Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Pfoeh, okeey, ben bijgelezen.
De dragonballs op de radar:
Wie opperde dat nr 7 een saiyan is omdat er 7 stippen zijn, moet eerst nog eens het openingsverhaal en de rollen doornemen.
Volgens mij werkt het ook niet met coordinaten, maar dat blijkt nu ook uit het tweede verhaal van woopy, aangezien Wauter op het foute spoor zit.
Mijn mening: aangezien alle balls op de bovenste helft van de radar liggen, lijkt het mij dat alle balls verspreid zijn over de bovenste 10-11 spelers van de lijst. En ik zeg bewust 10-11.
Hint openingsverhaal:
Het verhaal over de dief die nog eens tegen de saiyans iets uitlegt over de dragonballs, lijkt mij wel een tip. Of het is volgens mij toch ook de enige die erin staat, aangezien ik ook niets anders vindt. Dan komen we inderdaad uit bij Tremendes én/of Punjab. Langs de andere kant was deze hint vrij gemakkelijk en betwijfel ik echt of het wel een hint is. Gaat op mijn 'mogelijke cults'-lijstje.
Verhaal vandaag:
Wallied verbouwt GROENTEN.
Sikori geeft witloof volgens google.
Wallied verbouwt sikori, ergo wallied is sikori.
Lijkt me duidelijk: Wallied
---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------
Theme - Vegetables:
» Bardock = Dock (A Root Veggie)
» Broly = Broccolli
» Kakarot = Carrot
» Nappa = Type of Cabbage
» Panbukin = Pumpkin
» Paragus = Asparagus
» Raditz = Radish
» Seripa = Parsley
» Turles = Turnip
» Toma = Tomato
» Totepo = Potato
» Vegeta = Vegetable
--> Alle saiyans zijn groenten, maw, Wallied is een Saiyan.
Wallied
(Wegens post van Woopy is mijn eerste post fout, is hij geen Sikori, maar blijkbaar wel nog altijd een cult. Chanceke
)
De dragonballs op de radar:
Wie opperde dat nr 7 een saiyan is omdat er 7 stippen zijn, moet eerst nog eens het openingsverhaal en de rollen doornemen.
Volgens mij werkt het ook niet met coordinaten, maar dat blijkt nu ook uit het tweede verhaal van woopy, aangezien Wauter op het foute spoor zit.
Mijn mening: aangezien alle balls op de bovenste helft van de radar liggen, lijkt het mij dat alle balls verspreid zijn over de bovenste 10-11 spelers van de lijst. En ik zeg bewust 10-11.
Hint openingsverhaal:
Het verhaal over de dief die nog eens tegen de saiyans iets uitlegt over de dragonballs, lijkt mij wel een tip. Of het is volgens mij toch ook de enige die erin staat, aangezien ik ook niets anders vindt. Dan komen we inderdaad uit bij Tremendes én/of Punjab. Langs de andere kant was deze hint vrij gemakkelijk en betwijfel ik echt of het wel een hint is. Gaat op mijn 'mogelijke cults'-lijstje.
Verhaal vandaag:
Wallied verbouwt GROENTEN.
Sikori geeft witloof volgens google.
Wallied verbouwt sikori, ergo wallied is sikori.
Lijkt me duidelijk: Wallied
---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------
hm bericht van woopy ontkracht mn gevonden hint, wallied kan dus geen sikori zijn.. blijft alleen de groente over wat hem verdacht maakt, maar leidt dan niet naar sikori, zit op school dus kan niet veel atm, wil iemand ff googlen of er andere characters overeenkomen met groenten ofzo?
Theme - Vegetables:
» Bardock = Dock (A Root Veggie)
» Broly = Broccolli
» Kakarot = Carrot
» Nappa = Type of Cabbage
» Panbukin = Pumpkin
» Paragus = Asparagus
» Raditz = Radish
» Seripa = Parsley
» Turles = Turnip
» Toma = Tomato
» Totepo = Potato
» Vegeta = Vegetable
--> Alle saiyans zijn groenten, maw, Wallied is een Saiyan.
Wallied
(Wegens post van Woopy is mijn eerste post fout, is hij geen Sikori, maar blijkbaar wel nog altijd een cult. Chanceke
)