- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Nou, dat heb je zelf gedaan IMBAtje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mogelijk dat ik mn lijstje niet aangepast heb aan de laatste stemmen. Dan heb je wellicht net voor einde stemming op Bikers gestemd wat even verdacht is, wanneer het kalf al verdronken is.
Oke, moet zeggen dat het aan de ene kant toch plezierig is om te zien dat het tussen jou en mij gaat en jij er vervolgens uitvliegt terwijl je al op dag 1 begon te hitten![]()
Ja idd, hoeveel van de mensen die op mij stemden heb je bewijs zien leveren? Ze zeggen zelfs niet dat ze denken dat ik evil ben.
Je zei zelf dag 1 dat het argument tegen jou geloofwaardiger is dan die op lloydaWie zegt dat Whami goed is?
En denk je dat het Whami wat interesseert wat ik ben? Boeit hem namelijk geen moer. Z'n stem staat op mij sinds dag 1.
Nu denkt ie dat ik Brutus ben, wat alleen maar bevestigd dat het hem geen moer zou kan schelen.
manman, wat spreek jij jezelf tegen.70% FabulaActaEst: Stemde op Bikers 9 minuten voor einde stemming wanneer het kalf al verdronken was.
FabulaActaEst zei:Ligt het aan mij dat ik beide redenaties, voor unknown en bikers, niet kan volgen en de hints niet zie of weten jullie ook gewoon niks..![]()
Ik snap het ook niet. Mensen worden hier blijkbaar gewoon random om de beurten geviseerd.
Wie zegt dat Whami goed is?
En denk je dat het Whami wat interesseert wat ik ben? Boeit hem namelijk geen moer. Z'n stem staat op mij sinds dag 1.
Nu denkt ie dat ik Brutus ben, wat alleen maar bevestigd dat het hem geen moer zou kunnen schelen.
net als vorige gameAan markrot gericht. Volgens mij heb jij al twee dagen niet gestemd?
Je zei zelf dag 1 dat het argument tegen jou geloofwaardiger is dan die op lloydamanman, wat spreek jij jezelf tegen.
Aan markrot gericht. Volgens mij heb jij al twee dagen niet gestemd?
Markrot wel actief dit keer he..
En nee één post per dag is niet actief.

Mijn stem tegen jou was 50% voor de trollz tegen jou en 50% omdat er ook aanwijzingen waren tegen je.Spreek me nergens tegen mister "pseudo intelligence".
Het maakt namelijk helemaal niks uit wat ik vind, maar wat jij vind. Dan kun je je nu wel gaan verschuilen achter "ja maar jij zei", maar is gewoon weglopen voor je verantwoordelijkheid.
Bijna zeker dat ik meer stemmen heb
Mijn stem tegen jou was 50% voor de trollz tegen jou en 50% omdat er ook aanwijzingen waren tegen je.
En dat vind ik beter dan te stemmen op lloyda waarop ik helemaal niet geloofde dat hij evil was (aan de hand van die 2). Dag 2 wou ik nog naar Bikers switchen vlak voor einde stemming maar was te laat terug, maakte toen echter toch niet uit.

Heb het ook om 21:12 gezegd die dag. Maar wat maakt het uit? Sinds 2 uur voor einde stemming was het al duidelijk dat hij er sowieso uit ging en ik had al anti Bikers propaganda gevoerd voordien.Aanwijzingen? Aanwijzing?
En dat van Bikers is makkelijk praten achteraf.
Updated:
Ik herhaal nog ff voor na mn dood: Ik zet er ff percentages bij hoe zeker ik denk te zijn.
70% Tremendes: hardgains
70% Weighboy: BLANCO
70% Woopy: BLANCO
70% FabulaActaEst: Stemde op Bikers 9 minuten voor einde stemming wanneer het kalf al verdronken was.
25% Z100: Vincen
40% Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)
En Unknown vind ik sinds het begin ook maar raar gedrag vertonen, anders dan verwacht enzo. Brutus?
Heb het ook om 21:12 gezegd die dag. Maar wat maakt het uit? Sinds 2 uur voor einde stemming was het al duidelijk dat hij er sowieso uit ging en ik had al anti Bikers propaganda gevoerd voordien.