MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het kan bijhouden (en andere spelers ook), waarom zou het dan voor een ander niet te doen zijn ???
De stemming kan informatie geven over leugenaar, burgemeester,... Dus dat moeten jullie zelf maar uitzoeken :) Ik heb nog maar net een blijkbaar te makkelijke hint gegeven, ik ga het niet NOG makkelijker maken.

Verhaal rond 10u.

Je overleest het topic toch dus elke keer dat je ziet dat iemand een stem uitbrengt zet je dit een exceldocumentje (of notepad, je kiest maar), duurt hoogstens een paar seconden.

Er zijn misschien mensen onderweg en die dan tussendoor, op hun mobiel, meespelen met het spelletje? Of tussen trainen door beetje meedoen?
Weet niet of jullie allemaal een kantoorbaan hebben of van mijn geld van een uitkering genieten ofzo?
Persoonlijk vind ik dit essentieel om mee te kunnen spelen en een taak van de spelleider om eind van de dag even de stemming te vermelden, eerdere spellen deden deelnemers dat.

Vind het allemaal beetje zeikerig worden. Schrijf me maar uit, geen zin meer om mee te doen..

Luie, laat je niet zo kennen :p

• Topic Starter Topic Starter
Okay dan... Ik schrijf je er vanavond dan wel uit als je je dan nog niet bedacht hebt.

Pff zo is er toch ook geen bal meer aan?
Ik dacht dat die spelletjes leuk waren, maar een hoop zijn net een stel wijven hier in die games..

Er zijn misschien mensen onderweg en die dan tussendoor, op hun mobiel, meespelen met het spelletje? Of tussen trainen door beetje meedoen?
Weet niet of jullie allemaal een kantoorbaan hebben of van mijn geld van een uitkering genieten ofzo?
Persoonlijk vind ik dit essentieel om mee te kunnen spelen en een taak van de spelleider om eind van de dag even de stemming te vermelden, eerdere spellen deden deelnemers dat.

Vind het allemaal beetje zeikerig worden. Schrijf me maar uit, geen zin meer om mee te doen..

Stemmingen zijn ook informatie. Het argument dat je niet continu online bent kan ik volgen maar je kan oftewel de stemmen snel noteren (via excel of gwn een papier schrijven) en als dit niet kan kan je eventueel 's avonds ook gewoon het topic doorlopen en snel de stemmen tellen.

Woopy, het is toch een kleine moeite om even na de telling alles te posten?!

hm jimboo was dief dus goed, hij had wel een bal gevonden blijkt uit verhaal, of hij weet iig nu wie hem heeft, maar mag er niks over zeggen.

ik begrijp overigens echt niet wie nou die dame moet voorstellen dan.. dat is ook in link met die video van youtube? zijn geen vrouwen die deze game meedoen toch of wel..

• Topic Starter Topic Starter
Is niet de taak van de spelleider.

Dit.

Ik denk niet dat er al spelletjes geweest zijn waar dit wel gebeurde.

Als een stemming zo gelopen zou zijn dat een burgemeester of leugenaar duidelijk uit het resultaat van de stemmen naar voor komt, dan zou ik daar zo als spelleider nog eens extra de aandacht op vestigen. Dat is niet de bedoeling. Dat je zo'n informatie dan te weten komt als oplettende burger, is een voordeel voor die burger. Als andere burgers niet de tijd of zin hebben om dat bij te houden, wat geen misdaad is ofzo, dan is dat ook zo. Ik zie niet in waarom het ineens mijn schuld is.
Als je een overzicht wil van de stemmen, maak dan een overzicht van de stemmen.

en kap idd ff met gezeik dat je het niet bij kan houden, wordt normaal nooit door spelleider gepost dus nu ook niet, klaar. soms zijn er sympathieke medespelers die dat posten dan heb je gewoon geluk.

ik hou het zelf ook niet elke dag precies bij, niet altijd tijd voor en dan kan ik prima meespelen door argumenten te lezen en zelf beetje te redeneren.

Okay, ik vind het wel makkelijk om te weten allemaal :p
Maar ik ben net zo lui als Tremmie denk ik :o

hm jimboo was dief dus goed, hij had wel een bal gevonden blijkt uit verhaal, of hij weet iig nu wie hem heeft, maar mag er niks over zeggen.

ik begrijp overigens echt niet wie nou die dame moet voorstellen dan.. dat is ook in link met die video van youtube? zijn geen vrouwen die deze game meedoen toch of wel..

informatie is bekend.

Laatst bewerkt:

oh nvm is me al duidelijk, miss ff je post editten ;)

mbt wie die ballen heeft, zou duidelijk moeten zijn voor de dieven adhv verhaal, die kunnen daar nu uit halen wie weg was en wie niet, want er waren 2 goede dieven en 1 slechte, jimbo is dood dus is nog 1 goede over?

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

mbt wie die ballen heeft, zou duidelijk moeten zijn voor de dieven adhv verhaal, die kunnen daar nu uit halen wie weg was en wie niet, want er waren 2 goede dieven en 1 slechte, jimbo is dood dus is nog 1 goede over?

alhoewel, in de rollen staat 1 dief, maar in het laatste verhaal wordt gesproken over de "andere dieven" dus meervoud, is er dan een dief waar we nog niet van weten? want als er maar 1 was dan zou die nu dood zijn dus zou enkel de saiyan dief over zijn

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

alhoewel, in de rollen staat 1 dief, maar in het laatste verhaal wordt gesproken over de "andere dieven" dus meervoud, is er dan een dief waar we nog niet van weten? want als er maar 1 was dan zou die nu dood zijn dus zou enkel de saiyan dief over zijn

Er staat toch nergens hoeveel dieven er zijn, of mis ik iets? Ik denk trouwens dat de cults er maar eentje hebben aangezien Woopy persee de diefrol van lloydatoni wou doorgeven omdat ze anders in het nadeel waren. De burgers hebben er drie denk ik.

Er staat toch nergens hoeveel dieven er zijn, of mis ik iets? Ik denk trouwens dat de cults er maar eentje hebben aangezien Woopy persee de diefrol van lloydatoni wou doorgeven omdat ze anders in het nadeel waren. De burgers hebben er drie denk ik.

oh ok toch wel meer dan? kon het zo snel niet terugvinden, heb 2 in mijn hoofd maar geen idee waar ik dat gelezen heb

Waarom niet beide kampen één dief dan?

Mijn laatste 6 ofzo spellen speel ik tussen de bedrijven door ;)
Elke keer twijfel of ik wel mee zal doen maar ook zonder alles te noteren en dergelijke speel ik redelijk mee.
Alleen ben ik niet zo actief. En dat is voor het spel wel minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven