XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is nu de hint met de plantjes van walied? Wil best ergens in mee gaan, moet toch wat tenslotte maar als het alleen is dat ie met plantjes in de weer is...

Tot hoe laat stemmen 21.00u?

Die hint over mij slaat nergens op. Is meerdere keren gezegd dat het was omdat ik zogezegd inactief was.
Beter stem je op degenen de cults die proberen dat waardeloze hint over mij proberen vol te houden om mij weg te stemmen. Nou daar geef je de cults gewoon open spel.

Ik heb tot nu toe alleen maar bovenbuikgevoelens

Als ik last van mijn onderbuik heb dan moet ik altijd enorm nodig schijten. Dus ik zie de link nog niet zo snel met al die onderbuikgevoelens hier.. Volgens mij kunnen jullie gewoon niet koken oid..

Wallied als je jezelf nog wil redden verwacht ik dat je met een betere suggestie gaat komen bro... enkel zeggen dat de redenering nergens op slaat is in dit spel niet voldoende om van de galg weg te blijven.

Wallied als je jezelf nog wil redden verwacht ik dat je met een betere suggestie gaat komen bro... enkel zeggen dat de redenering nergens op slaat is in dit spel niet voldoende om van de galg weg te blijven.

Tja wat kan ik nog zeggen. De eerste dag is het moeilijkste om een gegronde stem uit te brengen op iemand, als er een iemand die hint zo interpreteert dat zogezegd naar een cult zou wijzen, terwijl, dat helemaal niet hoeft, dan volgt de rest als een kudde schaapjes.

Tja wat kan ik nog zeggen. De eerste dag is het moeilijkste om een gegronde stem uit te brengen op iemand, als er een iemand die hint zo interpreteert dat zogezegd naar een cult zou wijzen, terwijl, dat helemaal niet hoeft, dan volgt de rest als een kudde schaapjes.

Volgens mij is dit gewoon een grote cultactie tegen jou (opletten nu, nu gaan ze mij beschuldigen omdat ik jou zogezegd verdedig)

Cults gonna cult

Idd de hoofdcult aka jorgyboy.

Volgens mij is dit gewoon een grote cultactie tegen jou (opletten nu, nu gaan ze mij beschuldigen omdat ik jou zogezegd verdedig)

Cults gonna cult

Of Wallied is cult en jij probeert hem nog te redden. Dit weten we nog niet op dit moment.

Een cult trein lijkt me niet echt logisch, waarom zullen ze zichzelf zo de eerste dag laten opvallen

Het is tot nog toe de enige hint die tenminste een stem oplevert dat niet totaal random is ala jimbooo of sanca stijl.

Ik had verwacht als jij burger was, dat je zelf de hint van groente verbouwen zou uitleggen waarom het richting een goede rol zou kunnen leiden (geen reden om zulke dingen niet te zeggen over jezelf als het je van een bijna zekere stemming kan redden, meerdere onder ons hebben zich als eens uit een stemming geluld) maar aangezien je alleen de simpele methode kiest blijf ik bij mijn stem.

En idd penose, de enige die zich imo gedragen als cults zijn de personen die een willekeurige stem op een persoon zetten die nog 0 stemmen tegen zich heeft, alleen maar om ''uit de kijker'' te blijven, maar dat zal ze niet redden :P

Wallied is nu tenminste actief, dus beter op een andere inactieve gaan?

Probleem is wel dat er redelijk wat stemmen ondertussen op wallied staan wat dus twee dingen kan zeggen:

- Wallied is effectief cult en de meeste medecults lijken hem op te geven.
- Wallied is burger en de cults mengen zich mooi tussen de stemmen van de burgers.

De hint die naar Wallied leid is wel vrij plausibel dus mijn stem blijft er voorlopig opstaan tenzij Wallied zelf met een sterk tegenargument komt. Aan "de cults vinden dit wel heel leuk" achtige uitspraken hecht ik niet veel geloof. Woopy kende is de hint wel informatie die hij leuk vind. Wallied was ook vrij inactief tot hij verdacht werd dus veel hadden we er waarschijnlijk toch niet aan gehad.

Damn echt een t*ring drukke dag gehad, paar keer poging gedaan om bij te lezen maar niet echt gelukt.

Zie dat de meeste op Wallied gaan, zal even kijken en ook een stem uitbrengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven