AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wou ik komen stemmen, zijn er alweer 2 doden gevallen, erg jammer dat de burgemeester er op deze manier uitgaat

DragonBall4StarDB.png

De pic die joeyc net vermelde

Misschien is dat figuurtje te plakken in de dragonradar?
En de puntjes die je overhoudt wijzen naar een speler oid?

tenzij degene die dood gaan de bal daar aan af geven, dan kan het alsnog he..

en heb ik iets gemist mbt het verhaal of was het gewoon zo duidelijk dat punjab eruit zou gaan? dacht 22u namelijk.

iig niet zo slim gespeeld als hij burgemeester was en momenteel aan de kant van de goede stond, ik noemde het vanmiddag nog.. maar daar is geen gebruik van gemaakt als verdediging

in witte letters een link die leidt naar de 4 ster dragon ball, iets met 4 en iets met een bal dus

http://dragonball.wikia.com/wiki/Dragon_Ball_(object)

hier kun je zien wat de locatie van de ballen was, dus ook van de four star ball. maar zie nog niet echt een link

De 4 star zat op het hoofd van Gohan en werd gestolen door garlic Jr.
Garlic is knoflook, iemand een connectie?

Kunnen we verder gaan met het spel? Zoals in de regels staat, horen mensen die niet meer in het spel zitten hier niet te posten.

Tuurlijk man ben al weg maar dacht reageer even netjes op wauter zijn vraag. Vind ik wel zo fair. Dacht kan wel ff omdat er toch wat tijd over was daar zoals in de regels staat dat er tot 22.00u gestemd kan worden.;)

• Like
Waarderingen: Vonk
Tuurlijk man ben al weg maar dacht reageer even netjes op wauter zijn vraag. Vind ik wel zo fair. Dacht kan wel ff omdat er toch wat tijd over was daar zoals in de regels staat dat er tot 22.00u gestemd kan worden.;)

Je mag me altijd PMen hoor, houden we dit topic schoon:)

Denk wel dat ik weet wie er vannacht uitgaat, hint in het verhaal is wel erg duidelijk.

Vind ik niet te vergelijken, wat jij doet is eigenlijk het spelletje verpesten en wat hij doet is niet mee werken aan jouw verzoek.
Misschien zijn jullie wel tegenstanders? Vaak genoeg post iemand een tussenstand maar niet iedereen heeft hier zin in, en inderdaad soms valt er veel uit een stemming te halen en die info wil je niet altijd makkelijk weg geven.

No hard feelings voor de rest, maar wel beetje jammer

Even kort op jou nog..spelletje verpesten ben ik het niet mee eens, heb de eerste dag al via pm aan Woopy gevraagd of hij m'n rol aan iemand anders wilde geven. Toen had hij het zelf over uitschrijven en heb ik het nog even geprobeerd om er het beste van te maken omwille van het spel, daarnaast had ik een burgerrolletje en was het begin van het spel.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Je mag me altijd PMen hoor, houden we dit topic schoon:)

Neh..

Wintertijd ingegaan? Dacht dat de dag tot 22u zou duren. Niet dat mijn stem nog iets had kunnen toevoegen.

Wat is er met Trem? Beetje last van oestrogeen?

Wat legit? De 4 star dragonball komt van opa Gohan af

Wat een hoop gezever weer die dit spelletje zwaar vernken. Jammer, want Woopy is wel één van de betere spelleiders, met een awesome genre dit keer en zware epic verhalen. Misschien is het gewoon even genoeg geweest en hebben we allemaal nood aan een break..?

Over Tremendes en het lijstje: persoonlijk ben ik van mening dat het posten van een lijstje, of door een spelleider, of door iemand uit het topic een kleine moeite is. Als je al weinig tijd hebt om het topic volledig te volgen (en ik kan geloven dat Tremendes het daar soms moeilijk mee heeft), is het overlopen van 10+ pagina's soms een beetje teveel van het goede, zeker als je 'maar' burger bent. Heb al paar keer hetzelfde meegemaakt in vorige games en dat mensen toen ook even niet het lijstje wilden posten, irriteerde me toen ook.

Over Wauter zijn speelstijl: You either hate it, or you love it. Als hij het op je gemunt heeft, kan hij het je leven echt zuur maken en krijg je soms echt zin om zijn schedel in te slaan, maar andersom speelt hij het spel gewoon zoals het hoort, zonder gevloek, getier of gescheld en is hij er goed in. Uiteraard maakt hij fouten, maar hij gaat ervoor en probeert actief mee te spelen. Zo'n spelers maken het spel, of het nu wil of niet.

Over Diaephi: Je bent best lekker, hihi :$

_______

Klote van PunJab, maar wel een slimme zet nog van jullie. Nu maar hopen dat de SuperSaiyan even dom is als mij, want ik zie de overduidelijke hint momenteel nog niet :roflol:

EDIT: Zie het al. Rot.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik post het ochtendverhaal van zodra ik alle keuzes binnen heb. (Tenzij ze te laat komen, dan ga ik eerst slapen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven