Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Mogelijk dat ik mn lijstje niet aangepast heb aan de laatste stemmen. Dan heb je wellicht net voor einde stemming op Bikers gestemd wat even verdacht is, wanneer het kalf al verdronken is.

Ik heb bij de tweede stemming al vrij snel laten merken dat ik niet echt wist op wie te stemmen. Toen ben ik dan inderdaad maar gewoon "meegegaan met de flow", en dus op bikers gestemd. Ik heb me misschien tot nu toe inderdaad iets te afwachtend gedragen. Maar dat komt eigenlijk vooral omdat ik de eerste paar dagen wat wou bekijken hoe het spel gespeeld werd, aangezien dit mijn eerste keer is.

Updated:

Ik herhaal nog ff voor na mn dood: Ik zet er ff percentages bij hoe zeker ik denk te zijn.
70% Tremendes: hardgains
70% Weighboy: BLANCO
70% Woopy: BLANCO
70% FabulaActaEst: Stemde op Bikers 9 minuten voor einde stemming wanneer het kalf al verdronken was.
25% Z100: Vincen
40% Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)
En Unknown vind ik sinds het begin ook maar raar gedrag vertonen, anders dan verwacht enzo. Brutus?

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:08 ----------

Ja leuk hoor een goede eruit. Top, knap gedaan,
Ja idd, hoeveel van de mensen die op mij stemden heb je bewijs zien leveren? Ze zeggen zelfs niet dat ze denken dat ik evil ben.

Ja leuk hoor een goede eruit. Top, knap gedaan,

Wie zegt dat Whami goed is?
En denk je dat het Whami wat interesseert wat ik ben? Boeit hem namelijk geen moer. Z'n stem staat op mij sinds dag 1.
Nu denkt ie dat ik Brutus ben, wat alleen maar bevestigd dat het hem geen moer zou kunnen schelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.226
Aan markrot gericht. Volgens mij heb jij al twee dagen niet gestemd?

En denk je dat het Whami wat interesseert wat ik ben? Boeit hem namelijk geen moer. Z'n stem staat op mij sinds dag 1.
Nu denkt ie dat ik Brutus ben, wat alleen maar bevestigd dat het hem geen moer zou kan schelen.
Je zei zelf dag 1 dat het argument tegen jou geloofwaardiger is dan die op lloyda :roflol: manman, wat spreek jij jezelf tegen.

70% FabulaActaEst: Stemde op Bikers 9 minuten voor einde stemming wanneer het kalf al verdronken was.

Vele uren er voor:

FabulaActaEst zei:
Ligt het aan mij dat ik beide redenaties, voor unknown en bikers, niet kan volgen en de hints niet zie of weten jullie ook gewoon niks..:D

Ik snap het ook niet. Mensen worden hier blijkbaar gewoon random om de beurten geviseerd.

Welke hints waren er tegen bikers? Ik weet ze nog steeds niet. Omdat ik zelf niet overtuigd was van mijn stem, heb ik inderdaad gewoon gestemd op de persoon die er sowieso uit ging gaan.

Nu denkt ie dat ik Brutus ben, wat alleen maar bevestigd dat het hem geen moer zou kunnen schelen.

Wachten maar op het verhaal. Ben alleen bang dat we er geen kloot mee opschieten.

Je zei zelf dag 1 dat het argument tegen jou geloofwaardiger is dan die op lloyda :roflol: manman, wat spreek jij jezelf tegen.

Spreek me nergens tegen mister "pseudo intelligence".
Het maakt namelijk helemaal niks uit wat ik vind, maar wat jij vind. Dan kun je je nu wel gaan verschuilen achter "ja maar jij zei", maar is gewoon weglopen voor je verantwoordelijkheid.

Spreek me nergens tegen mister "pseudo intelligence".
Het maakt namelijk helemaal niks uit wat ik vind, maar wat jij vind. Dan kun je je nu wel gaan verschuilen achter "ja maar jij zei", maar is gewoon weglopen voor je verantwoordelijkheid.
Mijn stem tegen jou was 50% voor de trollz tegen jou en 50% omdat er ook aanwijzingen waren tegen je.
En dat vind ik beter dan te stemmen op lloyda waarop ik helemaal niet geloofde dat hij evil was (aan de hand van die 2). Dag 2 wou ik nog naar Bikers switchen vlak voor einde stemming maar was te laat terug, maakte toen echter toch niet uit.

Eind stand iemand?

Mijn stem tegen jou was 50% voor de trollz tegen jou en 50% omdat er ook aanwijzingen waren tegen je.
En dat vind ik beter dan te stemmen op lloyda waarop ik helemaal niet geloofde dat hij evil was (aan de hand van die 2). Dag 2 wou ik nog naar Bikers switchen vlak voor einde stemming maar was te laat terug, maakte toen echter toch niet uit.

Aanwijzingen? Aanwijzing.

En dat van Bikers is makkelijk praten achteraf.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:19 ----------

:(

Aanwijzingen? Aanwijzing?

En dat van Bikers is makkelijk praten achteraf.
Heb het ook om 21:12 gezegd die dag. Maar wat maakt het uit? Sinds 2 uur voor einde stemming was het al duidelijk dat hij er sowieso uit ging en ik had al anti Bikers propaganda gevoerd voordien.

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 21:23 ----------

Ben eigenlijk wel benieuwd wat er nu de komende dagen na mn dood gaat gebeuren, zeker omwille van mn verdachtenlijstje.
Updated:

Ik herhaal nog ff voor na mn dood: Ik zet er ff percentages bij hoe zeker ik denk te zijn.
70% Tremendes: hardgains
70% Weighboy: BLANCO
70% Woopy: BLANCO
25% Z100: Vincen
40% Subgenius: Diaep (wie toevallig ook dood ging)
En Unknown vind ik sinds het begin ook maar raar gedrag vertonen, anders dan verwacht enzo. Brutus?

Laatst bewerkt:
Heb het ook om 21:12 gezegd die dag. Maar wat maakt het uit? Sinds 2 uur voor einde stemming was het al duidelijk dat hij er sowieso uit ging en ik had al anti Bikers propaganda gevoerd voordien.

wat? er zijn stemmen die we niet kunnen zien in de telling, een stemming van 8-4 of wat iemand ook zei dat het was is allesbehalve een done deal

Terug
Naar boven