XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Ja hoor ben 100% cult. Het is een uiting van mijn frustratie al de hele game lang... Liever een paar nutteloze puntjes zetten om terug kalm te worden dan beginnen te schelden.

Najah ik zag je het vanmiddag ook doen. Dus ik dacht jij bent goed en de dorpshoer. Maar nu biobeast dat is. Is je voorkennis miss wel verdacht en probeer je zelf anders voor te doen dan wie je daadwerkelijk bent.

Najah ik zag je het vanmiddag ook doen. Dus ik dacht jij bent goed en de dorpshoer. Maar nu biobeast dat is. Is je voorkennis miss wel verdacht en probeer je zelf anders voor te doen dan wie je daadwerkelijk bent.

jup 100% juist. Prachtig! Stem me er maar uit, heb je weer een kans minder de game te winnen. Vergeet niet dat je bij mij nog altijd op me lijstje staat jongeman.

Dan zal ik nog maar eventjes de standaardreactie van de verantwoordelijke plaatsen:

Godver Biobeast, lekker k*t gespeeld man. Echt ongelooflijk, met zulke burgers heb je geen cults meer nodig. :mad:

Nee sorry, zat mis. Heb even echt geen idee meer.

Al die k*t cijfertjes :roflol:

Dan zal ik nog maar eventjes de standaardreactie van de verantwoordelijke plaatsen:

Godver Biobeast, lekker k*t gespeeld man. Echt ongelooflijk, met zulke burgers heb je geen cults meer nodig. :mad:

Nee sorry, zat mis. Heb even echt geen idee meer.

Als jij ceasar bent kom ik je irl opzoeken :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

#yolo krimlo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.871
Nacht 6:

Na het voorval van twee nachten geleden besluit de vechtende burger van deze nacht zijn woonst langs de achterkant te verlaten. Hij is echter nog geen twee meter buiten zijn woonst of hij struikelt over een aambeeld in het pikdonkere van de nacht. “Potverdommen, welke leutigaard houd zich er nu weer mee bezig, dit is al de tweede keer?” Ondertussen beschermt de jager zijn zelfde slachtoffer en de druide gaat weer voor het onmogelijke verzoek. Ze blijken meer met elkaar te maken te hebben dan beide denken.

Met nog amper senatoren over beseft Caesar dat het spel wel eens snel kon gedaan zijn eenmaal de hints naar hem gekraakt werden. Caesar was na een militair strateeg ook een literair schrijver en een wiskundig man. Hij besluit deze nacht voor een actievere speler te gaan en stuurt zijn huurmoordenaar dan ook op weg. Geluk bij een ongeluk voor de huurmoordenaar was de speler al gewond geraakt bij een vorige ronde en lag hij eigenlijk al zo goed als op zijn sterfbed. Veel was er dan ook niet nodig om deze speler uit te schakelen. De huurmoordenaar neemt onopvallend een kleine dolk tevoorschijn en steekt de speler in zijn zijde waarna deze laatste bloeding de speler dan ook fataal word.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De burger is dood:
Het was orgineel

Lekker dan rip orgineel..en wéér dat aambeeld.

Biobeast hadden we niet moeten doen maar is helaas achteraf gelul. Ik stel voor om een beetje op zekerheid te gaan vanaf nu en dat is iig subgenius of stefanovich imo. Dan zijn we al 2dgn verder en hopen dat in die dagen we meer duidelijkheid/zekerheid hebben voor de keuze die we daarna moeten maken.

Jimbooo bye caesar

sanca voor nu

Lekker dan rip orgineel..en wéér dat aambeeld.

Biobeast hadden we niet moeten doen maar is helaas achteraf gelul. Ik stel voor om een beetje op zekerheid te gaan vanaf nu en dat is iig subgenius of stefanovich imo. Dan zijn we al 2dgn verder en hopen dat in die dagen we meer duidelijkheid/zekerheid hebben voor de keuze die we daarna moeten maken.
Ik weet het echt niet meer. Was tot gisterenavond half negen vrij zeker van Biobeast.

Denk dat ik deze keer jou maar eens ga volgen. Tenzij iemand een hint oplost, maar laten we wel wezen dat gaat niet gebeuren.

Ik weet het echt niet meer. Was tot gisterenavond half negen vrij zeker van Biobeast.

Denk dat ik deze keer jou maar eens ga volgen. Tenzij iemand een hint oplost, maar laten we wel wezen dat gaat niet gebeuren.

Ja gaat niet lekker. Wel mooie pot. Denk dat de hints te moeilijk zijn en teveel niet aktieve spelers.

Wat moeten we met dat aambeeld? Is er hier iemand die wat met ijzer doet?:D

Eens denken, wie doet er hier allemaal iets met ijzer, tricky :D

Als ik het verhaal goed lees. Dan begrijp ik dat er nog senatoren over zijn. We zijn dus lekker dubbel ****ed. Ik zie nou alles wel erg somber in.
Wauter wat er gebeurd er nou met de niet actieve?

Ik ben geneigd tremedes te volgen. Ik ging gister namelijk al op Stefanovich.

Godver!!!! Vieze.....

Nja sccs..

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 10:07 ----------

Godver!!!! Vieze.....

Nja sccs..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.880
Als ik het verhaal goed lees. Dan begrijp ik dat er nog senatoren over zijn. We zijn dus lekker dubbel ****ed. Ik zie nou alles wel erg somber in.
Wauter wat er gebeurd er nou met de niet actieve?

Ik ben geneigd tremedes te volgen. Ik ging gister namelijk al op Stefanovich.

Ik denk er overigens aan om iedereen die morgen niet stemt eruit te schrijven. Ongeacht hun rol, wat denken jullie?

Dit

Terug
Naar boven