- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat staat nergens duidelijk.Als Brutus de slechte kant gekozen heeft kan hij niemand killen en is het volgens mij een extra cult dus over de kill op jou hoef je je dan geen zorgen te maken.
Dat staat nergens duidelijk.
Maar als jij Brutus bent sta je aan de goede kant. Denk dat ik je daar wel goed genoeg voor kan inschatten. En aangezien jij denkt dat ik aan de slechte kant sta (getuige je stem) maak ik me daar dus wel zorgen om
Eventjes een mededeling. Ik kom waarschijnlijk tot vanavond niet meer online. Ik moet na mijn werk dringend bij mijn ouders langsgaan wegens familiale redenen die ik hier liever niet openbaar maak. Deze avond kan ik waarschijnlijk wel een uurtje online komen en dan schrijf ik een mooi verhaal. Het zou handig zijn moest iemand of meedere personen mij tegen dan de stemmingslijst van deze dag doorsturen (kwestie dat er toch zeker geen fouten inzitten) en zo kan ik sneller een verhaal online zetten.
Dat is niet zo vreemd toch?Dus je neemt niet een gok zodra het om je eigen leven gaat die op het spel staat, maar wel zodra het om de mijne gaat?
Oke
Als twee mensen het bijhouden en op hetzelfde komen is het ook wel te vertrouwen. Neem aan dat niemand hier zo sneu is dat ze expres een fout gaan maken.Woopy zei:Denk dat het veiligste is om zelf snel door de laatste pagina's te scrollen en enkel de vetgedrukte teksten te lezen. Dan ben je zeker dat niemand je een lichtjes aangepaste versie van de stemming doorgeeft, of dat je de stemmen doorkrijgt van iemand die de helft van de stemmen gemist heeft
stem nou maar op gewichtjongen. Als penose eruit gaat en hij is inderdaad de jager kunnen we nog altijd remi eruit stemmen. Gewichtjongen is zo'n zelfde soort inactieve cult als bikers was.
En als Penose er niet uit gaat blijven we gewoon willekeurig stemmen? Zoals nu weer op Gewichtjongen.stem nou maar op gewichtjongen. Als penose eruit gaat en hij is inderdaad de jager kunnen we nog altijd remi eruit stemmen. Gewichtjongen is zo'n zelfde soort inactieve cult als bikers was.
wat is er willekeurig aan, bikers en fabula speelden beiden op de achtergrond als cult. weightboy, biobeast en woopy doen dat ook, waarvan ik weightboy toch zeker als cult zieEn als Penose er niet uit gaat blijven we gewoon willekeurig stemmen? Zoals nu weer op Gewichtjongen.
Te willekeurig wat mij betreft. Je geeft een rijtje van drie, waar je makkelijk meer namen aan toe zou kunnen voegen (inclusief jezelf) en je wilt dat we Weighboy stemmen omdat je die toch zeker als cult ziet.wat is er willekeurig aan, bikers en fabula speelden beiden op de achtergrond als cult. weightboy, biobeast en woopy doen dat ook, waarvan ik weightboy toch zeker als cult zie
wat is er willekeurig aan, bikers en fabula speelden beiden op de achtergrond als cult. weightboy, biobeast en woopy doen dat ook, waarvan ik weightboy toch zeker als cult zie
wat is er willekeurig aan, bikers en fabula speelden beiden op de achtergrond als cult. weightboy, biobeast en woopy doen dat ook, waarvan ik weightboy toch zeker als cult zie
waarvan geen één zinnige post
Ik twijfel niet over je rol in tegenstelling tot wat jij doet over de mijne. Je hebt er blijkbaar al 2keer naast gezeten met het raden van mijn rol, is nog wel een gokje waard toch?
Vraag me af met welke beweegredenen jij mij eruit wilt hebben.. Dat je echt denkt dat het beter is voor het dorp? Of omdat je niet wilt afstappen van het idee dat ik cult ben en je je ongelijk wilt toegeven?
Zo duidelijk als wat idd, laten we iemand killen waarbij zijn identiteit nog altijd onbekend is en ons vooral niet focussen om de cults die meeliften met de stemming.
Je mag zelf ook wel wat meer hints gaan zoeken Orgineel ipv een afwachtende houding aan te nemen en de stemming te volgen.
You serious? Dan zeg je ook meteen dat jij en je maatje rob p ook 100% cult zijn.
---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 16:12 ----------
sanca Vanwege het aambeeld en de boom. Dit vind ik voorlopig de beste hint. Unknown is goed, penose is goed. Loze verwijten naar elkaar.
stem nou maar op gewichtjongen. Als penose eruit gaat en hij is inderdaad de jager kunnen we nog altijd remi eruit stemmen. Gewichtjongen is zo'n zelfde soort inactieve cult als bikers was.