MuscleMeat

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Ik vertrouw je in de zin dat ik niet denk dat je slecht bent. Maar niet in de zin dat ik je zomaar ga volgen.

Mijn vermoedens tegen Biobeast zijn sinds gisteren vrij serieus. Als ik nu blind op een ander stem en die blijkt het niet te zijn kom ik morgen gewoon weer terug bij Biobeast. Schiet dus niks op.

En als die ander Tremendes is ga ik zeker niet mee, die verdenk ik echt niet. Dat is of geniaal van hem en dom van mij, of terecht. Maar hoe dan ook ga ik niet op iemand stemmen die ik echt niet verdenk.
Snap ik wel, na 9u zul je mij terug wat meer vertrouwen.

Omdat ik goed ben droplul Hahaha, ik ga wel naar anderen toe om uit te huilen

Gaat niks meer veranderen, we zien het wel. Nog 14 spelers en waarschijnlijk nog maar een slechterik. Komen nog kansen genoeg als we er nu naast zitten.

Al hoop ik natuurlijk van niet.

Nu ben ik bij wijze van nog Target geworden van caesar, ik ga er wel uit. Kan toch t maar hoogstens een dag redden na die duidelijkheid van nu

Ik ga niet meer veranderen. Ik vertrouw op Alley voor biobeast, boddin vertrouw ik in tegenstelling tot Alley zelf niet en het feit dat hij met biobeast op mij wilt gaan en andere proberen mee te krijgen versterkt mijn vermoeden richting boddin.

Je mag je rol niet verklappen, maar je mag heus wel hints naar je eigen rol plaatsen. Ben je ergens een hint over jezelf tegen gekomen Bio?

Ik ga niet meer veranderen. Ik vertrouw op Alley voor biobeast, boddin vertrouw ik in tegenstelling tot Alley zelf niet en het feit dat hij met biobeast op mij wilt gaan en andere proberen mee te krijgen versterkt mijn vermoeden richting boddin.

you got it!

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 20:18 ----------

Hoe weet je dat zo zeker? Omdat jij het bent? Ik wil ook wel op jou stemmen hoor

nochmaals als ik caesar was, dan was jij me eerste kill geweest. Moest ik me niet meer ergeren aan je gedrag.

Nop, jullie zien t om 9 uur wel, ik probeer iig nog iedere dag actief mee te doen en dat lukte tot aan vrijdag, maar er zitten ook genoeg inactieve burgers in die ik wel had willen ruilen voor mezelf.

Nop, jullie zien t om 9 uur wel, ik probeer iig nog iedere dag actief mee te doen en dat lukte tot aan vrijdag, maar er zitten ook genoeg inactieve burgers in die ik wel had willen ruilen voor mezelf.
Roep je nou op tot het stemmen op burgers ... :p

Maar ok, we zien het om negen uur wel inderdaad. Heb er alleszins niet meer zoveel vertrouwen in. :(

Jullie zouden je geloofwaardiger hebben gemaakt als jullie voor stefanovich of een inactieve als subgenius waren gegaan. Daar was nog over te praten geweest.

Ik ben niet geweldig aan het spelen en ga daarom wat ik vanochtend al zei met Alley mee. Kan het mis hebben en dan zou het super gespeeld zijn van hem maar dat geloof ik niet, oa gezien zijn stemgedrag.

Heb wel veel geleerd nu ik dit spel de kans heb gekregen om een poosje erin te blijven en volgende keer ga ik een lijstje maken met aantekeningen, nu vraag ik me soms dingen af van hoe was het ook alweer maar dat is geen doen om terug te vinden in alle posts.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 20:31 ----------

Wat ik net zeg tegen boddin...jullie hadden je geloofwaardiger kunnen maken dan was er wat mij betreft te praten geweest.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.840
Je bent er vroeg bij Wauter.

Even de posts van Guts bekeken en ik vermoed dat hij het meest recent Z1000, Unknown en mijzelf heeft gevraagd. Biobeast dus niet.
De kans dat hij daarvoor Biobeast gevraagd heeft is erg klein en dus kan Biobeast nog steeds Caesar zijn.

Tenzij iemand anders met iets erg goeds komt ga ik daar denk ik op stemmen.

Moest gans de dag weg en ik wilde jullie het nachtverhaal niet ontgunnen;), nu bijlezen en stemmen tellen en dan verhaal schrijven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven