MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Godver :roflol:
Ik maar denken dat het niet zo makkelijk zou zijn en er zo'n obvious hint in zou zitten over de game.

was dat van die saibamen dan goed? of dat van jorgy met zn massagroentencomplex

nja t is goed gelopen voor gisteren, zat wel close op penose..

Met wie had Wallied als enige een goede band?
Dat is ook een Sayan hint...
Iemand die hem heeft geholpen?

Heb nu geen tijd, anders kijk ik er morgenmiddag naar

Ja denk dat we hier zeker naar moeten kijken. Én wie op hem stemden natuurlijk.

Ik mis dat lijstje wie op wie heeft gestemd..Vind dat dat bij de eindtelling vermeld moet worden. Zelf bijhouden met mensen die weer switchen vind ik niet te doen.

• Topic Starter Topic Starter

Ik mis dat lijstje wie op wie heeft gestemd..Vind dat dat bij de eindtelling vermeld moet worden. Zelf bijhouden met mensen die weer switchen vind ik niet te doen.

Als ik het kan bijhouden (en andere spelers ook), waarom zou het dan voor een ander niet te doen zijn ???
De stemming kan informatie geven over leugenaar, burgemeester,... Dus dat moeten jullie zelf maar uitzoeken :) Ik heb nog maar net een blijkbaar te makkelijke hint gegeven, ik ga het niet NOG makkelijker maken.

Verhaal rond 10u.

Je overleest het topic toch dus elke keer dat je ziet dat iemand een stem uitbrengt zet je dit een exceldocumentje (of notepad, je kiest maar), duurt hoogstens een paar seconden.

Dat ligt eraan hoeveel woorden je per minuut typt natuurlijk..

Damned, wallied bleek nu toch slecht te zijn terwijl ik hem verdedigde, ik was er echt zeker van dat de hint gewoon wou bedoelen dat hij inactief was

Maar natuurlijk super dat er een cult uit is !

**** yeah :cool:
Zat toch juist met mijn saiyans-zijn-groenten - theorie.

Morgen nieuwe hints!

Vind je iets over die Spruit en Witloof ? Zou die japanse krant ook een hint kunnen zijn ?

Nacht 1

De nacht breekt aan. De meeste bewoners nemen hun nodige nachtrust, maar er zijn er ook een heel pak die nu pas aan de slag gaan. De nacht is het ideale moment om te moorden, stelen en bespieden.

Bulma en Chaozu besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.

Jimbooo heeft meer succes, of dat lijkt toch zo. Hij gluurt door het venster van een huis en ziet een blinkende bal. Voor hij hem kan grijpen, wordt hij echter zelf gegrepen. Hij wordt honderden meters ver geworpen. Wanneer hij opkijkt, ziet hij een gele gloed zijn richting komen, met daarin een schaduw. De schaduw brengt zijn handen samen. Jimbooo ziet nog een laatste flits. Er blijft niets meer van hem over.

De andere dieven hebben meer geluk. De dame heeft geen ballen meer dankzij een stille inbreker. Ook Sikori gaat aan de slag, maar hij is nog nieuw in het hele inbrekers gebeuren. Hij gaat slechts één huis binnen, maar zijn keuze was wel uitstekend. Terwijl de bewoner nog met nachtmerries over de laatste stemming in bed lag, wordt zijn mooie dragonball vanonder zijn neus weggehaald.

De burgemeester heeft een slapeloze nacht. Hij denkt terug aan de vele oorlogen die zijn voorvaderen op andere planeten hadden. Hij denkt aan alle onschuldige doden en het vele bloed. Dit geweldadige ras moet en zal gestopt worden!

Jimbooo is dood.
Hij was dief

De stemming begint NU. Eerder uitgebrachte stemmen tellen niet mee.
De dieven mogen vanaf dit moment hun 2 keuzes voor de nacht maken en eventueel aanpassen tot morgenochtend 10u.
Tenshinhan mag op elk moment zijn aanslag plegen.

Sikori is dus een nieuweling...

Terwijl de bewoner nog met nachtmerries over de laatste stemming in bed lag, wordt zijn mooie dragonball vanonder zijn neus weggehaald.

Iemand die gisteren ook veel stemmen tegen had ? Penose ?

Hij was de enige met meerdere stemmen naast walied geloof ik ja sanca.

Rollenbeschrijving is alleen nog onduidelijk over één ding, als chaotzu een dief beschermt die de nacht dus op pad is, wordt die dief dan als niet thuis gezien of? Anders is de kans groot dat chaotzu en bulma bij een saiyan waren, maar als de dieven ook als niet thuis beschouwd worden is het minder duidelijk.

Jammer, de burgerdieven hebben mijn advies niet opgevolgd blijkbaar.

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Hij was de enige met meerdere stemmen naast walied geloof ik ja sanca.

Rollenbeschrijving is alleen nog onduidelijk over één ding, als chaotzu een dief beschermt die de nacht dus op pad is, wordt die dief dan als niet thuis gezien of? Anders is de kans groot dat chaotzu en bulma bij een saiyan waren, maar als de dieven ook als niet thuis beschouwd worden is het minder duidelijk.

Woopy, kan je dit eens nader verklaren?

edit: bulma en chaotzu zijn toch juist zeker niet langsgeweest bij een saiyan want hij is niet thuis? Is maar één rol die dit effect teweeg kan brengen

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Trouwens, jimbooo die er weeral uitligt in de eerste ronde :p De arme jongen heeft geen succes in de laatste games.

Het is perfect af te leiden uit dat stukje tekst hoor. In het verhaal staat waar de supersaiyan was.

Misschien minder duidelijk ivm de dieven: ze zijn niet imuun voor aanvallen van de supersaiyan. Ze zijn s'nachts "niet thuis", maar het zou wat te makkelijk zijn mochten ze dan ook imuun zijn. De supersaiyan vind hen wel, zoals nu gebeurd is met Jimbooo.

Maar eventjes mijn eigen analyse doen:

Nacht 1

De nacht breekt aan. De meeste bewoners nemen hun nodige nachtrust, maar er zijn er ook een heel pak die nu pas aan de slag gaan. De nacht is het ideale moment om te moorden, stelen en bespieden.

Bulma en Chaozu besluiten om samen naar een huis te sluipen en de bewoner ervan te bespioneren. Het huis blijkt echter verlaten te zijn. Niemand thuis? Het toeval wil dat de bewoner van dit huis net op dat moment in het huis van Bulma zat. Vreemd. Chaozu besluit dan maar om Bulma te verkrachten in het leegstaande huis.

Bulma en Chaozu hebben dus hetzelfde slachtoffer uitgekozen, een dief volgens mij die die nacht op pad was bij bulma. Bulma weet dus wie de dief is en omgekeerd. Chaozu weet ook wie de dief is.

Jimbooo heeft meer succes, of dat lijkt toch zo. Hij gluurt door het venster van een huis en ziet een blinkende bal. Voor hij hem kan grijpen, wordt hij echter zelf gegrepen. Hij wordt honderden meters ver geworpen. Wanneer hij opkijkt, ziet hij een gele gloed zijn richting komen, met daarin een schaduw. De schaduw brengt zijn handen samen. Jimbooo ziet nog een laatste flits. Er blijft niets meer van hem over.

Dit lijkt me op een kamehameha te duiden, ik heb al van twee leden van die lange kamehameha karma ontvangen. Diaephi en biobeast.

De andere dieven hebben meer geluk. De dame heeft geen ballen meer dankzij een stille inbreker. Ook Sikori gaat aan de slag, maar hij is nog nieuw in het hele inbrekers gebeuren. Hij gaat slechts één huis binnen, maar zijn keuze was wel uitstekend. Terwijl de bewoner nog met nachtmerries over de laatste stemming in bed lag, wordt zijn mooie dragonball vanonder zijn neus weggehaald.

- Wie dit was was wel duidelijk.
- Sikori lijkt me dus effectief een nieuwe speler of iemand die duidelijk de regels niet gelezen heeft.

De burgemeester heeft een slapeloze nacht. Hij denkt terug aan de vele oorlogen die zijn voorvaderen op andere planeten hadden. Hij denkt aan alle onschuldige doden en het vele bloed. Dit geweldadige ras moet en zal gestopt worden!

Dit vind ik een rare passage, weet niet echt wat ik ervan moeten denken. Bij vele oorlogen op andere planeten denk ik aan saiyans maar de burgemeester staat juist net aan de goeie kant.

Ik vind dit wel een enorm moeilijke game om te volgen met al die vage namen.

Ik vind dit wel een enorm moeilijke game om te volgen met al die vage namen.

Ik ook...

Maar mijn stem gaat vandaag naar jou Punjab.
Jij ging net even te snel achter mij aan op Penose met nog een paar andere om zo een treintje te starten.
Denk dat jij geprobeerd hebt op deze manier je maatje te redden gisteren, wat je niet gelukt is.

Of een rol nu jager of chaozu noemt, maakt dit echt iets uit?

Nee, maar die namen blijven gewoon niet makkelijk hangen :p

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Ik ook...

Maar mijn stem gaat vandaag naar jou Punjab.
Jij ging net even te snel achter mij aan op Penose met nog een paar andere om zo een treintje te starten.
Denk dat jij geprobeerd hebt op deze manier je maatje te redden gisteren, wat je niet gelukt is.

Okay, snap dat het zo kan overkomen idd ;)
Maar niets is minder waar overigens. Ik vond het gewoon veel te obvious dat er meteen zo'n makkelijke hint met referentie naar het spel zelf in zou zitten de eerste avond.
Verder vind ik Penose zijn gedrag gewoon erg verdacht, vandaar dat ik mee ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven