Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk (maar is puur onderbuik gevoel) dat Penose en Jimbooo cult zijn.
Beetje op elkaar stemmen en lachen als straks Wallied er uit gaat, want dat is toch een nieuwe dus die is nog onvoorspelbaar.
Ben geneigd op Penose te gaan.
Ik heb net enorm moeten schijten, daarna hoorde ik op de tv iets over criminelen.
Dus net zoveel waard als jullie onderbuik gevoelens, stem ik op penose
hallo mogelijke culttreinpenose vind ik ook wel prima, toch maar 1 post gedaan vandaag geloof ik zoals het bij een cult hoort.
Alhoewel de laatste 3 stemmen zo ook wel op een culttrein lijken hehe
Maar ben het gewoon met imba eens, als cults niet hoeven te doen, gaan ze stil zijn en indien lekker willekeurig stemmen als ze lui zijn, van jimbooo weten we dat hij lui is in dit spel, van penose ben ik een stuk actievere deelname gewend...
zou goed kunnen ja, die gast had ook op mij gestemd dus zal idd wel slecht zijnvincenzio krabt aan zijn zak?
apen krabben toch vaak??
aap= saiyan toch?
vincenzio krabt aan zijn zak?
apen krabben toch vaak??
aap= saiyan toch?
Mooi, was een kans dat de hint goed geinterpreteerd was, maar had niet de bloemkool/cauliflower weg zien aankomen.
Vertrouw jou nog steeds niet penose, en jimbooo nooit, is maar één reden waarom jullie op het einde op wallied gingen en dat was om jou te redden.
bloemkool --> chicory, spruit --> brussel sprout
Cults wisten vandaag allang al dat zij met een 'culttrein' nergens gaan komen, burgers zijn nog met grote meerderheid en er lag een hint, enige vraag is dan waarom jullie beiden niet op walied wilden stemmen vanaf het begin ?
Leg mij eens uit wat voor meerwaarde onze actie zou zijn als wij cult zouden zijn ??
Inderdaad die is er niet.
Toe ik op hem stemde had wallied al aardig wat stemmen, als ik cult was zou ik dan niet zo'n actie doen.
Ik stemde later op wallied om mezelf te redden
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
Wauter, ligt je theorie is toe, of kan dat niet?

wallied wist wie de hoodcult is.. Mss dat hij dacht : ik geen plezier meer , jullie ook niet . Omdat hij kwaad was dat we hem niet geloofden.