- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Als ik het kan bijhouden (en andere spelers ook), waarom zou het dan voor een ander niet te doen zijn
De stemming kan informatie geven over leugenaar, burgemeester,... Dus dat moeten jullie zelf maar uitzoekenIk heb nog maar net een blijkbaar te makkelijke hint gegeven, ik ga het niet NOG makkelijker maken.
Verhaal rond 10u.
Je overleest het topic toch dus elke keer dat je ziet dat iemand een stem uitbrengt zet je dit een exceldocumentje (of notepad, je kiest maar), duurt hoogstens een paar seconden.
Er zijn misschien mensen onderweg en die dan tussendoor, op hun mobiel, meespelen met het spelletje? Of tussen trainen door beetje meedoen?
Weet niet of jullie allemaal een kantoorbaan hebben of van mijn geld van een uitkering genieten ofzo?
Persoonlijk vind ik dit essentieel om mee te kunnen spelen en een taak van de spelleider om eind van de dag even de stemming te vermelden, eerdere spellen deden deelnemers dat.
Vind het allemaal beetje zeikerig worden. Schrijf me maar uit, geen zin meer om mee te doen..

Ik heb nog maar net een blijkbaar te makkelijke hint gegeven, ik ga het niet NOG makkelijker maken.