MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omg hoeveel keer moet ik dit nog zeggen lol.
Lees de beginpost: HET SPEL START MAANDAG 18 november. Dus ik dacht ok goed, als het spel maandag begint, waarom zou ik dan zondag het spel in de gaten houden. Ik wist niet eens eerst dat er een verhaal zondag gepost was.
En ten tweede ik was de tweede speler om mij in te schrijven omdat deze thema mij erg aansprak. Ik ging zeker niet inactief zijn. Waarom zou ik mij dan zo snel inschrijven?
Misschien wou woopy mij gwn waarschuwen ofzo van niet inactief te zijn dat hij die hint postte.
Zou woopy dan echt zo dom zijn om direct een hint naar een cult te zetten?

Dus stop met dat gedoe van dat ik inactief was, het spel ging pas vandaag starten. Staat in het vet en rode letters in beginpost.

Zie dat bijna iedereen op Wallied gaat.
Zie ook dat bijna niemand opkomt voor hem buiten Sanca.
Paar random op diverse mensen stemmen en thats it op het moment.

Niet echt spannend.
Als Wallied er uit vliegt en burger is (wat hoogst waarschijnlijk zo is) weten we nog niets.
Maar ach iemand moet er het eerste uit dus :hello:

Ik switch naar tremendes

Ik denk wat walied de waarheid spreekt, mr popo geef ook veel de bloemetjes water in de serie, en die is goed.
hij is nu actief en dat is belangrijk denk ik.

Ik volg mn eigen hint, tremendes en punjab

Ik switch naar tremendes

Ik denk wat walied de waarheid spreekt, mr popo geef ook veel de bloemetjes water in de serie, en die is goed.

Jou eigen hint :roflol:. Zo kunnen we allemaal wel een eigen hint bedenken!

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik volg niet meer helemaal.

Aangezien het spel in principe pas vandaag begon, kunnen we Wallied niet als inactief beschouwen en klopt daarom de hint niet naar hem?

Of is het wel een hint naar hem, maar is hij waarschijnlijk goed omdat de hint naar Mr Popo wijst en niet naar Saiyans?

Ik switch naar tremendes

Had al quotes geplaatst dat voor jouw denkwijze nog 5 andere gegadigden zijn. Doe dan maar weer tremendes de eerste ronde.

Nice move cult!

Godver, wat een mind****s weer. Moet zeggen dat t wel goed is dat walied weer meedoet, anders is t spel ook minder leuk met inactieven

stem penose
stem penose
stem penose

Het begint alweer goed zo op dag 1 :roflol:

Stem jimbooo

Eigenlijk vind ik alleen WallieD zichzelf een beetje verdedigen.
Penose/Jimboo doen er vrij weinig aan of lees ik er overheen??

Net zoveel als iedereen.

Ik ga mee op Jimboo nu me bed in, 4:30 eruit :(

Wat is de stand nu??

Hmm, ik denk de oplossing te hebben wie er op dit moment een dragonball heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven