- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb geen kritiek op het spel, alleen op een aantal van de deelnemers. Ieder spel is weer een nieuw thema gewoon om het leuk te houden, lekker afstappen van cults + burgers + weerwolf, maakt geen ruk uit hoe iedereen heet, bij elk spel waren er wel een paar vage rollen die ff de tijd namen om goed door te dringen, nu niet anders.
En is veel leuker om nieuwe soorten tekst te lezen over het thema in plaats van elke keer tekst over een weerwolf en wat burgers die dit en dat doen. Ook al ken je de serie niet, de teksten zijn altijd leuker dan voorheen ^^

Je mist het punt even. Als je iets vroeger al niet boeiend vond, in dit geval deze tekenfilm. Dan is de motivatie om je helemaal te gaan inlezen erover ook niet echt bijzonder hoog.
De game ansich vind ik zeker boeiend![]()
Ja, Woopy heeft een leuke manier van schrijven, altijd leuk om te lezen
---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------
Goh, inlezen hoeft niet echt hoor. Lees alleen de rollen eens goed. Qua hintoplossing zal je misschien een heel klein nadeel hebben maar Woopy heeft gezegd dat er DB en geen DB hints inkomen dus je kan perfect volgen. Hints oplossen word toch meestal openlijk gedaan.
Maar no hard feelings!Dat is ook hetgeen waar ik op doel bij jou. Als ik aangeef op iemand te stemmen; omdat iemand hint zus, of gedrag zo. Dan ga jij lopen zagen over dat ik me moet toelichten, terwijl ik mijn keuze bijna altijd ergens op baseerMaar no hard feelings!
Intussen zit de burgemeester nog steeds met zijn tweestrijd. Hij haat de Saiyans vanwege hun verleden, maar misschien zijn deze jongens zo slecht nog niet? Hij bedenkt of er geen andere oplossing voor het probleem te vinden is. Met alle doden van de afgelopen dagen, is de huidige oplossing misschien toch niet de beste.

De burgemeester die twijfelt tussen goed en kwaad, Saiyan of toch de goede zijde.
De burgemeester moet sowieso aan de goede kant spelen, zo staat hij ook bij de rollen beschreven.

Dat is hetgeen ik eruit haal..
Verder gaan jullie zo ontzettend veel uit van vaste regeltjes etc.
Ik denk ook niet dat dit spel voor mij gemaakt is op de manier waarop jullie het spelen..
Schrijf mij ook maar uit![]()
Sanca, speelt die nog? Want anders kan hij SS zijn, net zoals Z1000 de vorige keer. Amper actief, maar toch niet uitgeschreven worden.
Punjab lijkt me goed. Wauter is ook goed.
Ik zit te denken in de richting van Penose, Stefanovich, Diaephi en Vincenzio. Vooral Diaephi die amper online komt, maar toch nu en dan post. Probeert hij op de achtergrond te blijven, maar toch actief genoeg om niet volledig inactief te zijn?
Ik denk dat we ons in deze fase van het spel beter focussen om er eventueel nog een cult uit krijgen ipv een gok te doen naar de supersaiyan.
Ik zeg niet dat Diaephi daadwerkelijk de SS is, maar tussen die 4 namen zit zowiezo een cult. Ze komen nu en dan eens een goeiedag zeggen, maar voor de rest zitten ze constant op de achtergrond. En als ik dan moet kiezen uit één van die vier, dan ga ik voor Diaephi.
dat is een kans van 1 op de 4, wil je een gok van 25% gaan wagen dan nu?