Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te weten wie de Dragonballs hebben en dan hopen dat we alle 7 gaan vinden, vind ik niet de ideale manier. Misschien dat er in t verhaal straks aanvullende dingetjes komen

Probleem is, één keer er een dief uitligt kunnen die persoon zijn dragonballs over alle deelnemers verspreid liggen en dan kan je onmogelijk nog traceren wie er eentje of meerdere heeft. De burgers zijn ook in het voordeel met meer dieven dan de cults.

Er zit niets in het verhaal wat leid naar cults, behalve het tremendes/punjab ding dat ik zei (al volgt niemand hier op, of wordt het niet weerlegt..)

Kan ik net zo goed proberen te ontrafelen hoe het werkt met die ballen, gezien burgers vrijwel nooit winnen misschien the best chance we got..

Wat valt er te weerleggen? In ieder geval dat je daarin niet verder heb gekeken dan dat je neus lang is, want meerdere hebben dat geroepen en dan kom je alleen met onze namen?

Wie gaat er met de eerste stem komen vandaag ? :)

Jij toch? :)

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

Als de hints te vinden zouden zijn via google zou ik het geen probleem vinden. Mijn kennis over dragonball Z is echt nul komma nul. Het enige wat ik weet is dat supersayan blijkbaar baas is.

Mijn kennis van Draken bal Z is ook 0,0 :cool:

hahah hoor hem

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Heb weinig saiyan kennis hoor..

Nou verder had ik geen zin om te zoeken, dit is slechts tot de 4e pagina. Genoeg weerlegt weightboy?

http://i40.tinypic.com/2cehvn8.png

Beetje zitten kloten, kan er nog niet veel uit opmaken..

:roflol: zit echt geen logica in hoe je die lijnen trekt maat xD

waarom aan de onderkant zo doortekenen, je kan dan toch beter die meest linkonderste bal en de meest rechtsonderste direct met elkaar verbinden, ipv de bovenkant te spiegelen...

dan zou ik eerder nog elke bal een lijn geven en kijken op welk vakje die lijnen elkaar kruisen ofzo.. maar zoals iemand al eerder zei ik denk ook dat je er te diep op ingaat zo,

hoe komen jullie ook bij de coordinaten van die vakjes trouwens? gewoon horizontaal a t/m z en verticaal 1 t/m 10 ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Ochtend 1

De eerste nacht sinds de stemmingen begonnen zijn, verliep rustig. De stemming van gisteren was nog niet definitief, dus is er ook nog niemand uit. Ook de supersaiyan had daardoor nog geen behoefte om reeds wraak te nemen.
oJZRqPiGkTg
Vandaag zal dat alles echter drastisch veranderen. Vanavond wordt iemand opgehangen! Dat zal ook het moment zijn waarop het dorp in duisternis gehuld wordt. De supersaiyan zal beginnen met moorden en dieven zullen vrij spel krijgen. Een enkele dief heeft allang beslist bij wie hij deze nacht zal inbreken.

De burgers gaan voorlopig terug over tot de orde van de dag. Sanca en Jimbooo gaan alvast wat sparren, terwijl Popwar probeert uit te pluizen hoe de stemmingen nu precies in zijn werk gaan en Walied zijn groentes verbouwt.

Iedereen blijft echter zeer aandachtig. Elke verdachte beweging wordt opgemerkt. Ook de gevonden dragon radar is een belangrijk gespreksonderwerp. Er staan bolletjes op de radar, maar wat willen ze zeggen? Wauter begint als een echte kenner meteen coördinaten uit te rekenen, maar zit hiermee helaas niet op het juiste spoor. Anderen klagen dat ze niet eens weten wat een dragonball is, en geven de speurtocht dan maar meteen op.

De hele dag zal er nog heftig gediscussieerd worden. Aan het eind van de dag zal blijken wie er uit moet.

walied is mr popo?

Mr.PopoWateringPlants.png

wat was ook alweer die episode waarbij die groene mannetjes uit die planten groeide, die gastjes die napa maakte met zon zaadje

Hmm, Wallied verbouwt zijn groentes.

Sikori vermeldt nog even de dragonballs, maar de andere Saiyans hebben geen idee waar hij het over heeft, al hebben sommigen onder hen wel een vermoeden.

Google geeft bij sikori zowel een plant als één of ander eetbaar iets, iemand die hier meer van weet en of het toevallig een groente is ?

Die groene mannetjes waren Saibamen, Nappa stopte zaadjes in de grond en deze kwamen er uit om daarna tegen de good guys te vechten. Ik weet niet of dit met groentes bedoelt wordt, want het zijn niet echt groenten natuurlijk:roflol:
Ik ken me geen andere personen herinneren behalve Nameks(alleen die zijn goed en planten bomen)

Die groene mannetjes waren Saibamen, Nappa stopte zaadjes in de grond en deze kwamen er uit om daarna tegen de good guys te vechten. Ik weet niet of dit met groentes bedoelt wordt, want het zijn niet echt groenten natuurlijk:roflol:
Ik ken me geen andere personen herinneren behalve Nameks(alleen die zijn goed en planten bomen)

beetje broccolihoofden toch :P maar die bedoel ik idd dan zou wallied nappa zijn, maar is geen rol die nappa voorstelt

Vind momenteel ook alleen de hints naar walied goed. Is duidelijk dat de hints zijn omdat hij inactief is hier (sinds 10 november niet meer hier gepost ongeveer) en dat zegt niets over zijn rol. Maar zijn ook weinig andere rollen die inderdaad in verband zijn te brengen met goede of slechten.

ik denk dat ik zn rol doorheb,
wallied doet iets met zn groenten

sikori opzoeken geeft witlof in google, wat een groente is

wallied = sikori

dus dat wil zeggen dat die een slechte saiyan is, buiten het gedoe met napa, ik denk dat die iets te ver gezocht is maar wijst ook op badguy.

Wallied

Ben ik wel mee eens jah, kreeg alleen ook veel plantjes toen ik sikori googlede, maar zoals altijd op de eerste dag, beter een hint die misschien verkeerd geïnterpreteerd is dan een blinde stem zonder hint.

walied

Ik change naar walied, hint ziet er legit uit.

Ben vandaag weinig actief nog, drukke dag

dat i.c.m. die saibamen is het 't beste wat we hebben en ik denk ook wel serieus zo bedoelt.

Wallied

tsjoeke, tsjoeke, tuuut tuuuut :D

Ik blijf bij wauter

• Topic Starter Topic Starter
Lloydatoni heeft me laten weten dat hij niet voldoende kan deelnemen aan het spel wegens zijn werk. Hij heeft dan ook gevraagd zich te laten uitschrijven.

Hij had de rol van Sikori / Saiyan dief. Ik heb deze rol nu doorgegeven aan een andere Saiyan, aangezien het voor problemen kan zorgen als de Saiyan dief er zo snel in het spel uit gaat. De cults zijn nu met 1 persoon minder, dus het blijft een nadeel voor hen, ook al blijft deze rol nog even in het spel.

tsjoeke, tsjoeke, tuuut tuuuut :D

Ik blijf bij wauter

En waarom op wauter dan? En wat vind jij mis met de hints die naar walied leiden?

Ok, nu weten we wat er mis is met de hint naar walied haha, maar alsnog, waarom op wauter ?

hm bericht van woopy ontkracht mn gevonden hint, wallied kan dus geen sikori zijn.. blijft alleen de groente over wat hem verdacht maakt, maar leidt dan niet naar sikori, zit op school dus kan niet veel atm, wil iemand ff googlen of er andere characters overeenkomen met groenten ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven