MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

@ Remi Ja kijk hoe ver ik daar voor moet gaan

Whami om mij te redden, en op mij indien je denkt dat ik cult ben. Veel simpeler kan ik het niet maken eigelijk.

Misschien wat teleurstellend maar het zij zo.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 20:52 ----------

Ja dat zie ik:rolleyes:
Sta nu op het punt bijna geëxecuteerd te worden dus zo onaardig is het allemaal niet

Potverdorie remi, je brengt me in de war

Ik heb liever Woopy ofzo, das een stik goeie speler maar alweer niet te peilen

Herinner jij mn legacy aan iedereen na mn dood?

Je huilt zo erg dat ik bijna ga geloven dat ik fout zit en zou gaan switchen. Helaas gaat me dat alleen niet meer lukken voor 21.00u, Mw. Tremendes schenkt nét een bakkie koffie in en heeft wat lekkers voor erbij gehaald.

@ Remi Ja kijk hoe ver ik daar voor moet gaan

En kijk hoever ik moet gaan om te verdedigen.. Als je het aantal posts van mij van vandaag tegenover die van jou zet denk ik dat ik veruit bovenaan sta.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 20:55 ----------

Moet het op toch bepaalde manier kracht bij zetten?

Geheel mee eens, vraag me alleen af hoe die percentages dan berekent zijn of dat het natte vinger werk is.

Ga na het lezen van de afgelopen pagina's mee op whami

Avenge me

Ik herhaal nog ff voor na mn dood: Zeker de eerste 4, wat een toeval op mij stemmen allen zonder reden en "toevallig" 3 die blanco stemden bij bikers & 1 zinloze stem.
Tremendes: hardgains
Weighboy: BLANCO
Woopy: BLANCO
FabulaActaEst: BLANCO
Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)
Z100: Vincen
En Unknown vind ik sinds het begin ook maar raar gedrag vertonen, anders dan verwacht enzo. Brutus?

Als mn rol bekend wordt zien jullie zelf ook wie me bv gesteund heeft en wie zonder reden op me stemde. Alles zou heel duidelijk moeten zijn dan :).

Lol wat verassend. Je stemt elk spel op mij he. Echt een kneus ben je.
Al 2 spelle zit je er steeds naast. Dus je doet je best maar. Jammer dat je dit spel geen zelfmoordaanslag kan plegen he? Dan kan je hem weer op 3 goede mensen plaatsen.

Om je lekker te zieken

Jorgyboy

Waarom doe jij uberhoudt mee. Je gaat elk spel lope trolle en zeike. Speelt het niet serieus. Nu ga je ook weer debiel mee. Je kan niet tegen kritiek en daarom van Je remi maar aan.

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik herhaal nog ff voor na mn dood: Ik zet er ff percentages bij hoe zeker ik denk te zijn. Zeker de eerste 4, wat een toeval op mij stemmen allen zonder reden en "toevallig" 3 die blanco stemden bij bikers & 1 zinloze stem.
70% Tremendes: hardgains
70% Weighboy: BLANCO
70% Woopy: BLANCO
70% FabulaActaEst: BLANCO
25% Z100: Vincen
40% Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)
En Unknown vind ik sinds het begin ook maar raar gedrag vertonen, anders dan verwacht enzo. Brutus?

Whami, ik heb nooit blanco gestemd.

Eerste keer: LLoyd
Tweede keer: bikers
Derde keer: jij

Zelfs tot aan het einde zit je dus nog onzin in het rond te strooien. Mooie poging toch.

Wtf

Op zoiets kan je natuurlijk geen exacte cijfers zetten. Moet duidelijk zijn dat ik vrij zeker ben van mijn stuk.

Oke, moet zeggen dat het aan de ene kant toch plezierig is om te zien dat het tussen jou en mij gaat en jij er vervolgens uitvliegt terwijl je al op dag 1 begon te hitten:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.219
Stemming afgelopen!

Whami, ik heb nooit blanco gestemd.

Eerste keer: LLoyd
Tweede keer: bikers
Derde keer: jij

Zelfs tot aan het einde zit je dus nog onzin in het rond te strooien. Mooie poging toch.
Mogelijk dat ik mn lijstje niet aangepast heb aan de laatste stemmen. Dan heb je wellicht net voor einde stemming op Bikers gestemd wat even verdacht is, wanneer het kalf al verdronken is.
Kijk maar, 9 minuten voor tijd. Even verdacht.

Terug
Naar boven