XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Wat is dat trouwens met dat aambeeld opnieuw?

Wat is dat trouwens met dat aambeeld opnieuw?
Ik kom daar ook niet uit. Enige link was Sanca, maar na gisteren geloof ik niet meer dat die cult is. Geloof echter ook niet meer dat het aambeeld naar de druide verwijst zoals eerst werd geopperd.

Hamer en aambeeld zijn gehoorbeentjes, derde is de stijgbeugel. Levert voor mij niks op. Ook in het Engels niet.

• Like
Waarderingen: Guts
aambeeld in het latijn is incus

en de incus is een botje in het oor

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 13:22 ----------

ha, telepathie

Ik zou echt niet weten hoe. Verdenk Tremendes ook niet.

Nee dat zou ook wat zijn zeg. Ik heb 3dgn vastgehouden op unknown. Niet dat ik zo zeker van m'n zaak was maar toch..

Als er in de dagen ervoor geen rare switchen gemaakt zijn en we daar geen verklaarbare gok in kunnen nemen dan moeten we vandaag gewoon gaan voor degene waar we zeker van zijn dat het een cult is. En dat zijn er genoeg. Stefanovich is een prima optie en zeker cult maar de kans dat het Caesar is acht ik wel klein omdat hij wel een verklaarbare reden heeft waarom hij niet zo actief is(GTA 5 nuthugger).
Dus misschien beter de gok op een andere zekere cult. Niet zo actief om op de achtergrond te blijven maar ook niet opvallend inactief.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 13:30 ----------

Ik kom daar ook niet uit. Enige link was Sanca, maar na gisteren geloof ik niet meer dat die cult is. Geloof echter ook niet meer dat het aambeeld naar de druide verwijst zoals eerst werd geopperd.

Hamer en aambeeld zijn gehoorbeentjes, derde is de stijgbeugel. Levert voor mij niks op. Ook in het Engels niet.

Nee verdenk Sanca ook niet meer. Vind de hints wel erg moeilijk hoor.

Ik stem op Stefanovich en ga eruit, lijkt me duidelijk.

Succes damen en kill Caesar!!

• Like
Ja maar ikzelf zou dat nooit doen als ik Caesar was maar goed..

• Like
Als er in de dagen ervoor geen rare switchen gemaakt zijn en we daar geen verklaarbare gok in kunnen nemen dan moeten we vandaag gewoon gaan voor degene waar we zeker van zijn dat het een cult is. En dat zijn er genoeg. Stefanovich is een prima optie en zeker cult maar de kans dat het Caesar is acht ik wel klein omdat hij wel een verklaarbare reden heeft waarom hij niet zo actief is(GTA 5 nuthugger).
Dus misschien beter de gok op een andere zekere cult. Niet zo actief om op de achtergrond te blijven maar ook niet opvallend inactief.
Golderado lijkt me de meeste zekere cult. Is meegegaan op whami en op Sanca, heeft verder nog niks positiefs bijgedragen terwijl hij dat vaak wel doet maar hij leest wel vrij trouw.
Denk niet dat hij Caesar is, daarvoor zijn de keuzes van Caesar te onlogisch geweest.

Stefanovich kan wat mij betreft nog alles zijn. Dat hij cult is en puur stemt op basis van zijn pm's kan ik geloven, dat hij wolf is kan ik geloven omdat hij niet zo trouw leest en de wolf al wat foutjes gemaakt heeft, maar dat hij burger is kan ik ook geloven omdat Stefanovich nooit zoveel bijdraagt en nooit zo actief is (tenzij het om karma vragen gaat).

Biobeast lijkt me geen cult. Heeft gisteren ook niet meegestemd met de cults. Maar ook niet met de burgers. Is volgens mij ook niet erg actief (gisteren in ieder geval niet) en dat kan de foutjes van Caesar verklaren. Plus de hint dat Caesar niet moeilijk te vinden is en Biobeast heeft beest in zijn naam staan en is zelf ook flink uit de kluiten gewassen.

Maar omdat we in dit spel ook alle cults uit moeten schakelen om te winnen zou ik voor Golderado kiezen.

Golderado ben ik bereid om op mee te gaan.

Golderado ben ik bereid om op mee te gaan.
Ok dan. Golderado

Denk trouwens dat er niet zoveel cults meer over zijn. Fabula, Bikers, Markrot en Unknown zijn eruit. Hebben we nog een wolf en één of twee cults.
Met de mogelijkheid dat Woopy of Rob P er eentje was, al denk ik dat niet.

Als een van die twee trouwens een belangrijke goede rol had, kan je die dan niet aan een gewone burger geven? Gewoon willekeurig uiteraard.
Als er cults zijn die het daar niet mee eens zijn moeten ze dat maar even hier laten weten.

Op gold ben ik ook wel bereid mee te gaan. Subgenius is ook nog altijd verdacht bij mij

• Like
Golderado lijkt kwa stem gedrag best op een cult idd. Niet zo actief als normaal. Wat ook opvallend is.

Golderado dan maar

• Like
golderado

ok Golderado dan maar

Golderado

En dan zeggen mensen dat er in dit spel veel ruzie gemaakt wordt.

Nog niet vaak een groep mensen het zo eens zien zijn.

Terug
Naar boven