XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Jullie zouden je geloofwaardiger hebben gemaakt als jullie voor stefanovich of een inactieve als subgenius waren gegaan. Daar was nog over te praten geweest.

Ik ben niet geweldig aan het spelen en ga daarom wat ik vanochtend al zei met Alley mee. Kan het mis hebben en dan zou het super gespeeld zijn van hem maar dat geloof ik niet, oa gezien zijn stemgedrag.

Heb wel veel geleerd nu ik dit spel de kans heb gekregen om een poosje erin te blijven en volgende keer ga ik een lijstje maken met aantekeningen, nu vraag ik me soms dingen af van hoe was het ook alweer maar dat is geen doen om terug te vinden in alle posts.

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 20:31 ----------

Wat ik net zeg tegen boddin...jullie hadden je geloofwaardiger kunnen maken dan was er wat mij betreft te praten geweest.

Lol, op wie denk je dat ik heb gestemt? xd

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 20:36 ----------

voila

Lol, op wie denk je dat ik heb gestemt? xd

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 20:36 ----------

voila

Dacht gezien te hebben dat je daadwerkelijk op mij gestemd had maar dat heb ik mis. Maar maakt niet uit, alleen het feit dat je ook wel op mij mee wilde gaan maakt je voor mij niet geloofwaardig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
Stemming gesloten!

Volgens mij hebben er een flink aantal niet gestemd, of heb ik dat mis?

Ik weet wie Caesar is denk ik :D:D

• #1.848
Dag 6:

Vele burgers van de inheemse volk zijn blij dat ze aan de winnende kant zijn en willen deze dag dan ook resoluut voor Caesar gaan. Vele beschuldigen en theorieën doen de ronde en de hoofdverdachte blijkt Biobeast te zijn. Het nieuwe stamhoofd daagt dan ook de speler biobeast uit om zich te bewijzen in een tweegevecht tot de dood. Als wapens worden de gladius en de scutum gekozen. Biobeast en het stamhoofd lijken allebei goeie vechters te zijn en de strijd gaat er dan ook heftig aan toe. Het stamhoofd probeert biobeast te verslaan met een plotse zwaardstoot maar biobeast blokt deze af met zijn scutum en kan in een directe tegenaanval het stamhoofd licht verwonden aan de arm. Zo gaat de strijd gelijk op tot biobeast opeens struikelt en achterover valt. Het stamhoofd maakt hier handig gebruik en steekt hem recht in de borst en sterft dan ook vrij snel. Met zijn laatste woorden zegt hij “je zal wel snel inzien dat ik één van jullie was”. 34

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Biobeast is dood.

Hij was de dorpshoer.

Mijn excuses voor het korte en weinig historisch informatieve verhaal. Morgen kan ik beter mijn best doen. Alle rollen met een nachtfunctie mogen me een PM sturen

Goed gedaan Alley!! De h**r verdoet.

Hoop gezeik op het laatst wat allemaal niks zegt. Ik denk nog steeds dat er wel minimaal 1 cult is en ceasar zelf.
Echt lastig is dit. Inplaats van dat alles duidelijk is geworden. Is het meer en meer giswerk geworden.
We zitten met een hoop inactieve die met 1 post per dag komen. Waar je geen flikkeer mee kan. En de actieve spelers, die hard hun best doen.

Duurt nu al absurt lang. Wel 1 van de beste potjes ooit.

Told ya...

t*ring...

• #1.855
Ik denk er overigens aan om iedereen die morgen niet stemt eruit te schrijven. Ongeacht hun rol, wat denken jullie?

Wat probeer je steeds met ...... te bereiken. De heks en dorpshoer is dood. Ben je toevallig toch nog cult?

Ja hoor ben 100% cult. Het is een uiting van mijn frustratie al de hele game lang... Liever een paar nutteloze puntjes zetten om terug kalm te worden dan beginnen te schelden.

Terug
Naar boven