XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Inderdaad..
En ik vind dit een hele leuke pot.

• Like
Waarderingen: Guts
Lol gaat hard zo. In begin van het spel zou je zeggen cult trein tjsoek tjsoek

tjoek tjoek

Ik vind dit de leukste pot tot nu toe denk ik.

En hij had nog leuker kunnen zijn als er geen mensen waren die (om wat voor reden dan ook) besloten ermee te stoppen en er niet toch weer een paar (zo goed als) inactieven waren.

:)
Ok dan. Golderado

Denk trouwens dat er niet zoveel cults meer over zijn. Fabula, Bikers, Markrot en Unknown zijn eruit. Hebben we nog een wolf en één of twee cults.
Met de mogelijkheid dat Woopy of Rob P er eentje was, al denk ik dat niet.

Als een van die twee trouwens een belangrijke goede rol had, kan je die dan niet aan een gewone burger geven? Gewoon willekeurig uiteraard.
Als er cults zijn die het daar niet mee eens zijn moeten ze dat maar even hier laten weten.

Ben het er niet mee eens. Zo is het spel nu eenmaal.

krimlo

Deze stem gaat echt nergens over. Krimlo heeft in de eerste ronde Remi aangevallen. Hoe kan hij dan ooit bad zijn? Of hij moet wel heel slim hebben gespeeld, door meteen met remi te overleggen de eerste ronden. Maar dat verwacht ik niet.Aangezien het zijn eerste game is

alley cat of boddin zou caesar moeten zijn

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 16:13 ----------

ik ga voor boddin

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 16:15 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

boddin

Golderado

klopt, 2 man treintje die voor caesar gaan ipv golderado de senator :rolleyes:

Tussen wie gaat het en waarom? Van 6 tot half 6 gewerkt en zal vanavond ook niet veel actief zijn. Nu even mijn stem proberen te bepalen

Interessant dat alley wel meeleest maar niet reageert zou hij dan caesar zijn of is het toch boddin

Interessant dat alley wel meeleest maar niet reageert zou hij dan caesar zijn of is het toch boddin

alley cat is niet caesar, redelijk zeker, boddin kan nog steeds, ma ga gewoon mee met ons en dan pakken we volgende keer wie jij wilt xx

Golderado stond dus ook op mijn lijstje van cults. Vandaar ga ik mee.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:10 ----------

En waarom ga je me nu weer beschuldigen? Wat heb jij trouwens tegen mij? Denk je nu echt dat ik caesar ben? Dan zegt dat to be honest enorm veel over jou... Ik was trouwens de eerstte die neigde penose te geloven in zijn betoog tegen remi.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:12 ----------

Tussen wie gaat het en waarom? Van 6 tot half 6 gewerkt en zal vanavond ook niet veel actief zijn. Nu even mijn stem proberen te bepalen

Nou veel anders zijn we niet gewoon van jou...

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:14 ----------

alley cat of boddin zou caesar moeten zijn

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 16:13 ----------

ik ga voor boddin

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 16:15 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Tjoek tjoek daar komt het culttreintje. Leuk dat jullie je zo makkelijk verraden. Morgen wordt een easy dag.

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 18:15 ----------

Alweer een nuttige post van je. Dit spel heb je gewoon maar gestemd, typisch cultgedrag. Morgen vlieg je eruit samen met je cultmaatjes.

Nacht 4

De marktkraamster deed zoals gewoonlijk weer haar ronde maar miste ook deze keer Caesar. Heel erg moeilijk is hij nochtans niet te vinden.

Erg raar om het woord nochtans in die zin te gebruiken, dus het is waarschijnlijk een hint naar caesar. Boddin en alleycat hebben beiden dit woord gebruikt in dit potje, een van hen zal dus caesar moeten zijn.

Dan heb ik dat gemist? :o Nochtans aandachtig overlopen.

Heb daar nochtans twee aardige redenen voor. Maar die hou ik voor mezelf. :cool:

Hoe dan ook lijkt me vrij duidelijk dat ik niet in hetzelfde kamp als Bikers zit aangezien ik de 'trein' in zijn richting op de rails gezet heb.

Wat valt er te reageren?

Paar mensen stemmen op Boddin, en iemand suggereert dat ik Caesar zou kunnen zijn. Weet niet goed wat ik daar op zou moeten zeggen.
We zouden Caesar best kunnen zijn ja. Het is niet logisch omdat de keuzes van Caesar imo de keuzes waren van iemand die het spel niet heel fanatiek heeft gevolgd, maar er kan ook iets anders achter zitten op zich.

Overigens is het uitschakelen van Caesar niet het einde van de game, dus een zekere cult eruit stemmen is sowieso beter dan een gok doen naar Caesar.

Ik vind nochtans een erg mooi woord moet ik zeggen. Net als bijvoorbeeld alleszins, stiekem, althans en volledig.

Terug
Naar boven