- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok dan. Golderado
Denk trouwens dat er niet zoveel cults meer over zijn. Fabula, Bikers, Markrot en Unknown zijn eruit. Hebben we nog een wolf en één of twee cults.
Met de mogelijkheid dat Woopy of Rob P er eentje was, al denk ik dat niet.
Als een van die twee trouwens een belangrijke goede rol had, kan je die dan niet aan een gewone burger geven? Gewoon willekeurig uiteraard.
Als er cults zijn die het daar niet mee eens zijn moeten ze dat maar even hier laten weten.
En dan zeggen mensen dat er in dit spel veel ruzie gemaakt wordt.
Nog niet vaak een groep mensen het zo eens zien zijn.
alley cat of boddin zou caesar moeten zijn
---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 16:13 ----------
ik ga voor boddin
---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 16:15 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
dus jullie gaan een eigen treintje starten?alley cat of boddin zou caesar moeten zijn
ik ga voor boddin
Interessant dat alley wel meeleest maar niet reageert zou hij dan caesar zijn of is het toch boddin
Interessant dat alley wel meeleest maar niet reageert zou hij dan caesar zijn of is het toch boddin
Tussen wie gaat het en waarom? Van 6 tot half 6 gewerkt en zal vanavond ook niet veel actief zijn. Nu even mijn stem proberen te bepalen
alley cat of boddin zou caesar moeten zijn
ik ga voor boddin
Nacht 4
De marktkraamster deed zoals gewoonlijk weer haar ronde maar miste ook deze keer Caesar. Heel erg moeilijk is hij nochtans niet te vinden.
Dan heb ik dat gemist?Nochtans aandachtig overlopen.
Heb daar nochtans twee aardige redenen voor. Maar die hou ik voor mezelf.
Hoe dan ook lijkt me vrij duidelijk dat ik niet in hetzelfde kamp als Bikers zit aangezien ik de 'trein' in zijn richting op de rails gezet heb.
Wat valt er te reageren?Interessant dat alley wel meeleest maar niet reageert zou hij dan caesar zijn of is het toch boddin