MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Ik denk ook niet dat unknown voor imba of diaephi zou gaan eerlijk gezegd

Misschien om ons op het verkeerde been te zetten :o

Geniaal zoals die is..

We hebben er in ieder geval helemaal niks aan als Whami eruit gaat. Beter stemmen we of Remi of Penose.

@Remi: Enige waar ik bang voor ben is dat jij brutus bent want dan ben ik wel fout bezig. Maarja blijft een gok

Misschien om ons op het verkeerde been te zetten :o

Geniaal zoals die is..

We hebben er in ieder geval helemaal niks aan als Whami eruit gaat. Beter stemmen we of Remi of Penose.

Een list? Yeah sure.. Met andere dingen wil ik best het tegen overgestelde wat er van me verwacht wordt om jullie op het verkeerde spoor te zetten, maar toch zeker niet als het gaat om m'n n target keuze..

Belangrijke spelers in leven houden zou alleen maar nadelig werken.. Want juist hen in leven laten zou ervoor zorgen dat ik vroeg of laat gepakt zou worden.. Dus nee dat zou ik zeker niet doen.

Iemand een tussedstann? Als beloning krijg je DBB goud (karma)

Ik ga subiet whami stemmen, maar het liefst stem ik op een logischer slachtoffer.

Pfff dat mensen nog op whami stemmen wat is deze?
Stem op Remi of op mij.

Precies de reden, ik wil Remi er nu niet uit stemmen dus als ik geen whami stem, gaat hij er alsnog uit door de hoeveelheid aan stemmen. Daarom staat mijn stem nog niet dikgedrukt

Omdat je weet dat switchen naar jou ervoor zal zorgen dat ik de meeste stemmen zou krijgen?
Onzin weer dit
Slimme opmerking maar nee dat is niet de reden, het is gewoon tijd dat jij eruit gaat en dat mag ook als ik geofferd ben

Precies de reden, ik wil Remi er nu niet uit stemmen dus als ik geen whami stem, gaat hij er alsnog uit door de hoeveelheid aan stemmen. Daarom staat mijn stem nog niet dikgedrukt

Lol denk dat jij ook cult bent

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.170
Als ik alles goed gevolgd heb moeten volgende mensen nog stemmen:

Biobeast
Stefanovich
Vincenzio
Markrot

Laatst bewerkt:
Slimme opmerking maar nee dat is niet de reden, het is gewoon tijd dat jij eruit gaat en dat mag ook als ik geofferd ben

Lol denk dat jij ook cult bent

nee hoor, omdat ik iedere keer van persoon ruil? Unknown zou hooguit de senator zijn en daar twijfel ik over. Ik heb namelijk ook nog geen hints naar hem gezien.

@unknown: Waarom ben je deze pot veel minder bezig met hints oplossen naar de bad guys? Daarom kreeg ik mijn verdenkingen?

Zie eerlijk gezegd niet wat het voor zin heeft om je zelf te offeren.. Denk dat je rol inmiddels wel bekend is bij de meeste, maar daarmee is jou beredenering met betrekking tot mijn rol nog niet juist.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 20:12 ----------

nee hoor, omdat ik iedere keer van persoon ruil? Unknown zou hooguit de senator zijn en daar twijfel ik over. Ik heb namelijk ook nog geen hints naar hem gezien.

@unknown: Waarom ben je deze pot veel minder bezig met hints oplossen naar de bad guys? Daarom kreeg ik mijn verdenkingen?

School & trainen is voornamelijk de reden..

Maar voor de rest heb ik flink gezocht. Alleen vind de hints dit potje eerlijk gezegd onlogisch en onsamenhangend.
Hint naar Orgineel opgelost... Jager verdedigde slecht persoon, maar indien die mij beschermde ligt dat genuanceerder..
Voor de rest ben ik wel bij wat meer betrokken geweest, maar zoals ik al zei de hints zijn wat onsamenhangend en onlogisch..? Indien je het daar niet mee eens bent en vind dat ik meer hints opgelost zou moeten hebben vraag ik je hierbij hoeveel jij er opgelost hebt?

whami , zoals eerder vermeld

Ik zie duidelijk groepaftekening tussen FabulaActaEst, tremendes, Weightboy, Woopy

+ stemden allen tegen mij zonder reden +

stemde in ronde dat bikers er uit ging op:
Tremendes: hardgains
Weighboy: BLANCO
Woopy: BLANCO
FabulaActaEst: BLANCO

En daarbij komen mogelijk nog (stemden ook zonder reden op me maar kan geen groepsverband aantonen met hen):
Z100: Vincen
Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)

Allen stemden ze zonder reden op mij + geen enkele van hen heeft op Bikers gestemd.
Dit kan helemaal geen toeval meer zijn. I rest my case. Denk dat dit héél sterk bewijs is.

Laatst bewerkt:
Iemand al een tussenstand? :)

Had mn post ge-edit, ik paste nog ff hier zodat iedereen het leest:

Ik zie duidelijk groepaftekening tussen FabulaActaEst, tremendes, Weightboy, Woopy

En daarbij komen mogelijk nog (stemden ook zonder reden op me maar kan geen groepsverband aantonen met hen):

Allen stemden ze zonder reden op mij + geen enkele van hen heeft op Bikers gestemd.
Dit kan helemaal geen toeval meer zijn. I rest my case. Denk dat dit héél sterk bewijs is.
Zullen wellicht op lloyda gestemd hebben, heb ik niet nagekeken.

Zo ben weer thuis, was rijden naar huis en eten.

Er komt volgens mij geen speler uit Drenkte zoals ik heb bekeken. Ik kan niks zien. Maar vind die hudde bed toch wel opvallend.

En whami heb al in het begin van het spel gevraagd, of je normaal gaan of gaat trolle en zeike zoals je nu doet. Doe gewoon chill. Dan kom je misschien eens een x verder als ronde 1 a 2.

Had mn post ge-edit, ik paste nog ff hier zodat iedereen het leest:

Mooie bewijslevering dit. Je stemde zelf ook niet op Bikers.

Terug
Naar boven