erg dom zijn :).

Snap je nog?

Thanks! Snap je punt en het maakt de boel weer een heel stuk lastiger.

/Out :P

Heb mezelf al te veel verdedigd, meer dan ik eigenlijk wou. Wou gewoon de kogel nemen voor orgineel maar uiteindelijk door sommige idiote comments te lezen wou ik uiteindelijk liever bewijzen aan sommigen hoe idioot ze wel niet zijn. Ik hoop dat sommigen ondertussen doorhebben dat ze de hersencapaciteit van een mier hebben. Je stem hoef je daarom niet van mij af te halen hoor, zolang sommigen maar door hebben dat ze erg dom zijn :).

Is het echt zo lastig om je medespelers een beetje te respecteren?

Is het echt zo lastig om je medespelers een beetje te respecteren?
:roflol:
:yes: Ik kan wel tegen een domme uitspraak / actie of 2, maar niet als men gaat beweren dat ik de slechte speler / dommerik zou zijn terwijl zij zelf de domme uitspraak doen en ik niets dom deed. Zoals Z1000 deed bv.

Waarom is er trouwens niet geluisterd naar de laatste post van diaphei? Hij zei te kijken naar zijn vorige posts. heb ik net gedaan maar tijdens de dag (2) had hij enkele irrelevante posts niets van belang. beter vragen we ons eens af waarom caesar net diaphei eruit stemt? Er zijn veel btere slachtoffers, ik noem maar enkele (whami, unknown, alley, penose, ...)

serious business hier en 't wordt er niet duidelijker op eerlijk gezegd.

**** deze shit, zat hard te twijfelen tussen penose n whami maar door die laatste paar pagina's heb ik er wel genoeg van. Als jij wat je de laatste paar pagina's deed ''jezelf verdedigen'' noemt, dan moet je eens flink onderzocht worden.

whami

**** it ik ga toch weer voor unknowndbb

unknown dbb Ga dan mee. Eens zien wat het op de been brengt. Na gisteren zou het inderdaad een logische keuze zijn.
Senator gaat hij denk ik niet zijn aangezien Wauter zijn verhaal nog niet kon schrijven, gaat dus niet de zelfde rol zijn al Bikers wellicht.

Zijn actie tegen Orgineel zou ook opzettelijk geweest kunnen zijn om goede er te proberen uit te krijgen? Lijkt me enkel wat te obvious zijn van hem, dus lijkt me eerder niet.

Maar, aangezien al die kontenlikkers die er zijn van Remi (oh, doe ik weer, sorry mn schatjes) is er goede kans dat de tempelpriester hem overgenomen heeft / mee bezig is. Maar dit is ook een riskante redenering.

Ik stem even voor 21:00 wel als het dan nog wat uit maakt.

Wat leren we van het wegstemmen van Whami? Niks toch eigenlijk?

Prima als mensen hem irritant vinden maar beetje stom om hem daarom weg te stemmen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.100
Ben terug online :) Had op maar vijf pagina's gehoopt maar het zijn er al 8 en ga me eerst douchen en eten dus heb nog wat werk :p . Ben eens benieuwd wat er gebeurd is vandaag.

Terug
Naar boven