AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Good stuff, nu de andere bastards nog !

In het verhaal zit een 13 verborgen

Speel Vincenzio nog mee ? Hij is wel heel erg stil dan

In het plaatje ook bij Pompei's troepen, de aanduiding met de romeinse cijfers voor 1 en 3 (weet niet hoe ik die tekens kan vinden op mn toetsenbord

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584
Nacht 4

Het was een heftige dag geweest en Jupiter kreeg dan ook vele gebeden binnen. Caesar overzag het strijdtoneel eerst niet goed en veranderde dan ook een aantal keren zijn slachtoffer voor die nacht. In de verlaten vlakte waar de grote slag van Pharsalus had plaats gevonden vond hij een gewonde soldaat van de tegenpartij waarmee hij een voorbeeld wilde stellen, een jongen die amper de volwassen leeftijd had bereikt en van fragiel gewicht was. Niets of niemand is veilig voor Caesar. Hij besloot een methode te gebruiken die door de Grieken zou zijn uitgevonden in de vijfde eeuw voor Christus. Men besloot hem in een bronzen stier op te sluiten en een vuur te stoken onder de stier. De temperatuur steeg snel en de stier werd dan ook bloedheet. De arme jongen voelde zijn huid en vlees levend verschroeien en schreeuwde het uit. De stier zou zodanig geconstrueerd zijn dat schreeuwen van slachtoffers als dolle stierenkreten te laten klinken die het bronzen ding uitstootte. Na een langzaam en pijnlijke doodstrijd liet het slachtoffer dan ook het leven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De marktkraamster deed zoals gewoonlijk weer haar ronde maar miste ook deze keer Caesar. Heel erg moeilijk is hij nochtans niet te vinden. De druïde deed een eigenaardig verzoek dat onmogelijk in te willigen viel door Jupiter. De jager ging dit keer voor persoon waarin hij vertrouwen leek te hebben. Tot slot verliet de vechtende burger ’s morgens zijn woonst en struikelde over een groot aambeeld voor zijn deur.” Wat voor zever is dit zeg, welke halvegare haalt dit nu uit met me?”

aambeeld-en-hamer_2820895.jpg

De burger is dood:

Het was weightboy

Erg dit..maar bevestigd nogmaals wie de cults zijn. Vandaag goed nadenken wie we moeten hebben. Denk toch iemand die zich stil houd in het spel maar ook niet te stil, beide zou teveel opvallen namelijk.
Wie komt volgens bovenstaande het meest in aanmerking denken jullie?

Ik zit te denken...wat ook goed mogelijk is dat Caesar degene is die steeds sneaky uit het cult rijtje is gebleven, dat toen unknown veilig bleek hij switchte naar unknown. Of zoals gisteren bleek dat hij niet meer te redden was op het laatst switchte van Sanca naar unknown.
Snappen jullie?:D

Ik zit te denken...wat ook goed mogelijk is dat Caesar degene is die steeds sneaky uit het cult rijtje is gebleven, dat toen unknown veilig bleek hij switchte naar unknown. Of zoals gisteren bleek dat hij niet meer te redden was op het laatst switchte van Sanca naar unknown.

Ja duidelijk, wie is dat dan?

Dat moment is gisteren niet geweest, het was heel spannend.

Je redenering volg ik, daarom verdenk ik ook Biobeast. Die gaf een totaal irrelevante stem.

1. Alley Cat
2. Boddin
3. Woopy
4. Orgineel
5. Biobeast
6. Stefanovich
7. z1000
9. Rob P (als jimboo ook meedoet, de tortelduifjes)
10. Golderado
11. Penose
13. Vincenzio
14. Sanca
16. Jimbooo
17. Tremendes (1e ronde volledig politiek onschendbaar)
19. Jorgyboy (rol overgenomen van Cools)
22. Guts
27. Krimlo
28. Subgenius

Dit zijn de overgebleven deelnemers.

Waarom ging ceasar niet voor de jager?
Er zitten ook wat deelnemers tussen die nauwelijks wat posten en op die manier niet opvallen. Denk dat we het daar moeten zoeken.

Dit zijn de overgebleven deelnemers.

Waarom ging ceasar niet voor de jager?
Er zitten ook wat deelnemers tussen die nauwelijks wat posten en op die manier niet opvallen. Denk dat we het daar moeten zoeken.
Hoe kan hij nou weten wie de jager is, rollen zijn geheim.

Als ik de mensen wegstreep waarvan ik denk dat ze het niet kunnen zijn blijft dit over:
Biobeast
Krimlo
Subgenius
Vincenzio (maar die was het pas al, dus dat kan natuurlijk niet).

Is het een ander dan zie ik het somber in.

Hoe kan hij nou weten wie de jager is, rollen zijn geheim.

Als ik de mensen wegstreep waarvan ik denk dat ze het niet kunnen zijn blijft dit over:
Biobeast
Krimlo
Subgenius
Vincenzio (maar die was het pas al, dus dat kan natuurlijk niet).

Is het een ander dan zie ik het somber in.

Waarom Vincenzio niet? Gewoon kans berekening toch

Ah jimbooo je wil mij gewoon er weer uit hebben. Je laat je de hele game niet van je horem ik ben 1 dag inactief en daar ben je meteen. Eerste dagen heb ik me rot gezocht achter hints en speelde veel te opvallend om cult te zijn. Had trouwens penose al eens gevolgd op unknown tijdens een stemming toen ging hij er jammer genoeg niet uit. Als je nu beweert dat ik cult ben, moet je de game maar nog eens heel goed doornemen. Gisteren was ik inactief dus zette ik me stem van gisteren gewoon vroeg opnieuw . Lijkt me logisch toch? Spelers als vincenzio, stefanovich, golderado allemaal inactief stuk voor stuk en houden hunnie op de achtergrond. Z1000 moet ook nog altijd oppassen in mijn ogen al heeft hij enkele credits verdient bij mij.

Als ik ceasar was zou ik ook op cults stemmen..

Het plaatje klopt niet met de uitleg.

Kijk naar de middelste bevelhebber in Caesar's linie.
Iets met calvinus, kan leiden naar calve ofwel kuit.
Iemand die meespeelt die last heeft van kuiten oid?

En idd, Stefanovich, op wie ik vandaag ook al stemde, is sws cult.

Komt pas online 10 min voor de stemming om zn cult pm's te openen en ons eruit te stemmen.

Er is een reden waarom weightboy eruit is gestemd waarschijnlijk. Dit is zijn laatste post, als ik het goed begrijp stemde hij op stefanovich. Ofwel moeten we iets doen met die kuiten.

Als ik ceasar was zou ik ook op cults stemmen..
Klopt. Dat zou het wel heel moeilijk maken. Daarom misschien eerst op cults stemmen totdat de marktmevrouw ons duidelijk kan maken wie Caesar is.

Maar niet moeilijk te vinden: Biobeast is 1.91 en 111 kg. Lijkt me niet moeilijk om zo iemand te vinden.

Toch geloof ik niet zo in kills in de nacht om wat iemand zegt.
Juist omdat mensen dan gaan kijken naar wat diegene gezegd heeft.

Maarja alley heeft wel goed puntje.

Mij maakt het niet uit wie, ik volg vandaag. Al vertrouw ik sommige hun denkvermogen niet zo meer na de afgelopen dagen :)

Terug
Naar boven