Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk (maar is puur onderbuik gevoel) dat Penose en Jimbooo cult zijn.
Beetje op elkaar stemmen en lachen als straks Wallied er uit gaat, want dat is toch een nieuwe dus die is nog onvoorspelbaar.

Ben geneigd op Penose te gaan.

Ik heb net enorm moeten schijten, daarna hoorde ik op de tv iets over criminelen.

Dus net zoveel waard als jullie onderbuik gevoelens, stem ik op penose

penose vind ik ook wel prima, toch maar 1 post gedaan vandaag geloof ik zoals het bij een cult hoort.

Alhoewel de laatste 3 stemmen zo ook wel op een culttrein lijken hehe :D:D

Maar ben het gewoon met imba eens, als cults niet hoeven te doen, gaan ze stil zijn en indien lekker willekeurig stemmen als ze lui zijn, van jimbooo weten we dat hij lui is in dit spel, van penose ben ik een stuk actievere deelname gewend...

Apart dat er opeens zoveel stemmen komen op penose.

hahah tjoek tjoek ??

Kan wel meegaan op penose maar geen idee waarom, word ook niet onderbouwd door iemand waarom we op hem moeten gaan. Weightboy vind ik verdacht omdat hij op mij gaat terwijl dat niet ergens op slaat. Iemand moet de eerste zijn om er uit te gaan maar ben er voorlopig al vaak genoeg de eerste ronde uitgegaan imo, dus dat gaat ook niet op.
Ik ga uit wat ik zelf verdacht vind. Weightboy dus..

Kan wel meegaan op penose maar geen idee waarom, word ook niet onderbouwd door iemand waarom we op hem moeten gaan. Weightboy vind ik verdacht omdat hij op mij gaat terwijl dat niet ergens op slaat. Iemand moet de eerste zijn om er uit te gaan maar ben er voorlopig al vaak genoeg de eerste ronde uitgegaan imo, dus dat gaat ook niet op.
Ik ga uit wat ik zelf verdacht vind. Weightboy dus..

Pas op want als je niet mee op wallied gaat, maar op diegene stemt die op jouw stemt ben je een cult....

Wallied dan maar he..

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Wat voor verweer verwacht je dan ??

Aangezien niemand een reden geeft om op mij te gaan.

Moet ik nu een verweer voor jou gaan bedenken? :

Nee, maar jij zegt goed verweer..

Wat kan ik verweren dan ??
Enige verweer is de meest logische en dat is dat jullie een cult trein zijn.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Of gewoon dom.

Omdat het verdacht is dat hij pas een nuttige post in dit spel maakt nadat mensen hem beschuldigen, hiervoor was het alleen maar onzin als opvulling om te verhullen dat hij geen mening heeft. Walied vind ik nog steeds een prima keuze na de hint maar penose ook na zijn gedrag imo.

Een stem op weightboy is daarentegen weer compleet nutteloos en dat doen alleen mensen die buiten de schijnwerpers willen blijven. Doe een nuttige stem of we gaan de komende dagen extra ons best doen hints naar jou te ontrafelen :P

• Topic Starter Topic Starter
Straks moet ik nog stemmen gaan tellen ofzo :mad:

Walied Snap niet waarom op Penose ineens.

En die IMBA moet ook eens kappen met zijn onderbuik gevoel. Lijkt wel een wijf:mad:

Omdat het verdacht is dat hij pas een nuttige post in dit spel maakt nadat mensen hem beschuldigen, hiervoor was het alleen maar onzin als opvulling om te verhullen dat hij geen mening heeft. Walied vind ik nog steeds een prima keuze na de hint maar penose ook na zijn gedrag imo.

Een stem op weightboy is daarentegen weer compleet nutteloos en dat doen alleen mensen die buiten de schijnwerpers willen blijven. Doe een nuttige stem of we gaan de komende dagen extra ons best doen hints naar jou te ontrafelen :P

Heb je het over mij??

Jimbooo begint uit het niets op mij te stmmen, ik stem daardoor op hem, en dan is het opvulling ??

Tuurlijk gab.

Dit gaat echt nergens meer over:roflol:

Ja dat is opvulling, want iedereen weet dat die ene stem van jimbooo nutteloos is, net als die ene stem van jou op jimbooo, en vervolgens heb je geen enkele input getoond...

Dus dan ben ik cult ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven