Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Mooie bewijslevering dit. Je stemde zelf ook niet op Bikers.
Jawel, mijn uiteindelijke stem stond niet op hem maar heb wel ff op hem gestemd + motivering tegen hem gegeven.

En waarom probeer je de aandacht terug naar mij te trekken ipv naar wat ik zonet van info gaf?

Zo ben weer thuis, was rijden naar huis en eten.

Er komt volgens mij geen speler uit Drenkte zoals ik heb bekeken. Ik kan niks zien. Maar vind die hudde bed toch wel opvallend.

En whami heb al in het begin van het spel gevraagd, of je normaal gaan of gaat trolle en zeike zoals je nu doet. Doe gewoon chill. Dan kom je misschien eens een x verder als ronde 1 a 2.

Waarom wil jij weten wie de druïde is?

Ik zie duidelijk groepaftekening tussen FabulaActaEst, tremendes, Weightboy, Woopy

+ stemden allen tegen mij zonder reden +

stemde in ronde dat bikers er uit ging op:
Tremendes: hardgains
Weighboy: BLANCO
Woopy: BLANCO
FabulaActaEst: BLANCO

En daarbij komen mogelijk nog (stemden ook zonder reden op me maar kan geen groepsverband aantonen met hen):
Z100: Vincen
Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)

Allen stemden ze zonder reden op mij + geen enkele van hen heeft op Bikers gestemd.
Dit kan helemaal geen toeval meer zijn. I rest my case. Denk dat dit héél sterk bewijs is.

Echt je blijft maar pushe is.

Als je me post er voor leest, kneus.
Ik heb gister middag gepost. Dat ik eindelijk thuis was van 2 drukke dagen school.
In het verhaal stond DUIDELIJK dat de cults niet actief waren met stemmen.
Ik heb toen gepost dat ik savonds bezoek kreeg van vriendne die bleven eten en dat ik ajax ging kijken. Dus dat ik mijn stem heb uitgebracht op Vicenzo, die was niet actief. Veel mensen hadden toen nog niet eens gestemd. Dus wat is er nou weer raar he Whami.

Je blijft maar door zeiken. Door dat gek*t iedere keer verneuk je heel het spel voor de good people. Omdat iedereen zijn rol zo duidelijk wordt. Omdat de aangevalle mensen zich zo moeten gaan verdedigen.

Echt je blijft maar pushe is.

Als je me post er voor leest, kneus.
Ik heb gister middag gepost. Dat ik eindelijk thuis was van 2 drukke dagen school.
In het verhaal stond DUIDELIJK dat de cults niet actief waren met stemmen.
Ik heb toen gepost dat ik savonds bezoek kreeg van vriendne die bleven eten en dat ik ajax ging kijken. Dus dat ik mijn stem heb uitgebracht op Vicenzo, die was niet actief. Veel mensen hadden toen nog niet eens gestemd. Dus wat is er nou weer raar he Whami.

Je blijft maar door zeiken. Door dat gek*t iedere keer verneuk je heel het spel voor de good people. Omdat iedereen zijn rol zo duidelijk wordt. Omdat de aangevalle mensen zich zo moeten gaan verdedigen.
Bij jou staat MOGELIJK. Aan je huilreactie te horen zou ik wel geloven.

Jawel, mijn uiteindelijke stem stond niet op hem maar heb wel ff op hem gestemd + motivering tegen hem gegeven.

En waarom probeer je de aandacht terug naar mij te trekken ipv naar wat ik zonet van info gaf?

De stemming gaat tussen jou en mij dus heel onlogisch is dat niet, daarnaast irriteer ik me gewoon mateloos dat je andere personen afrekent op het niet stemmen op Bikers terwijl je zelf ook niet op hem gestemd heb..

Dan kun je wel afkomen met" Ja heb wel op hem gestemd maar uiteindelijk toch maar niet" maar dat geeft alleen maar weer dat je met alle winden meewaait en nog onbetrouwbaarder bent. Daarnaast geeft het ook weer dat je zelf twijfelde over Bikers, want anders wijzig je je stem niet, dus vind het dan raar dat je achteraf mensen daarop afrekent.

Z1000 waarom wil je weten wie de druïde is ..?

De stemming gaat tussen jou en mij dus heel onlogisch is dat niet, daarnaast irriteer ik me gewoon mateloos dat je andere personen afrekent op het niet stemmen op Bikers terwijl je zelf ook niet op hem gestemd heb..

Dan kun je wel afkomen met" Ja heb wel op hem gestemd maar uiteindelijk toch maar niet" maar dat geeft alleen maar weer dat je met alle winden meewaait en nog onbetrouwbaarder bent. Daarnaast geeft het ook weer dat je zelf twijfelde over Bikers, want anders wijzig je je stem niet, dus vind het dan raar dat je achteraf mensen daarop afrekent.
Nou gebruik dan een jouw "truukje" want als je daar naar zou kijken zie je meteen dat ik gelijk heb. Heb jouw truukje zonet ook gebruikt en bevestigd alleen het vermoeden dat ik hier poste. Het feit dat jij zo tegen je eigen truukje in gaat doet me enkel meer denken dat jij ook evil bent.

Z1000 waarom wil je weten wie de druïde is ..?

Dat is een foutje met lezen. Heb het vlug gelezen en gelijk gezocht op wikipedia.
Toen ik net thuis was meteen gezocht naar spelers. Stupid fout :o
Ben ook nog niet helemaal thuis in de termen en namen van de rolle omdat ik zo weinig tijd hebt.

Heb nu gelukkig weekend:D

Hou je nou niet zo bezig met Whami. Beter overtuig je ons niet op jou te stemmen.

Nou gebruik dan een jouw "truukje" want als je daar naar zou kijken zie je meteen dat ik gelijk heb. Heb jouw truukje zonet ook gebruikt en bevestigd alleen het vermoeden dat ik hier poste. Het feit dat jij zo tegen je eigen truukje in gaat doet me enkel meer denken dat jij ook evil bent.

welk trucje?

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 20:42 ----------

Hou je nou niet zo bezig met Whami. Beter overtuig je ons niet op jou te stemmen.

Wat wil je nou nog meer weten?
Heb al tig argumenten gegeven maar blijkbaar wordt dat niet geaccepteerd.

Waar andere wegkomen met " Nee jongens ben geen cult " Ben ik verplicht een heel Essay te schrijven met allemaal kansberekeningen waarom ik geen cult zou zijn.

Is er een kans dat ik cult ben? Ja tuurlijk, die kans hebben we allemaal.
Ben ik het ? Nee.

Ik herhaal nog ff voor na mn dood: Ik zet er ff percentages bij hoe zeker ik denk te zijn. Zeker de eerste 4, wat een toeval op mij stemmen allen zonder reden en "toevallig" 3 die blanco stemden bij bikers & 1 zinloze stem.
70% Tremendes: hardgains
70% Weighboy: BLANCO
70% Woopy: BLANCO
70% FabulaActaEst: BLANCO
25% Z100: Vincen
40% Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)
En Unknown vind ik sinds het begin ook maar raar gedrag vertonen, anders dan verwacht enzo. Brutus?

@ Remi Je zegt alleen dat ik fout zit.

@ Remi Je zegt alleen dat ik fout zit.
Herinner jij mn legacy aan iedereen na mn dood?

Ik heb een goed gevoel dat jullie het tot een goed einde gaan kunnen brengen na mn dood. Denk dat ik vrij sterke aanwijzing aangebracht heb en ik gelijk vrij krachtig dat op zijn MINST 2 van 4 hoofdverdachten evil zijn.

welk trucje?

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 20:42 ----------

Wat wil je nou nog meer weten?
Heb al tig argumenten gegeven maar blijkbaar wordt dat niet geaccepteerd.

Waar andere wegkomen met " Nee jongens ben geen cult " Ben ik verplicht een heel Essay te schrijven met allemaal kansberekeningen waarom ik geen cult zou zijn.

Is er een kans dat ik cult ben? Ja tuurlijk, die kans hebben we allemaal.
Ben ik het ? Nee.

Geef me dan een goede reden om op iemand anders te stemmen!!

Ik herhaal nog ff voor na mn dood: Ik zet er ff percentages bij hoe zeker ik denk te zijn.
70% Tremendes: hardgains
70% Weighboy: BLANCO
70% Woopy: BLANCO
70% FabulaActaEst: BLANCO
25% Z100: Vincen
40% Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)
En Unknown vind ik sinds het begin ook maar raar gedrag vertonen, anders dan verwacht enzo. Brutus?

Krijg altijd een spontane glimlach als ik die percentages zie.

Je zegt alleen dat ik fout zit.

Zit je ook.
En voor de rest doel je erop of ik zelf enige idee heb of er cults zijn?
Ja die heb ik zeker, alleen zoals ik al aangegeven had aan Biobeast of Orgineel, heeft het vrij weinig zin om nu mensen te gaan beschuldigen van cult zijn omdat indien ik fout zit alleen maar meer mensen in m'n harnas jaag. Daarnaast ben ik verplicht om me sinds dag 1 constant te verdedigen vanwege 1 hint op dag 1 terwijl er in voorgaande spellen en zelfs in dit spel genoeg hints zijn geweest die verkeerd geintrepeteerd waren of simpelweg geen hints waren

Ik kan roepen wat ik wil, weinig volgen

Geef me dan een goede reden om op iemand anders te stemmen!!

Whami om mij te redden, en op mij indien je denkt dat ik cult ben. Veel simpeler kan ik het niet maken eigelijk.

Misschien wat teleurstellend maar het zij zo.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 20:52 ----------

Ik kan roepen wat ik wil, weinig volgen

Ja dat zie ik:rolleyes:
Sta nu op het punt bijna geëxecuteerd te worden dus zo onaardig is het allemaal niet

Terug
Naar boven