MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Wat een homo's zijn jullie, alleen maar janken omdat iemand iets doet of zegt dat je niet bevalt :roflol:

Verander de naam van dit topic maar naar ongestelde romeinen

Wat een homo's zijn jullie, alleen maar janken omdat iemand iets doet of zegt dat je niet bevalt :roflol:

Verander de naam van dit topic maar naar ongestelde romeinen

Of je kan ook een normaal spel spelen zonder onzin uit te kramen.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 17:30 ----------

Soit, voor mij is het duidelijk.
Ik ga mijn weekend niet vullen met discussies met trolls. Het spijt me voor de mensen die het wel serieus kunnen spelen, maar de enkele die liever trollen en af en toe wat roepen, verpesten het grandioos. Een spel moet leuk blijven. Als het niet op een normale manier gespeeld kan worden, hoeft het voor mij niet. Het gedoe met Whami gisteren heeft voor mij een serieuze domper op het spel gezet, en het ziet er naar uit dat Jimbooo die taak nu gaat overnemen. Ik ga er echt niet op wachten tot ook hij me laat flippen.
Mijn excuses aan Wauter die hier behoorlijk wat tijd insteekt, maar ik kap er mee. Verwacht ook niet dat ik nog spelletjes meespeel waar Whami of Jimbooo aan meespelen, en verwacht al helemaal niet dat ik zelf nog spelletjes organiseer. Bekijk het maar.

Ik ga mijn weekend niet vullen met discussies met trolls. Het spijt me voor de mensen die het wel serieus kunnen spelen, maar de enkele die liever trollen en af en toe wat roepen, verpesten het grandioos. Een spel moet leuk blijven. Als het niet op een normale manier gespeeld kan worden, hoeft het voor mij niet. Het gedoe met Whami gisteren heeft voor mij een serieuze domper op het spel gezet, en het ziet er naar uit dat Jimbooo die taak nu gaat overnemen. Ik ga er echt niet op wachten tot ook hij me laat flippen.
Mijn excuses aan Wauter die hier behoorlijk wat tijd insteekt, maar ik kap er mee. Verwacht ook niet dat ik nog spelletjes meespeel waar Whami of Jimbooo aan meespelen, en verwacht al helemaal niet dat ik zelf nog spelletjes organiseer. Bekijk het maar.

Snap t ;)
Trieste e-hero's

Ik ga even rondje geven, voor de gezelligheid.:)

Jammer :(

Ik vind dit spel juist echt leuk. Tenminste weer een hoop emotie. Sommigen spelen misschien niet zo leuk, maar dat is altijd zo en zo erg vind ik het allemaal echt niet. En er staan hele mooie ontwikkelingen en bespiegelingen tegenover.

Misschien ben ik te makkelijk in dingen maar ik stoor me echt nauwelijks aan het gedrag van Whami, Jimbooo, Rob P of wie dan ook.

Voor mij wordt het spel eerder verpest door mensen die zich die dingen zo aantrekken. Heb het idee dat veel mensen het te persoonlijk opvatten. Ik speel echt fanatiek, maar als mensen mij tegenwerken, eruit stemmen of uitschelden neem ik dat ze echt niet kwalijk. Laat staan dat ik daar in een nieuw spel op terug ga komen.
Bij veel mensen blijven oude spellen nawegen. Dat maakt het geloof ik steeds lastiger om te spelen. Bijna iedereen heeft wel problemen met iemand.

Het komt wel op een mooi moment, ik ben vanaf halverwege volgende week toch weer werkloos. Dus dan vind ik het niet zo'n ramp om niet te kunnen spelen. :D

:roflol:

Ik lees alles mee alleen jullie redenatie slaat nergens op.

Maar niet erg als je me eruit stemt, ben toch klaar met dit spel, jullie hebben het al verdoet//

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 16:12 ----------

Ik change mijn stem van Stefano op UnknowDbb

Gore backstabber

Wil alleen maar overleven, noem een andere naam en ik ga met je mee.

Kom op man, je laat je toch niet gek maken door hun?

Jammer :(

Ik vind dit spel juist echt leuk. Tenminste weer een hoop emotie. Sommigen spelen misschien niet zo leuk, maar dat is altijd zo en zo erg vind ik het allemaal echt niet. En er staan hele mooie ontwikkelingen en bespiegelingen tegenover.

Het komt wel op een mooi moment, ik ben vanaf halverwege volgende week toch weer werkloos. Dus dan vind ik het niet zo'n ramp om niet te kunnen spelen. :D

Ik vermaak me ook wel met dit spel:D:D, tot noch toe dan.

Waarom noemt hij jou backstabber, een cult die een cult verraad?

Jij lijkt me eerder cult als je dit moet vragen:rolleyes:

Een paar posts geleden geloofde hij nog in m'n onschuld en nu stem ik op hem, dus werd ie pissed.
Wil m'n stem best wijzigen als ik er maar in blijf:(

Sanca

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 18:06 ----------

Ik ga even rondje geven, voor de gezelligheid.:)

Ey Tremendes wijzig je stem ook even dan?
Weet niet of je me post gelezen hebt waarmee ik jou volledig schaakmat zette, maar je argumentatie is zo lek als een mandje.

Jij lijkt me eerder cult als je dit moet vragen:rolleyes:

Een paar posts geleden geloofde hij nog in m'n onschuld en nu stem ik op hem, dus werd ie pissed.
Wil m'n stem best wijzigen als ik er maar in blijf:(

Sanca

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 18:06 ----------

Ey Tremendes wijzig je stem ook even dan?
Weet niet of je me post gelezen hebt waarmee ik jou volledig schaakmat zette, maar je argumentatie is zo lek als een mandje.

Ben je ervan overtuigd dat sanca cult is? Of puur zelf bescherming?

Sanca was gisteren nog de druide. Just sayin ... :cool:

Ben je ervan overtuigd dat sanca cult is? Of puur zelf bescherming?

50% dat ie cult is :P

Nee srs geen idee kerel haha
Vind het zoiezo allemaal waardeloos dit.

Heb je zelf iemand waarvan je overtuigd bent dat ie cult is? Ik ben bereid te volgen.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 18:17 ----------

Sanca was gisteren nog de druide. Just sayin ... :cool:

Ow geen idee, niet gelezen, maar bedankt voor het verklappen van de rol.

Dan maar iemand anders.

epic spelletje, srs. ik ga voor unkownDBB, kan even goed geen cult zijn maar dan is er wat duidelijkheid over wie dat wel is.

nee je moet me ook niet proberen ompraten

epic spelletje, srs. ik ga voor unkownDBB, kan even goed geen cult zijn maar dan is er wat duidelijkheid over wie dat wel is.

nee je moet me ook niet proberen ompraten

Niceeeeeeeeeeeee

Epic dit.. Ben cult maar heb inmiddels 7 stemmen tegen en het hoogste aantal stemmen op overige spelers is maarliefst 1 stem.:rolleyes:

Terug
Naar boven