MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand een tussenstand ?

penose - 6
weightboy - 1
walied - 4

Beide zijn gewoon burgers, net zoals de voorbije 24 games :roflol:

Vraag is alleen, aan wie hebben we het meeste? Penose als hij actief is, maar dat leek daarstraks niet echt het geval...

Vincenzio is inactief? :p

Oke ik ga eruit..

Niet erg.

toch te weinig tijd

Vraag is alleen, aan wie hebben we het meeste? Penose als hij actief is, maar dat leek daarstraks niet echt het geval...

Penose is de laatste games altijd minder actief uit schrik om er vroeg uit te vliegen, beetje jammer in mijn ogen.

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

penose - 6
weightboy - 1
walied - 4

Volgens mij heeft je vader je nog eens geschopt ook toen je moeder je liet vallen want tellen kan je blijkbaar niet.

Ja en nee..
Begin valt gewoon weinig te zeggen, en tijd tekort en inderdaad lag ik er vaak uit als ik actief op hints ging.

vincenzio is altijd inactief, hij leest meestal wel de berichten, maar wel altijd inactief jah.

Heb een paar games overgeslagen, maar ben de inactiviteit van penose niet gewend, en zijn laatste excuus ''heb toch te weinig tijd'' is al te vaak voorbij gekomen als ''verdediging''

Is geen enkele reden om er van uit te gaan dat je er vroeg uitgaat als je ''op de hints gaat'', enige dat kan gebeuren is de supersaiyan je (opeet? wegblaast, w/e) maar die kans is weer klein.

En nu is Wallied ook ineens weer niet meer actief :roflol:

Vincenzio

Ik was mijn handen in onschuld :p

wallied

Walied Snap niet waarom op Penose ineens.

En die IMBA moet ook eens kappen met zijn onderbuik gevoel. Lijkt wel een wijf:mad:

You just mirin by belly :p

Ben wel blij dat Penose er niet uit ligt dan, gingen ineens wel veel mensen mee... Had ik nr 1 op de hitlist geweest als hij goed bleek :p

Btw, brengen de juiste mensen penose, vincenzio en orgineel deze nacht eens een bezoekje? Ik wil mijn theorie graag testen :)

Hmm, eerst jimbooo en penose zogenaamd op elkaar, en dan opeens toen het er slecht uit kwam te zien, allebei op wallied, zullen zien wat wallied z'n rol was, dan weten we meteen meer over jullie.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1

De eerste stemming zou vandaag tot een einde komen, maar het slachtoffer was al snel duidelijk. Van zodra men gemerkt had dat Walied bloemkolen kweekt, wist men het: Walied is een Saiyan! Saiyan namen zijn volgens de traditie op de Engelse namen van groentes gebaseerd, en dan is Kauli makkelijk te linken aan cauliflower/bloemkool. Iets waar Spruit en Witloof maar beter rekening mee kunnen houden!

Dan steek je als spelleider al verschillende hints in de verhalen, waarbij je slechts bij één hint wat diepere Dragonball kennis nodig hebt omdat ik weet dat velen onder jullie de serie niet of niet goed kennen. Drie keer raden welke hint als eerste opgelost wordt :roflol: Excuses Walied, ik had dit niet verwacht.

Walied wordt naar het dorpsplein gehaald. Er wordt een groepje vrijwilligers verzameld om de executie uit te voeren. Terwijl de vrijwilligers hun energie opladen, krijgt Walied een blinddoek en wordt hij tegen een paal gezet. Op het teken van de burgemeester lossen de burgers elk een Destructo disk af. Het lichaam van Walied wordt instant in stukken gesneden. De burgemeester maakt het af door de stukken met één laatste energiestoot te verpulveren.

Het dorpsplein loopt weer leeg. Iedereen keert terug naar zijn huis. De meesten gaan even wat eten of gaan nog een laatste training doen. Eén burger interesseerde het allemaal niet zo veel. Hij zat de hele tijd thuis zijn Japanse krant te lezen. En Vincenzio zit wat aan zijn zak te krabben.
Ook de dieven maken zich klaar voor de nacht. Zij gaan vannacht op zoek naar de mysterieuze dragonballs. Maar ook Bulma en Chaozu gaan vannacht op pad. Hopelijk loopt geen van hen de supersaiyan tegen het lijf!

De burgemeester heeft geen goed gevoel bij deze eerste moord. Hij mag de Saiyans en zijn eigen afkomst dan wel verafschuwen, toch was Kauli de enige Saiyan waar hij nog een goede band mee had. Dat net hij dan als eerste gedood diende te worden, valt hem zwaar. Hij denkt terug aan de goede momenten die hij met Kauli beleefde, en begint zich af te vragen of dit wel het juiste ding om te doen is.

Walied is dood. Hij was Kauli (de leugenaar).

De nacht begint NU en loopt tot morgenochtend 10u.
De dieven mogen hun 2 keuzes doorgeven of aanpassen.
Tenshinhan mag op elk moment zijn aanslag plegen.
Chaozu mag iemand kiezen die hij wil beschermen.
Bulma mag iemand begluren.
De supersaiyan mag een kill maken.

Wat voor theorie ?

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Dus al die stemmen op mij waren wel een treintje dus...

Ik post niet vaak nee. Lees wel veel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven