MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom niet? Alleen saiyans willen nu niet nog meer hints, waarom wil jij niet nog meer hints?!

Ja, maar woopy kan toch niet weten wie er inactief gaat zijn voor het spel begonnen is. Dus moest er een hint zijn in het begin verhaal, dan zou die hint wijzen naar een niet inactief persoon. En woopy wilt morgen nog eens een hint geven naar een inactief persoon. Dus er zullen hints vallen naar 2 personen. Op wie moeten we dan stemmen????

Dus ik ga ervan uit dat er nog geen hints zijn gevallen.
Jongens als ik het verkeerd heb, val me niet aan, ben nog maar een noob :p

Ja, maar woopy kan toch niet weten wie er inactief gaat zijn voor het spel begonnen is. Dus moest er een hint zijn in het begin verhaal, dan zou die hint wijzen naar een niet inactief persoon. En woopy wilt morgen nog eens een hint geven naar een inactief persoon. Dus er zullen hints vallen naar 2 personen. Op wie moeten we dan stemmen????

Dus ik ga ervan uit dat er nog geen hints zijn gevallen.
Jongens als ik het verkeerd heb, val me niet aan, ben nog maar een noob :p

Daarom toch dat hij pas morgen in de loop van de dag een verhaal kan/gaat schrijven over de inactievelingen?

Daarom toch dat hij pas morgen in de loop van de dag een verhaal kan/gaat schrijven over de inactievelingen?

Je begrijpt me niet.

Het eerste verhaal dat hij geschreven heeft, zit daar een hint in naar een persoon?
Want ik zag bepaalde mensen naar hints zoeken...

Maar woopy wist toen niet wie er inactief ging zijn. Dus ik neem aan dat er in dat verhaal geen hint is. Omdat woopy morgen een verhaal gaat schrijven met een hint naar een actieveling.

Dus mijn vraag, kan er per stemming hints zijn naar 2 verschillende personen?

Laatst bewerkt:
Je begrijpt me niet.

Het eerste verhaal dat hij geschreven heeft, zit daar een hint in naar een persoon?
Want ik zag bepaalde mensen naar hints zoeken...

Maar woopy wist toen niet wie er inactief ging zijn. Dus ik neem aan dat er in dat verhaal geen hint is. Omdat woopy morgen een verhaal gaat schrijven met een hint naar een actieveling.

Alle hints leiden toch naar personen?

Ik snap niet echt wat jij ziet, bedoel je dat er in dit verhaal geen hints kunnen zitten naar inactievelingen?

Tuurlijk kunnen er hints zijn naar meerdere personen. Heb je de hintverklaring bv van Markrot niet gezien?

Ik snap niet echt wat jij ziet, bedoel je dat er in dit verhaal geen hints kunnen zitten naar inactievelingen?

Ja man, maar er kan toch niet per stemming hints vallen naar 2 verschillende personen....

ik snap er echt geen ene k*t van man xd

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

ben benieuwd hoe het er morgen aan toe gaat anders vraag ik wel aan woopy of mijn rol naar iemand anders kan gaan.

Ik zit er ook niet lekker in. Ben te oud voor de draken ballen vrees ik en boeit me geen reet. Heb die schele downy avatar gedumpt.

Woopy kun je kijken of iemand m'n rol wil?

Tuurlijk kunnen er hints zijn naar meerdere personen. Heb je de hintverklaring bv van Markrot niet gezien?

Dat moest ik weten:D

Ik nam aan dat er hints waren naar 1 persoon per stemming.

Maar als er Hints zijn naar 2 personen , dan word dit toch een beetje ingewikkeld niet?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk kunnen er hints naar meerdere personen zijn. Is nooit anders geweest. Ook niet alle hints worden opgelost.
En niet alle hints wijzen naar inactieve personen. Die kunnen naar iedereen verwijzen. Alleen in dit spel heb ik gezegd dat ik meer hints naar inactieve spelers zou geven, maar dat is in het openingsverhaal inderdaad niet gebeurd aangezien er dan nog niet gezegd kan worden of iemand inactief is of niet. Maar dat wil dus niet zeggen dat er geen hints in kunnen zitten.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Ik zit er ook niet lekker in. Ben te oud voor de draken ballen vrees ik en boeit me geen reet. Heb die schele downy avatar gedumpt.

Woopy kun je kijken of iemand m'n rol wil?

Ik snap het probleem niet. Ik ga echt niet enkel hints geven waarvoor je kennis over dragonball nodig hebt. De hint met de radar die er nu is, daarvoor moet je in principe niets over dragonball kennen. Ja, hiermee verklap ik mss dingen, maar gezien je nu al de tweede bent die er over begint...

Dit is gewoon een weerwolfspel, of een variatie er op, zoals er al zovelen geweest zijn. Als er nu mensen gaan stoppen om deze reden, dan heb ik zelf ook niet veel zin meer om er nog moeite in te steken...

Tuurlijk kunnen er hints naar meerdere personen zijn. Is nooit anders geweest. Ook niet alle hints worden opgelost.
En niet alle hints wijzen naar inactieve personen. Die kunnen naar iedereen verwijzen. Alleen in dit spel heb ik gezegd dat ik meer hints naar inactieve spelers zou geven, maar dat is in het openingsverhaal inderdaad niet gebeurd aangezien er dan nog niet gezegd kan worden of iemand inactief is of niet. Maar dat wil dus niet zeggen dat er geen hints in kunnen zitten.

Bedankt voor de verduidelijking ;)

Ik heb de vakjes geteld van begin circel tot de dragon ball , getal dat ik kreeg omgezet naar een letter 1=A 2=B..... Maar ik kwam niets verdacht tegen.

Er zijn 2 driehoeken te maken van de stippen, een kleine en een grote, blijft er een zwevend punt over..
Kan er nog steeds niks van maken, frustrerend :p

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Je kan met wat fantasie een J en een W maken.

Ook 2 7's (duidend op LM7790 en IWJ)

Er zijn trouwens 3 driehoeken te maken (met vrijwel gelijke zijdes dan)

En de onderste bolletjes zijn aan een kant 3 en aan de andere kant 4 vanaf x=0
misschien iets te maken met een lid dat is scheef gegroeid oid?

Laatst bewerkt:
Tis gewoon een forumspel, de driedelinggame is lastiger dan dit hoor boys. Je hebt nu alleen 7 Dragonballs over de spelers verspreid. De dieven kunnen deze jatten, bij 7 is t spel gewonnen. De rest is gewoon t oude weerwolfspel

We zijn dus begonnen..
Waarom willen jullie die dragonballs vinden?

2cehvn8.png

Beetje zitten kloten, kan er nog niet veel uit opmaken..

:roflol: shit man, jullie gaan het ver zoeken

Ga je eens concentreren op het vinden van cults. Denk dat het redelijk doelloos is om alleen maar hiermee bezig te zijn.

Er zit niets in het verhaal wat leid naar cults, behalve het tremendes/punjab ding dat ik zei (al volgt niemand hier op, of wordt het niet weerlegt..)

Kan ik net zo goed proberen te ontrafelen hoe het werkt met die ballen, gezien burgers vrijwel nooit winnen misschien the best chance we got..

Laatst bewerkt:
Te weten wie de Dragonballs hebben en dan hopen dat we alle 7 gaan vinden, vind ik niet de ideale manier. Misschien dat er in t verhaal straks aanvullende dingetjes komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven