- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees gerust je bent niet de enige, zat op de rand van de wanhoop bepaald moment... Al heeft remi het wel uitstekend gespeeld. Proficiat aan hem. Nu maar ze maatjes eruit knikkeren. Ik maak straks even een evaluatie van de stemmen op om te zien hoe of wat.Toch geloof ik niet zo in kills in de nacht om wat iemand zegt.
Juist omdat mensen dan gaan kijken naar wat diegene gezegd heeft.
Maarja alley heeft wel goed puntje.
Mij maakt het niet uit wie, ik volg vandaag. Al vertrouw ik sommige hun denkvermogen niet zo meer na de afgelopen dagen![]()
Ga trouwens zo weg en ben de hele dag nacht eigenlijk weg. Kom denk ik nog wel een paar keer mee lezen.
Stem alvast op Stefanovisch
Ja Remi heeft het weer knap gespeeld. Wel grappig dat Wauter zijn rol in een ander topic verklapt hebt (film review topic) toen dacht ik nog dat hij priester was omdat bikers op hem gestemd had.
---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 10:43 ----------
Dag en nacht weg.. zo zo ga je doen dan ?
Hij deed zijn best. Duidelijk niet opgewassen tegen de 'Penose en Alley Cat-express' ...Penose zei:

Ik zou echt niet weten hoe. Verdenk Tremendes ook niet.Makkelijk te vinden... Kan dit niet verwijzen naar de politieke onschendbaarheid?
Ik ga het verhaal ook maar eens lezen.
---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 11:06 ----------
Veel plezier ja orgineel
---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 11:08 ----------
Wauter wat doe je met Woopy en Rob P?

2 1 8 5 3 1 13
moet waarschijnlijk ingevuld worden in het onderstaande verhaal op de . en | maar ik kom er niet uit
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-roman-empire-349105/index63.html#post8014908
2 1 8 5 3 1 13
moet waarschijnlijk ingevuld worden in het onderstaande verhaal op de . en | maar ik kom er niet uit
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-roman-empire-349105/index63.html#post8014908

Misschien
2 = b
1 = a
8 = h
5 = e
3 = c
1 = a
13 = m
maar dan kan ik er nog niets van maken
Wat gebeurd er nou met de inactieve spelers en whoopy?
Ik ga het verhaal ook maar eens lezen.
---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 11:06 ----------
Veel plezier ja orgineel
---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 11:08 ----------
Wauter wat doe je met Woopy en Rob P?
Jullie lezen dus amper het verhaal? Daarvoor moet ik zo mijn best doen
Wat ik met Rob P en Woopy ga doen weet ik nog niet, moet eens nadenken hoe ik ze uit het spel schrap en ik het mooi kan implementeren in een verhaal.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 12:07 ----------
Van mij mag Vincenzio er ook wel uit. En Subgenius

z1000 de film waar ji jaan denkt is immortals, bazige film
op wie stemmen we vandaag?