Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Nou met deze post vertel je dus twee dingen.
A. Je hebt geen zin om het spel te spelen, want je wilt geen 5000 posts per dag lezen
B. Je vind leuk om mij te bashe, dus je stem op mij is dus zinloos.

Nou goed bezig Jorgyboy, wat mij betreft hoef je de volgende games niet meer mee te spelen

A) Als jullie het spel zo spelen (niet Penose, Unknown, Woopy... en genoeg anderen) waarbij er volledige pagina's gewijd worden aan het uitschelden van mekaar en zeggen "wat ben jij een idioot, is het nu nog niet duidelijk dat ik burger ben?!" dan ja, dan heb ik geen zin om dit spel te spelen :)

De eerste spellen met kwarkvarken werden tenminste nog leuk gespeeld, geen gescheld, geen getier, enkel beschuldigingen en verdediging én bovenal: ACTIEVE cults. De voorgaande spellen die ik gespeeld hebben zaten alle cults inactief te wezen als de pest, waardoor de burgers enkel maar op elkaar zitten te vitten. Nope, geen zin in brah.

B) Mijn stem op jou is inderdaad zinloos.

Even kijken.
Tegen Remi: Penose, waarvan ondertussen zowat iedereen al openbaar gezegd heeft dat die wsl jager is, heeft iemand beschermd die volgens het verhaal allesbehalve goed is, en dat zou Remi zijn. Dus Remi is slecht.
Penose claimt in ieder geval de jager te zijn. Dat weten we niet zeker, maar ik geloof hem wel. Want als hij niet de jager is, moet er dus ergens een speler zijn met informatie die hij niet deelt.
Voor Remi: Hij is degene die vol in de aanval ging op Bikers, die cult is, en er ook als één van de eersten (zoniet als eerste?) op gestemd heeft, wat best raar zou zijn als hij zelf ook cult is, zeker zo vroeg in het spel. Dus Remi is goed.

Het lastige is dat ik beide punten even geloofwaardig vind. Zoek de fout :-/
Remi stemde op dag 1 op Bikers, zonder argumenten en niemand volgde dus dat zegt niet zoveel. Dag 2 stemde hij op Bikers, maar nadat Jimbooo en ik dat ook al gedaan hadden.

Maar als hij Caesar is wist hij niet eens dat Bikers cult was. En als hij senator is kan hij op dag twee best besloten hebben dat hij Bikers wilde offeren. Die was er waarschijnlijk toch wel uit gegaan.

In principe komt het er op neer dat Remi slecht is of Brutus. Dat laatste zou ik erg raar vinden (omdat ik dat geen "allesbehalve goede" rol vind), maar het zou in theorie kunnen.
Maar dan had hij beter afgelopen nacht zijn kill door kunnen geven. Hij had gisteren kunnen weten dat vandaag overleven erg lastig zou worden.

Waarom is er uberhaubt niemand die iets met de tips probeert te doen? Iedereen zit maar te vitten op elkander en denkt juist te zitten terwijl iedereen nog nergens is...

Penose claimt in ieder geval de jager te zijn. Dat weten we niet zeker, maar ik geloof hem wel. Want als hij niet de jager is, moet er dus ergens een speler zijn met informatie die hij niet deelt.

Remi stemde op dag 1 op Bikers, zonder argumenten en niemand volgde dus dat zegt niet zoveel. Dag 2 stemde hij op Bikers, maar nadat Jimbooo en ik dat ook al gedaan hadden.

Maar als hij Caesar is wist hij niet eens dat Bikers cult was. En als hij senator is kan hij op dag twee best besloten hebben dat hij Bikers wilde offeren. Die was er waarschijnlijk toch wel uit gegaan.

In principe komt het er op neer dat Remi slecht is of Brutus. Dat laatste zou ik erg raar vinden (omdat ik dat geen "allesbehalve goede" rol vind), maar het zou in theorie kunnen.
Maar dan had hij beter afgelopen nacht zijn kill door kunnen geven. Hij had gisteren kunnen weten dat vandaag overleven erg lastig zou worden.

En waarom zou hij niet gewoon burger kunnen zijn?

A) Als jullie het spel zo spelen (niet Penose, Unknown, Woopy... en genoeg anderen) waarbij er volledige pagina's gewijd worden aan het uitschelden van mekaar en zeggen "wat ben jij een idioot, is het nu nog niet duidelijk dat ik burger ben?!" dan ja, dan heb ik geen zin om dit spel te spelen :)

De eerste spellen met kwarkvarken werden tenminste nog leuk gespeeld, geen gescheld, geen getier, enkel beschuldigingen en verdediging én bovenal: ACTIEVE cults. De voorgaande spellen die ik gespeeld hebben zaten alle cults inactief te wezen als de pest, waardoor de burgers enkel maar op elkaar zitten te vitten. Nope, geen zin in brah.

B) Mijn stem op jou is inderdaad zinloos.

Ben het er deels mee eens, maar no offence ook in kwarkvarken z'n games werd gescholden.
Maxiamento die een roidrage kreeg en zelf heb ik ook gescholden in game 1.

Het spel is op veel punten gewoon frustrerend en vooral met spelers die steeds meer en meer ervaren worden ook steeds lastiger dus frustrerender.
Dat het speel emoties los maakt vind ik juist het positieve van het spel al vind ik inderdaad dat sommige het daarin overdreven. Ik heb mijzelf ook wel betrapt op schelden waarbij ik achteraf dacht dat ik dat beter niet kunnen doen. Whami scheld alleen maar sinds zijn game mislukt is en achja nu z1000 dan.
Maar z1000 scheld normaal gesproken niet zo veel geloof ik.

Ben het er deels mee eens, maar no offence ook in kwarkvarken z'n games werd gescholden.
Maxiamento die een roidrage kreeg en zelf heb ik ook gescholden in game 1.

Het spel is op veel punten gewoon frustrerend en vooral met spelers die steeds meer en meer ervaren worden ook steeds lastiger dus frustrerender.
Dat het speel emoties los maakt vind ik juist het positieve van het spel al vind ik inderdaad dat sommige het daarin overdreven. Ik heb mijzelf ook wel betrapt op schelden waarbij ik achteraf dacht dat ik dat beter niet kunnen doen. Whami scheld alleen maar sinds zijn game mislukt is en achja nu z1000 dan.
Maar z1000 scheld normaal gesproken niet zo veel geloof ik.

Emoties horen erbij. Maar ik vind gewoon irritant dat iedere keer de zelfde mij maar blijven aanvallen. Dat heeft echt het vorige spel verziekt. Na dit spel neem ik ook een dikke break.

Maar ja genoeg ge emo. Game on

Waarom is er uberhaubt niemand die iets met de tips probeert te doen? Iedereen zit maar te vitten op elkander en denkt juist te zitten terwijl iedereen nog nergens is...

Ik doe momenteel ook niet veel met de hints. "Hints" waarmee ik kwam wezen naar mijzelf en een slechte rol, dus kan zoiezo stellen dat de hints voor meerdere interpretaties vatbaar zijn.
Daarnaast heb ik wel meer geprobeerd maar vind er een onlogische structuur in zitten.

Uiteraard horen emoties erbij, maar die had ik ook al bij de eerste spellen en de overheersende was toen "Damn, wie zou die wolf toch kunnen zijn?!" en niet "Potverdomme, bij wat voor een domme k*tburgers zit ik nu weer?!".

Toen werd er bij het dood stemmen van een burger ook eerder gezegd: "Oops, sorry, my bad :p" en niet "Potverdomme, dat is jouw schuld stomme kk mong**l :mad:"

Anyway, Z1000, heb al gezegd dat ik vorige game er gewoon vanuit ging dat je evil was. Weet de reden niet meer, maar ik was niet de enige die dat dacht en jij dacht van mij hetzelfde dus dat is gewoon de pot en de ketel.

Deze keer was ik gewoon helemaal nog niet mee met het verhaal en ben ik gewoon maar op jou gegaan, omdat je toch geen stemmen tegen had en er niets mee kon gebeuren. Heb ook niemand anders geprobeerd te overhalen, dus was gewoon een stem om te stemmen, niets meer, niets minder.

Tot hier de feels, voor mij is het ook afgesloten :)

Hints zijn sowieso gevaarlijk. Er worden regelmatig hints gezien in dingen die geen hints zijn, of ze worden verkeerd opgelost. Ik ga er dan ook niet graag op af tenzij ze heel duidelijk zijn, of als extra duwtje voor iemand die al verdacht was, of als middel om te beslissen tussen 2 personen. Maar om in hoofdzaak op hints af te gaan, doe ik liever niet. Ik kijk liever naar wie op wie stemt en op wat voor manier die post en argumenten brengt, eventueel in vergelijking met vorige spelletjes.

En waarom zou hij niet gewoon burger kunnen zijn?
Dat kan alleen als Penose geen jager is. En ik geloof dat hij dat wel is. Om redenen die ik inmiddels genoeg heb uitgelegd.

Boddin zei:
Ik doe nooit zoveel met hints. Sterker nog, ik denk dat ik in alle games die ik gespeeld heb nog niet de helft van de verhalen gelezen heb en regelmatig lees ik pas halverwege een dag. :o

Nou ik stem op Alley Cat momenteel. Wil uiteraard switchen van stem om mijn eigen leven te redden dus zie het vanzelf.. Ben rond 8 uur pas weer thuis dus het vanzelf wel.

Hints zijn sowieso gevaarlijk. Er worden regelmatig hints gezien in dingen die geen hints zijn, of ze worden verkeerd opgelost. Ik ga er dan ook niet graag op af tenzij ze heel duidelijk zijn, of als extra duwtje voor iemand die al verdacht was, of als middel om te beslissen tussen 2 personen. Maar om in hoofdzaak op hints af te gaan, doe ik liever niet. Ik kijk liever naar wie op wie stemt en op wat voor manier die post en argumenten brengt, eventueel in vergelijking met vorige spelletjes.

Hoe is het alle vorige games afgelopen? Lijkt me vrij duidelijk...

Hoe is het alle vorige games afgelopen? Lijkt me vrij duidelijk...

In het vorige spel, dat ik zelf georganiseerd heb, is er 1 hint geraden. De rest werd niet gevonden of naar verkeerde personen gelinkt. En dan is er nog de hint over het "mannelijke lid" dat naar Sanca gelinkt werd, wat helemaal niet naar hem bedoeld was, maar gelukkig was sanca toevallig wel slecht.

Weet niet meer precies hoe dat in het andere spel dat ik organiseerde ging, maar geloof dat ook daar weinig hints gevonden werden.

Kan het niet zo zijn dat Remi de geheime rol heeft, en dat 'alles behalve goed' niet zozeer te maken heeft met de kant waaraan hij staat maar meer met zijn 'speciale kracht'?

Omdat ik geloof dat Penose de jager is, bij jou gestaan heeft en de aanwijzing in het verhaal (allesbehalve goed) dus op jou sloeg denk ik dat jij in principe slecht bent. Enige andere optie wat mij betreft is dat je Brutus bent (al uitgelegd dat ik dat eigenlijk raar zou vinden, maar goed).

Brutus heeft één speciale eigenschap, hij mag een nachtelijke kill maken. Mijn voorstel zou zijn dat we jou er vandaag niet uitstemmen en jij als je Brutus bent vannacht je kill maakt. Dan geloof ik je en hoeven je er dus niet meer uit te stemmen.

Maar aangezien jij op mij stemt kan het eigenlijk niet meer, jij zou dan die kill immers gebruiken om mij om te leggen en daar word ik natuurlijk niet vrolijk van.

Had ik niet verwacht, srs.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 15:07 ----------

Omdat ik geloof dat Penose de jager is, bij jou gestaan heeft en de aanwijzing in het verhaal (allesbehalve goed) dus op jou sloeg denk ik dat jij in principe slecht bent. Enige andere optie wat mij betreft is dat je Brutus bent (al uitgelegd dat ik dat eigenlijk raar zou vinden, maar goed).

Brutus heeft één speciale eigenschap, hij mag een nachtelijke kill maken. Mijn voorstel zou zijn dat we jou er vandaag niet uitstemmen en jij als je Brutus bent vannacht je kill maakt. Dan geloof ik je en hoeven je er dus niet meer uit te stemmen.

Maar aangezien jij op mij stemt kan het eigenlijk niet meer, jij zou dan die kill immers gebruiken om mij om te leggen en daar word ik natuurlijk niet vrolijk van.

Als Brutus de slechte kant gekozen heeft kan hij niemand killen en is het volgens mij een extra cult dus over de kill op jou hoef je je dan geen zorgen te maken.

Terug
Naar boven