- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whami om mij te redden, en op mij indien je denkt dat ik cult ben. Veel simpeler kan ik het niet maken eigelijk.
Misschien wat teleurstellend maar het zij zo.
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 20:52 ----------
Ja dat zie ik
Sta nu op het punt bijna geëxecuteerd te worden dus zo onaardig is het allemaal niet
Moet het op toch bepaalde manier kracht bij zetten?
.Lol wat verassend. Je stemt elk spel op mij he. Echt een kneus ben je.
Al 2 spelle zit je er steeds naast. Dus je doet je best maar. Jammer dat je dit spel geen zelfmoordaanslag kan plegen he? Dan kan je hem weer op 3 goede mensen plaatsen.
Om je lekker te zieken
Jorgyboy
Waarom doe jij uberhoudt mee. Je gaat elk spel lope trolle en zeike. Speelt het niet serieus. Nu ga je ook weer debiel mee. Je kan niet tegen kritiek en daarom van Je remi maar aan.

Op zoiets kan je natuurlijk geen exacte cijfers zetten. Moet duidelijk zijn dat ik vrij zeker ben van mijn stuk.Geheel mee eens, vraag me alleen af hoe die percentages dan berekent zijn of dat het natte vinger werk is.
Ik herhaal nog ff voor na mn dood: Ik zet er ff percentages bij hoe zeker ik denk te zijn. Zeker de eerste 4, wat een toeval op mij stemmen allen zonder reden en "toevallig" 3 die blanco stemden bij bikers & 1 zinloze stem.
70% Tremendes: hardgains
70% Weighboy: BLANCO
70% Woopy: BLANCO
70% FabulaActaEst: BLANCO
25% Z100: Vincen
40% Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)
En Unknown vind ik sinds het begin ook maar raar gedrag vertonen, anders dan verwacht enzo. Brutus?
Te laat

Wat zit je nou weer te lachen. Jij heb echt het hele vorige spel verdoet met je debiele hit acties op mij.

Op zoiets kan je natuurlijk geen exacte cijfers zetten. Moet duidelijk zijn dat ik vrij zeker ben van mijn stuk.

Wat zit je nou weer te lachen. Jij heb echt het hele vorige spel verdoet met je debiele hit acties op mij.

Mogelijk dat ik mn lijstje niet aangepast heb aan de laatste stemmen. Dan heb je wellicht net voor einde stemming op Bikers gestemd wat even verdacht is, wanneer het kalf al verdronken is.Whami, ik heb nooit blanco gestemd.
Eerste keer: LLoyd
Tweede keer: bikers
Derde keer: jij
Zelfs tot aan het einde zit je dus nog onzin in het rond te strooien. Mooie poging toch.
Kijk maar, 9 minuten voor tijd. Even verdacht.