AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
**** yeah :cool:
Zat toch juist met mijn saiyans-zijn-groenten - theorie.

Morgen nieuwe hints!

vincenzio krabt aan zijn zak?

apen krabben toch vaak?? :)

aap= saiyan toch?

Mooi, was een kans dat de hint goed geinterpreteerd was, maar had niet de bloemkool/cauliflower weg zien aankomen.

Vertrouw jou nog steeds niet penose, en jimbooo nooit, is maar één reden waarom jullie op het einde op wallied gingen en dat was om jou te redden.

bloemkool --> chicory, spruit --> brussel sprout

Ik denk (maar is puur onderbuik gevoel) dat Penose en Jimbooo cult zijn.
Beetje op elkaar stemmen en lachen als straks Wallied er uit gaat, want dat is toch een nieuwe dus die is nog onvoorspelbaar.

Ben geneigd op Penose te gaan.

Ik heb net enorm moeten schijten, daarna hoorde ik op de tv iets over criminelen.

Dus net zoveel waard als jullie onderbuik gevoelens, stem ik op penose

penose vind ik ook wel prima, toch maar 1 post gedaan vandaag geloof ik zoals het bij een cult hoort.

Alhoewel de laatste 3 stemmen zo ook wel op een culttrein lijken hehe :D:D

Maar ben het gewoon met imba eens, als cults niet hoeven te doen, gaan ze stil zijn en indien lekker willekeurig stemmen als ze lui zijn, van jimbooo weten we dat hij lui is in dit spel, van penose ben ik een stuk actievere deelname gewend...
hallo mogelijke culttrein

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

vincenzio krabt aan zijn zak?

apen krabben toch vaak?? :)

aap= saiyan toch?
zou goed kunnen ja, die gast had ook op mij gestemd dus zal idd wel slecht zijn

• Like
Waarderingen: Vonk
Dus eerst stemmen jullie op elkaar, penose zijn reden hiervoor was omdat jij op hem stemde, en vervolgens volgen jullie elkaar blindelings, aangezien er dit potje geen enkele burgerrol gelinked is aan een andere burgerrol, is er maar één reden waarom jullie eerst op een zwakke manier buiten de schijnwerper willen blijven, en vervolgens gaan samenwerken. (cults kunnen zich niet meer veroorloven compleet op de achtergrond te blijven aangezien er al 2 uit zijn)

Een gewone burger krabt natuurlijk nooit.

En saiyan apen hebben geen reden om zich als apen te gedragen omdat zij complete controle hebben in aapvorm, maar de hint zal vast wel ergens naar leiden, weet alleen nog niet wat. zat ff aan oude viespeuk roshi te denken maar is ook maar een kleine kans net als de saiyanaap.

Mooi, was een kans dat de hint goed geinterpreteerd was, maar had niet de bloemkool/cauliflower weg zien aankomen.

Vertrouw jou nog steeds niet penose, en jimbooo nooit, is maar één reden waarom jullie op het einde op wallied gingen en dat was om jou te redden.

bloemkool --> chicory, spruit --> brussel sprout

Tuurlijk, Jimboo en ik gaan op elkaar stemmen om wallied te redden..

Ik weet genoeg gab

• Like
Cults wisten vandaag allang al dat zij met een 'culttrein' nergens gaan komen, burgers zijn nog met grote meerderheid en er lag een hint, enige vraag is dan waarom jullie beiden niet op walied wilden stemmen vanaf het begin ?

En nog de lastigste cult ook:roflol:

Cults wisten vandaag allang al dat zij met een 'culttrein' nergens gaan komen, burgers zijn nog met grote meerderheid en er lag een hint, enige vraag is dan waarom jullie beiden niet op walied wilden stemmen vanaf het begin ?

Leg mij eens uit wat voor meerwaarde onze actie zou zijn als wij cult zouden zijn ??
Inderdaad die is er niet.
Toe ik op hem stemde had wallied al aardig wat stemmen, als ik cult was zou ik dan niet zo'n actie doen.
Ik stemde later op wallied om mezelf te redden

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Wauter, licht je theorie is toe, of kan dat niet?

Leg mij eens uit wat voor meerwaarde onze actie zou zijn als wij cult zouden zijn ??
Inderdaad die is er niet.
Toe ik op hem stemde had wallied al aardig wat stemmen, als ik cult was zou ik dan niet zo'n actie doen.
Ik stemde later op wallied om mezelf te redden

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Wauter, ligt je theorie is toe, of kan dat niet?

Niet iedereen mag de info weten.

Trouwens, ik mis de dagelijkse verkrachting van Bulma? In de rolbeschrijving staat dat dit plaats ging vinden:(

• Like
Ga ook eens kijken welke rollen er zijn :)

Ik gaan eens zien wie wallied wou beschermen, mogelijk dat 1 van hun een cult is. Ik neem aan dat ze elkaar een beetje moeten beschermen omdat ze al in de minderheid zijn.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Idd de hoofdcult aka jorgyboy.

Zou hij zo dom zijn?:D wallied wist wie de hoodcult is.. Mss dat hij dacht : ik geen plezier meer , jullie ook niet . Omdat hij kwaad was dat we hem niet geloofden.

Laatst bewerkt:
Met wie had Wallied als enige een goede band?
Dat is ook een Sayan hint...
Iemand die hem heeft geholpen?

Heb nu geen tijd, anders kijk ik er morgenmiddag naar

Sanca was hem aan het beschermen, maar ik twijfel of hij wel een cult is.

Ik vind penose veel verdachter samen met jimboo.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Ik gaan de hints afwachten voor ik conclusies gaan trekken.

Yeah zat goed, mooi. Kijken wat het nachtverhaal doet.

Ben benieuwd , vandaag druk dus zal minder online zijn.

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven