Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
blijf de actie om bij iwj een ball te zoeken vreeme vinden:roflol:

Omdat hij het zelf ook wil Punjab

Echt bullshit om nu op punjab te gaan stemmen.

Dit is net als niet stemmen, hij wordt toch uitgeschreven.

Ga dan mee op vicenzio, burger of niet (wss niet) hij is toch inactief.

Vind dit echt struisvogel gedrag om maar "safe" op punjab te gaan, hiermee verliezen we sowieso een extra iemand doordat vannacht de SS weer iemand behoorlijk hard een anale kamehameha geeft..

Echt bullshit om nu op punjab te gaan stemmen.

Dit is net als niet stemmen, hij wordt toch uitgeschreven.

Ga dan mee op vicenzio, burger of niet (wss niet) hij is toch inactief.

Vind dit echt struisvogel gedrag om maar "safe" op punjab te gaan, hiermee verliezen we sowieso een extra iemand doordat vannacht de SS weer iemand behoorlijk hard een anale kamehameha geeft..

Dat denk ik niet, als we de cults er makkelijk uit konden pikken wel ja, maar dan kan de super saiyan het waarschijnlijk ook niet. Mogelijk twee burgers verliezen is erger dan 1, want Punjab gaat zelf al.

Dat denk ik niet, als we de cults er makkelijk uit konden pikken wel ja, maar dan kan de super saiyan het waarschijnlijk ook niet. Mogelijk twee burgers verliezen is erger dan 1, want Punjab gaat zelf al.

Tot nu toe zit ie anders goed.
En als het daadwerkelijk Vicenzio is dan zal vannacht ook een burger de lul zijn.
De vorige keer dat hij wolf was heeft hij 100% gehouden..
En met zoveel spelers kunnen we net zo goed eens gokken, ik ben persoonlijk helemaal niet van dat laffe gedoe..

Wie zegt dat punjab niet slecht is? Het hele ''schrijf mij maar uit'' wat ie één keer gezegd heeft kan net zo goed een manier zijn om stemmen van hem weg te halen. Woopy heeft er niets over gezegd dus kunnen echt niet van uitgaan dat hij uitgeschreven wordt.

Wie zegt dat punjab niet slecht is? Het hele ''schrijf mij maar uit'' wat ie één keer gezegd heeft kan net zo goed een manier zijn om stemmen van hem weg te halen. Woopy heeft er niets over gezegd dus kunnen echt niet van uitgaan dat hij uitgeschreven wordt.

Als je dat gebruikt om onder een vote uit te komen vind ik dat je direct uitgeschreven dient te worden en ook een permban op forumgames krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Als iedereen die een keer zegt dat hij ermee stopt, meteen zou uitgeschreven worden, zouden veel spelletjes een snel einde kennen. Al lijkt het in dit geval wel alsof hij er echt mee stopt. Echt lame als dat zo is... Dat zou dan reeds de derde zijn die er op aanvraag uitgaat, en eentje die er wegens inactiviteit uitgaat (iwj), gevolgd door Vincenzio als die niet eens dringend begint mee te spelen. Dat zijn 5 exits... Proficiat mensen. Zo gaan er zeker nog mensen zin hebben om spelletjes te organiseren. Wat mij betreft mogen deze mensen geweerd worden uit komende spelletjes. Wat een onzin.

Ik ben serieus, dus die vlieger gaat niet op ;)

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Iedereen speelt leuk imo, maar ik spreek niet alleen voor mezelf als ik schrijf dat Wauter een behoorlijk irritante speler is.

Als iedereen die een keer zegt dat hij ermee stopt, meteen zou uitgeschreven worden, zouden veel spelletjes een snel einde kennen. Al lijkt het in dit geval wel alsof hij er echt mee stopt. Echt lame als dat zo is... Dat zou dan reeds de derde zijn die er op aanvraag uitgaat, en eentje die er wegens inactiviteit uitgaat (iwj), gevolgd door Vincenzio als die niet eens dringend begint mee te spelen. Dat zijn 5 exits... Proficiat mensen. Zo gaan er zeker nog mensen zin hebben om spelletjes te organiseren. Wat mij betreft mogen deze mensen geweerd worden uit komende spelletjes. Wat een onzin.

Dit echt +1000000000000000000000

Ten eerste is het zeer irritant voor de mensen die wel spelen, het bederft het spelplezier, plus dat leaven om zo'n reden gewoon echt zwak is.
En bovenal is het zwaar respectloos tegen de spelorganisator, kost veel tijd om te doen, en zo gaat er echt niemand meer een spel starten.

Als er nog mensen willen stoppen, laat het dan nu even weten.
Ik heb dit weekend een hele boel leuke dingen op de planning staan, dan spendeer ik mijn tijd daar wel aan.

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Iedereen speelt leuk imo, maar ik spreek niet alleen voor mezelf als ik schrijf dat Wauter een behoorlijk irritante speler is.

Dus AC Milan aanvallers bleven ook maar in de kleedkamer zitten omdat Matterazi zo'n irritante speler was?
Pff, kan hier echt boos om worden man :rolleyes:

Niks tegen jou woopy. Geef ook al aan dat het onwil mijnerzijds is, het is niet laagdrempelig genoeg voor een nieuweling zoals ik. E

Wie denkt dit nog?

Soit, het is te laat om nog veel argumenten naar nieuwe mensen te geven en er iemand anders dan Punjab uit te stemmen, lijkt me. Ik begin alvast aan het verhaal.

Vanwaar al die stemmen teggen Pun? Als hij zich toch laat uitschrijven is het wel een verloren dag.

Is gewoon kreet om aandacht.
Vind het zwakjes.
Als iedereen die verdacht is dit gaat roepen is de lol er snel vanaf.
Vind het op het moment te veel gebeuren.

Dit dus.

Als je dat gebruikt om onder een vote uit te komen vind ik dat je direct uitgeschreven dient te worden en ook een permban op forumgames krijgt.

+1 !!!

ben er weer, even bijlezen, nog ontwikkelingen die ik niet mag misse?

Niks tegen jou woopy. Geef ook al aan dat het onwil mijnerzijds is, het is niet laagdrempelig genoeg voor een nieuweling zoals ik. E

Vorige spel heb je toch goed meegespeeld? Ik snap eigenlijk nog altijd niet dat dit spel moeilijk is volgens sommige mensen. De rollen hebben gewoon een andere naam gekregen en er zitten dragonballs in het spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven