AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb echt een schijthekel aan die lui die zich om niks laten uitschrijven, echt triest en kinderachtig..
Anyways, diefjes</3

Ik stem wederom op vicenzio, inactief, wss de wolf.

Zag jorgy die ook al wou, kom mee broeder.
Punjab stemmen in zinloos..

Puur toeval, ik ben meteen beginnen lezen nadat ik inlogde daarjuist

Ik ben de hele dag bezig geweest met mn auto te verkopen en magic beard tricks :D

Oh please, do tell me more :D

Potloden laten verdwijnen? :p

Boys, ik ben zo weg naar de gym. Ben waarschijnlijk wel terug thuis voor 22u, but you never know.

Heb nog altijd het gevoel dat PunJab wel goed is, Diaephi is volgens mij ook geen cult en als ik dan toch moet stemmen, dan volg ik waarschijnlijk Weightboy op Vincenzio. Iemand die me nog snel op andere gedachten kan brengen?

Heb echt een schijthekel aan die lui die zich om niks laten uitschrijven, echt triest en kinderachtig..
Anyways, diefjes</3

Ik stem wederom op vicenzio, inactief, wss de wolf.

Zag jorgy die ook al wou, kom mee broeder.
Punjab stemmen in zinloos..

vincenzio is nooit actief.... daar valt echt geen pijl op te trekken

Meeste verdenkingen richting Pun, nu wilt hij zich uitschrijven of hij laat ons dit denken.... Hmmm

Oké boys, trek jullie plan, ik vertrek naar gym.

Voor mij is het momenteel: Vincenzio

Kom straks wel terug om te zien of ik nog wil veranderen of niet.

Jij bent echt de grootste zager van dit hele spel. Alleen al om jou zou ik er zo uit kunnen stappen. Je lijkt wel een wijf man met je gezeur, verklaar dit, verklaar dat, weerleg zus, weerleg zo.

En OT: geen zin in, als jullie mij eruit willen stemmen prima, dit vind ik toch 1 van de mindere games omdat ik er weinig van snap met die namen en de ballen en de dieven etc. Ook een kwestie van onwil hoor.

Ik vind het leuk roering in een game te brengen en onverwachte dingen te doen, maar dat maakt mij al snel cult in de ogen van de zogeheten ervaren spelers :rolleyes:

Dat is hetgeen ik eruit haal..
Verder gaan jullie zo ontzettend veel uit van vaste regeltjes etc. :roflol:

Ik denk ook niet dat dit spel voor mij gemaakt is op de manier waarop jullie het spelen..

Schrijf mij ook maar uit ;)

Dit vind ik een beetje zielig gedrag.
Je doet mee met een spelletje waarin een groepje zijn best doet om anderen op een verkeerd spoor te zetten.
Dus als dan gevraagd word om jezelf te verdedigen dan doe je dat toch?
En als je evil bent lieg je gewoon alles aan elkaar :p

Gelijk zielig zeggen schrijf mij maar uit vind ik erg slap.

Punjab.

punjab

Lastig in te schatten met meerdere mensen die amper posten, maar daar zullen we vanavond/morgen wel wat meer hints naar krijgen toch woopy? :D

Snap het hele 'stem allemaal op ..., ik heb zo m'n redenen maar die geef ik lekker niet' gebeuren niet, als burgerzijnde is dat gewoon een slap excuus, welke rol je ook hebt.

punjab

Pun of Sanca hmmmm nog even goed nadenken...

Heb ff iemand met wat computerkennis om advies gevraagd. De oplossing van de code hint is:

return (vote == null) ? true : undefined;

Als vote null is, return true, anders, return undefined

edit het voorbeeld:

Als vote een waarde heeft (bv "stem op woopy voor 2014 president ook al was hij opvallend ongeïnteresseerd de laatste keer ik hem zag ondanks ik hem al 2j niet zag!") dan geeft de functie true terug, in alle andere gevallen de standaardwaarde undefined

Ik vermoed dat dit stuk code gebruikt wordt om telkens te checken of een bepaalde waarde is ingevuld in een formulier. Als deze dus ergens undefined tegenkomt dan zal dit negatief zijn wellicht.

Laatst bewerkt:
en wat wil dat zeggen

Vanwaar al die stemmen teggen Pun? Als hij zich toch laat uitschrijven is het wel een verloren dag.

Heb ff iemand met wat computerkennis om advies gevraagd. De oplossing van de code hint is:

return (vote == null) ? true : undefined;

Als vote null is, return true, anders, return undefined

edit het voorbeeld:

Als vote een waarde heeft (bv "stem op woopy voor 2014 president ook al was hij opvallend ongeïnteresseerd de laatste keer ik hem zag ondanks ik hem al 2j niet zag!") dan geeft de functie true terug, in alle andere gevallen de standaardwaarde undefined

Ik vermoed dat dit stuk code gebruikt wordt om telkens te checken of een bepaalde waarde is ingevuld in een formulier. Als deze dus ergens undefined tegenkomt dan zal dit negatief zijn wellicht.

en als je naam = cult invult ?

dan maar punjab vanwege eerder genoemds reden

Punjab

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven