- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Pepper your angus, nu ga je eraan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- Jimbooo of sanca lijken me dan saiyan. Twee saiyans zo specifiek vermelden en hun lot aan mekaar hangen zou woopy niet doen.
Ochtend 1
De eerste nacht sinds de stemmingen begonnen zijn, verliep rustig. De stemming van gisteren was nog niet definitief, dus is er ook nog niemand uit. Ook de supersaiyan had daardoor nog geen behoefte om reeds wraak te nemen.
oJZRqPiGkTg
Vandaag zal dat alles echter drastisch veranderen. Vanavond wordt iemand opgehangen! Dat zal ook het moment zijn waarop het dorp in duisternis gehuld wordt. De supersaiyan zal beginnen met moorden en dieven zullen vrij spel krijgen. Een enkele dief heeft allang beslist bij wie hij deze nacht zal inbreken.
De burgers gaan voorlopig terug over tot de orde van de dag. Sanca en Jimbooo gaan alvast wat sparren, terwijl Popwar probeert uit te pluizen hoe de stemmingen nu precies in zijn werk gaan en Walied zijn groentes verbouwt.
Iedereen blijft echter zeer aandachtig. Elke verdachte beweging wordt opgemerkt. Ook de gevonden dragon radar is een belangrijk gespreksonderwerp. Er staan bolletjes op de radar, maar wat willen ze zeggen? Wauter begint als een echte kenner meteen coördinaten uit te rekenen, maar zit hiermee helaas niet op het juiste spoor. Anderen klagen dat ze niet eens weten wat een dragonball is, en geven de speurtocht dan maar meteen op.
De hele dag zal er nog heftig gediscussieerd worden. Aan het eind van de dag zal blijken wie er uit moet.
Daar ben ik het niet mee eens, sparren betekent nog helemaal niets imo, aangezien alle spelers ''vechtersbazen'' zijn, enige wat eruit af te leiden is denk ik is dat ze allebei bij dezelfde kant horen. Lijkt mij niet dat een saiyan gaat sparren met een burger of andersom...
Dat wilt toch alleen maar zeggen dat Walied inactief is ...
Dat wilt toch alleen maar zeggen dat Walied inactief is ...

Die tip naar mij is gwn random. Ik denk dat we verder moeten zoeken naar wat die dragonballs op de radar betekenen.
Golderado je maakt je wel verdacht door zo een soort hint, als je dat uberhaupt kunt noemen op mij te stemmen.
Woopy gaf ook te kennen dat er in het ochtendverhaal een hint ging staan naar een inactieveling...
Grappig hoe jij zegt dat de wallied hint betekent dat hij inactief was twee minuten nadat popwar dit zegt alsof je zelf niet met een reden kan komen om wallied te verdedigen![]()

Daar ben ik het niet mee eens, sparren betekent nog helemaal niets imo, aangezien alle spelers ''vechtersbazen'' zijn, enige wat eruit af te leiden is denk ik is dat ze allebei bij dezelfde kant horen. Lijkt mij niet dat een saiyan gaat sparren met een burger of andersom...
Wat is nu de hint met de plantjes van walied? Wil best ergens in mee gaan, moet toch wat tenslotte maar als het alleen is dat ie met plantjes in de weer is...
Tot hoe laat stemmen 21.00u?

op wallied stemmen slaat nergens op, die plantjes komen voor in de serie maar de hints zouden niet over de serie gaan.
ik stem penose vanwege een onderbuikgevoel
Wat is nu de hint met de plantjes van walied? Wil best ergens in mee gaan, moet toch wat tenslotte maar als het alleen is dat ie met plantjes in de weer is...
Tot hoe laat stemmen 21.00u?