Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt bullshit om nu op punjab te gaan stemmen.
Dit is net als niet stemmen, hij wordt toch uitgeschreven.
Ga dan mee op vicenzio, burger of niet (wss niet) hij is toch inactief.
Vind dit echt struisvogel gedrag om maar "safe" op punjab te gaan, hiermee verliezen we sowieso een extra iemand doordat vannacht de SS weer iemand behoorlijk hard een anale kamehameha geeft..
blijf de actie om bij iwj een ball te zoeken vreeme vinden![]()
Dat denk ik niet, als we de cults er makkelijk uit konden pikken wel ja, maar dan kan de super saiyan het waarschijnlijk ook niet. Mogelijk twee burgers verliezen is erger dan 1, want Punjab gaat zelf al.
Wie zegt dat punjab niet slecht is? Het hele ''schrijf mij maar uit'' wat ie één keer gezegd heeft kan net zo goed een manier zijn om stemmen van hem weg te halen. Woopy heeft er niets over gezegd dus kunnen echt niet van uitgaan dat hij uitgeschreven wordt.
Als iedereen die een keer zegt dat hij ermee stopt, meteen zou uitgeschreven worden, zouden veel spelletjes een snel einde kennen. Al lijkt het in dit geval wel alsof hij er echt mee stopt. Echt lame als dat zo is... Dat zou dan reeds de derde zijn die er op aanvraag uitgaat, en eentje die er wegens inactiviteit uitgaat (iwj), gevolgd door Vincenzio als die niet eens dringend begint mee te spelen. Dat zijn 5 exits... Proficiat mensen. Zo gaan er zeker nog mensen zin hebben om spelletjes te organiseren. Wat mij betreft mogen deze mensen geweerd worden uit komende spelletjes. Wat een onzin.
Ik ben serieus, dus die vlieger gaat niet op
---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------
Iedereen speelt leuk imo, maar ik spreek niet alleen voor mezelf als ik schrijf dat Wauter een behoorlijk irritante speler is.

Ik ben serieus, dus die vlieger gaat niet op
---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------
Iedereen speelt leuk imo, maar ik spreek niet alleen voor mezelf als ik schrijf dat Wauter een behoorlijk irritante speler is.
Vanwaar al die stemmen teggen Pun? Als hij zich toch laat uitschrijven is het wel een verloren dag.
Wie zegt dat punjab niet slecht is? Het hele ''schrijf mij maar uit'' wat ie één keer gezegd heeft kan net zo goed een manier zijn om stemmen van hem weg te halen. Woopy heeft er niets over gezegd dus kunnen echt niet van uitgaan dat hij uitgeschreven wordt.
Als je dat gebruikt om onder een vote uit te komen vind ik dat je direct uitgeschreven dient te worden en ook een permban op forumgames krijgt.
Niks tegen jou woopy. Geef ook al aan dat het onwil mijnerzijds is, het is niet laagdrempelig genoeg voor een nieuweling zoals ik. E