Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi, als Wallied een burger blijkt te zijn weten we toch al voor een stuk zeker wie de cults zijn

- Jimbooo of sanca lijken me dan saiyan. Twee saiyans zo specifiek vermelden en hun lot aan mekaar hangen zou woopy niet doen.

Daar ben ik het niet mee eens, sparren betekent nog helemaal niets imo, aangezien alle spelers ''vechtersbazen'' zijn, enige wat eruit af te leiden is denk ik is dat ze allebei bij dezelfde kant horen. Lijkt mij niet dat een saiyan gaat sparren met een burger of andersom...

Ochtend 1

De eerste nacht sinds de stemmingen begonnen zijn, verliep rustig. De stemming van gisteren was nog niet definitief, dus is er ook nog niemand uit. Ook de supersaiyan had daardoor nog geen behoefte om reeds wraak te nemen.
oJZRqPiGkTg
Vandaag zal dat alles echter drastisch veranderen. Vanavond wordt iemand opgehangen! Dat zal ook het moment zijn waarop het dorp in duisternis gehuld wordt. De supersaiyan zal beginnen met moorden en dieven zullen vrij spel krijgen. Een enkele dief heeft allang beslist bij wie hij deze nacht zal inbreken.

De burgers gaan voorlopig terug over tot de orde van de dag. Sanca en Jimbooo gaan alvast wat sparren, terwijl Popwar probeert uit te pluizen hoe de stemmingen nu precies in zijn werk gaan en Walied zijn groentes verbouwt.

Iedereen blijft echter zeer aandachtig. Elke verdachte beweging wordt opgemerkt. Ook de gevonden dragon radar is een belangrijk gespreksonderwerp. Er staan bolletjes op de radar, maar wat willen ze zeggen? Wauter begint als een echte kenner meteen coördinaten uit te rekenen, maar zit hiermee helaas niet op het juiste spoor. Anderen klagen dat ze niet eens weten wat een dragonball is, en geven de speurtocht dan maar meteen op.

De hele dag zal er nog heftig gediscussieerd worden. Aan het eind van de dag zal blijken wie er uit moet.

Ik denk gewoon dat dit een hint is , dat hij inactief was. Woopy zei 3 namen die bezig waren met het spel. Wallied zijn groentes verbouwd , wijst erop dat hij niet met het spel bezig was.

Dus momenteel bij deze Wallied

Dat wilt toch alleen maar zeggen dat Walied inactief is ...

Daar ben ik het niet mee eens, sparren betekent nog helemaal niets imo, aangezien alle spelers ''vechtersbazen'' zijn, enige wat eruit af te leiden is denk ik is dat ze allebei bij dezelfde kant horen. Lijkt mij niet dat een saiyan gaat sparren met een burger of andersom...

Ik sluit dan uit dat ze aan dezelfde kant behoren want anders geef je hier een hint weg naar twee spelers van één kamp. Zou te gemakkelijk zijn toch?

Dat wilt toch alleen maar zeggen dat Walied inactief is ...

Grappig hoe jij zegt dat de wallied hint betekent dat hij inactief was twee minuten nadat popwar dit zegt alsof je zelf niet met een reden kan komen om wallied te verdedigen :)

Heeft WallieD eigenlijk al wat gepost???

Woopy gaf ook te kennen dat er in het ochtendverhaal een hint ging staan naar een inactieveling...

Dit is dus wat ik zei met mijn vorige post. Wel flauw van woopy aangezien het echte spel vandaag begint en niet gisteren op zondag zoals in openingpost staat. -_- ziet er dus echt ruk voor mij uit terwijl die hint gwn was dat ik zogezegd inactief was.

Grappig hoe jij zegt dat de wallied hint betekent dat hij inactief was twee minuten nadat popwar dit zegt alsof je zelf niet met een reden kan komen om wallied te verdedigen :)

En daar ga je weer met je bullshit :rolleyes:

Al eens bij stil gestaan dat popwar misschien postte terwijl ik met mijn post bezig was ? Ik wil alleen maar zeggen dat de hint naar walied als inactieveling leid en dat het niet persé wilt betekenen dat hij slecht is

Zun weten niet van elkaar wie de saiyan is, alleen het meisje kan dat weten. Dus een saiyan kan met een burger sparren.

Saiyans vs Humans

We zitten in een dorp op aarde waar sinds jaren geleden enkele Saiyans zijn gaan wonen. Het is de gewoonte dat de apenstaart van de aardse Saiyans bij geboorte verwijderd wordt, om problemen te vermijden, en we zitten in een zuidelijk land waar iedereen zwart haar heeft, dus het is onmogelijk om puur op het zicht te zien of iemand mens of Saiyan is

Laatst bewerkt:
Hmm even bijgelezen, de groente wallied hint is van de ene kant wel legit. Maar ook weer niet aangezien wallied een inactieveling was.

Voor als nog het beste wat ik mijn stem waard vind wallied

rest van de dag wss inactief ga naar concert

op wallied stemmen slaat nergens op, die plantjes komen voor in de serie maar de hints zouden niet over de serie gaan.

ik stem penose vanwege een onderbuikgevoel

Wat is nu de hint met de plantjes van walied? Wil best ergens in mee gaan, moet toch wat tenslotte maar als het alleen is dat ie met plantjes in de weer is...

Tot hoe laat stemmen 21.00u?

Mijn gevoel zegt dat wallied een cult is, er zijn een paar die hem willen beschermen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is nu de hint met de plantjes van walied? Wil best ergens in mee gaan, moet toch wat tenslotte maar als het alleen is dat ie met plantjes in de weer is...

Tot hoe laat stemmen 21.00u?

Tot 22u. Maar als de stemming even eenzijdig blijft als ze nu is en iedereen heeft zijn stem uitgebracht, kan het mogelijk vroeger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven