Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom ik weer even kijken opt werk zie ik dat Punjab ook al last heeft van 't spel. Doe gewoon mee man, lachen toch.

Dat is enkel als er maar 1 van de 4 een cult is.

En heb jij betere suggesties dan?

Gewoon. Je post amper en alleen wanneer je verdacht bent kom je naar voor.

Maar het is duidelijk dat ik de enige ben die zo denkt.

Punjab dan toch maar proberen?

nee helaas niet, maar ik denk dat we meer kans hebben iemand die wel post te stemmen dan iemand die niet post, dan heb je morgen hetzelfde probleem,

Sanca, speelt die nog? Want anders kan hij SS zijn, net zoals Z1000 de vorige keer. Amper actief, maar toch niet uitgeschreven worden.

Punjab lijkt me goed. Wauter is ook goed.

Ik zit te denken in de richting van Penose, Stefanovich, Diaephi en Vincenzio. Vooral Diaephi die amper online komt, maar toch nu en dan post. Probeert hij op de achtergrond te blijven, maar toch actief genoeg om niet volledig inactief te zijn?

Yep, ik ben er nog, net alles bijgelezen vanaf het verhaal van gisterenavond

Bulma had deze nacht geen gezelschap, dus ging ze dan maar op haar eentje een burger gaan bespieden. Deze burger was wel thuis, maar er was niets bijzonders te zien. Of toch? De burger was naar een natuurdocumentaire voor volwassenen aan het kijken en begon zich uit te kleden. Een vreemd litteken boven zijn anus was nu duidelijk zichtbaar! Bingo!

Hmm, I'm confused, ik weet van een deelnemer hier dat ie een tijdje heeft moeten stoppen met trainen ivm een wonde op/rond zn anus maar is het verstandig om die naam te noemen ? Iedereen kan dit meelezen en dan is de keuze voor de wolf vannacht zo gemaakt, toch ?

Yep, ik ben er nog, net alles bijgelezen vanaf het verhaal van gisterenavond

Hmm, I'm confused, ik weet van een deelnemer hier dat ie een tijdje heeft moeten stoppen met trainen ivm een wonde op/rond zn anus maar is het verstandig om die naam te noemen ? Iedereen kan dit meelezen en dan is de keuze voor de wolf vannacht zo gemaakt, toch ?

Rare dingen gebeuren er hier. Je hoeft de info niet mee te delen maar is het iets dat woopy ook zou kunnen gelezen hebben?

Nee, Sanca, hoeft niet aangezien het geen tip is. Saiyans hebben een klein gaatje net boven de anus, op de plek waar hun staart normaal zou zitten. Is dus geen verwijzing naar een cult in dit geval, was volgens mij enkel om duidelijk te maken wat Bulma gezien heeft en zodat wij nu weten dat zij iets weet. Hoop wel dat hij/zij het hier ons nog duidelijk komt maken.

Zo ben thuis, ff bijgelezen. Sukkel van een popwar heeft zichzelf genaaid

Verder nog een hint gevonden die mezelf saiyan maakt :D apart dat niemand anders die nog nie gezien had, maar die hou ik voor me voor ik er plots uitgestemd word.

Mijn voorkeur gaat nog naar punjab..

Edit: zie dat sanca de link wel al had gelegd :roflol:

Bedoel er niets mee, maar ik noem 5 namen die wat minder actief waren en 3 hebben zich binnen de 20 min gemeld. Had ik eerder moeten doen :cool:

Rare dingen gebeuren er hier. Je hoeft de info niet mee te delen maar is het iets dat woopy ook zou kunnen gelezen hebben?

Ja, dat denk ik wel

Nee, Sanca, hoeft niet aangezien het geen tip is. Saiyans hebben een klein gaatje net boven de anus, op de plek waar hun staart normaal zou zitten. Is dus geen verwijzing naar een cult in dit geval, was volgens mij enkel om duidelijk te maken wat Bulma gezien heeft en zodat wij nu weten dat zij iets weet. Hoop wel dat hij/zij het hier ons nog duidelijk komt maken.

Hij had ook een gaatje net boven zn anus, irl ...

Verder nog een hint gevonden die mezelf saiyan maakt :D apart dat niemand anders die nog nie gezien had, maar die hou ik voor me voor ik er plots uitgestemd word.

Hoe kan ik dat ooit vergeten :roflol: Ik dacht dat het op een burgerrol duidde :eek:

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Bedoel er niets mee, maar ik noem 5 namen die wat minder actief waren en 3 hebben zich binnen de 20 min gemeld. Had ik eerder moeten doen :cool:

Puur toeval, ik ben meteen beginnen lezen nadat ik inlogde daarjuist

Ik ben de hele dag bezig geweest met mn auto te verkopen en magic beard tricks :D

Ook net alles gelezen. Het kan een misverstand zijn, maar die tip naar Diaephi lijkt me vrij duidelijk

En fuark al die namen enz, lijkt echt chinees voor mij :roflol: moeilijk te volgen
Snap er echt geen **** van, volgens mij ben ik echt dom :o

Beste Diaephi, als die hint wilt zeggen dat je een sayan bent mag je me nu proberen te overtuigen om niet op je te stemmen

Grtjs
Ray

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Ook net alles gelezen. Het kan een misverstand zijn, maar die tip naar Diaephi lijkt me vrij duidelijk

En fuark al die namen enz, lijkt echt chinees voor mij :roflol: moeilijk te volgen

Ik moest daarjuist serieus weer even gaan kijken of een sayan nu alweer goed of slecht was :roflol:

Beste Diaephi, als die hint wilt zeggen dat je een sayan bent mag je me nu proberen te overtuigen om niet op je te stemmen

Grtjs
Ray

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Ik moest daarjuist serieus weer even gaan kijken of een sayan nu alweer goed of slecht was :roflol:

Saiyans* :o

I know dat feel (zag het in de titel staan, anders wist ik het ook niet)

Wat?

Het is juist de bedoeling dat je geen saiyan bent...

Grtjs
Ray

Lijkt me duidelijk waarom. Zat de eerste dag ook meteen goed met wallied, en gisteren zat ik op punjab.

Gr ray

Verder waarom zou ik die hint naar mezelf uitlichten als ik cult ben, inbe4 omgekeerde psychologie

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Die hint is niet zo bedoeld, alle sayans hebben een litteken waar de staart gezeten heeft, zie op

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Wat?

Het is juist de bedoeling dat je geen saiyan bent...
ja dat snap ik, ben ook gewoon burger

Lijkt me duidelijk waarom. Zat de eerste dag ook meteen goed met wallied, en gisteren zat ik op punjab.

Gr ray

Verder waarom zou ik die hint naar mezelf uitlichten als ik cult ben, inbe4 omgekeerde psychologie

Omdat Sanca de hint er al had uitgehaald en je dan nu dit kon zeggen? :)

Geloof zelf niet in de hint, just sayin'

Blijf t liefst zo lang mogelijk met actieve spelers spelen dus punjab wordt al verdacht en zegt er zelf weinig zin te hebben. Geeft mij eigenlijk eel een reden om op hem te stemmen als er geen overduidelijke hint is.

Blijf t liefst zo lang mogelijk met actieve spelers spelen dus punjab wordt al verdacht en zegt er zelf weinig zin te hebben. Geeft mij eigenlijk eel een reden om op hem te stemmen als er geen overduidelijke hint is.

ik ben aan het twijfelen over punjab zijn rol, de verhalen lijken mijn oorspronkelijk vermoeden niet echt te bevestigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven