AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga vandaag op punjab met zijn slechte argument om op mij te gaan.
Dus jij bent cult, of je speelt het heel apart als burger.

Golderado is next.

Pff zo is er toch ook geen bal meer aan?
Ik dacht dat die spelletjes leuk waren, maar een hoop zijn net een stel wijven hier in die games..

Spelletje is ook leuk, alleen is er wel eens iemand ongesteld.
Denk dat Tremendes het meisje is deze game :p

Stemmingen zijn ook informatie. Het argument dat je niet continu online bent kan ik volgen maar je kan oftewel de stemmen snel noteren (via excel of gwn een papier schrijven) en als dit niet kan kan je eventueel 's avonds ook gewoon het topic doorlopen en snel de stemmen tellen.

Dit.

Ik ga ook meestal er even voor zitten om alles rustig te bekijken.
Tussendoor even checken heeft weinig zin vind ik altijd, tenzij er maar weinig gepost is.

en kap idd ff met gezeik dat je het niet bij kan houden, wordt normaal nooit door spelleider gepost dus nu ook niet, klaar. soms zijn er sympathieke medespelers die dat posten dan heb je gewoon geluk.

ik hou het zelf ook niet elke dag precies bij, niet altijd tijd voor en dan kan ik prima meespelen door argumenten te lezen en zelf beetje te redeneren.

+1

• Topic Starter Topic Starter
Nope, als iemand doodgaat kan hij zijn dragonballs doorgeven, dus nogsteeds mogelijkheden..

Je hebt gelijk. Zullen we het spel even opnieuw starten?

Komop, ik probeer ook maar een spel te leiden hoor. Kruipt al werk genoeg in zonder dat er gezeur is. De spelregels staan al 2 weken op voorhand in de openingspost. DAT is het moment om suggesties te doen of bepaalde regels in vraag te stellen. Ik begin stilaan vrij geïrriteerd te raken door de verschillende mensen die blijkbaar nu ineens problemen met het spel hebben.

Wat een stel kinderen hier :roflol:

Ik kan ook niet volgen met die speciale namen maar I give a ****, als ik iets niet snap check ik gewoon weer even de beginpost

Woopy,

Misschien heb ik het mis, maar ik zie geen commentaar, dit zijn discussies over welke kansen we nog hebben...

Speel maar gewoon door.
Het is veel leuker om jullie hints verkeerd zien op te lossen dan de hele tijd te lezen "waarom is dit niet zo en dat niet anders, en waarom is alles zo moeilijk en waarom doe je dit niet en dat niet" :)

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Mijn stem gaat naar Wauter, ik heb mijn redenen.

Tenzij iemand mij zegt dat wauter een goede is;););););););););););)

Mijn excuses als ik wat slecht tegen kritiek kan. Mijn testosteron staat laag tegenwoordig.
Game on :)

Ik denk dat ik al genoeg heb gezegd:) Mss dom van mij maar soit, ik zou niet weten wat de andere hints moeten betekenen.

Dan heb je de hint fout geinterpreteerd. Als je je "oplossing" van de "hint" niet openbaar maakt kan ik me ook niet verdedigen.

zou je dat argument nog een keer aan kunnen halen?

Ben ik ook wel benieuwd naar.

ik w8 nog op 2 beargumentaties

Ik denk dat ik al genoeg heb gezegd:) Mss dom van mij maar soit, ik zou niet weten wat de andere hints moeten betekenen.

hoezo genoeg gezegd? blijkbaar is het niet overtuigend want niemand volgt je, en in je eentje ga je er niet iemand uit kunnen stemmen dus het lijkt me handig als je het nog een keer aanstipt

jimbooo

Geloof me, hij is cult. Ik vlieg er uit als hij dat niet is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven