Wat een hoop gezever weer die dit spelletje zwaar vernken. Jammer, want Woopy is wel één van de betere spelleiders, met een awesome genre dit keer en zware epic verhalen. Misschien is het gewoon even genoeg geweest en hebben we allemaal nood aan een break..?
Over Tremendes en het lijstje: persoonlijk ben ik van mening dat het posten van een lijstje, of door een spelleider, of door iemand uit het topic een kleine moeite is. Als je al weinig tijd hebt om het topic volledig te volgen (en ik kan geloven dat Tremendes het daar soms moeilijk mee heeft), is het overlopen van 10+ pagina's soms een beetje teveel van het goede, zeker als je 'maar' burger bent. Heb al paar keer hetzelfde meegemaakt in vorige games en dat mensen toen ook even niet het lijstje wilden posten, irriteerde me toen ook.
Over Wauter zijn speelstijl: You either hate it, or you love it. Als hij het op je gemunt heeft, kan hij het je leven echt zuur maken en krijg je soms echt zin om zijn schedel in te slaan, maar andersom speelt hij het spel gewoon zoals het hoort, zonder gevloek, getier of gescheld en is hij er goed in. Uiteraard maakt hij fouten, maar hij gaat ervoor en probeert actief mee te spelen. Zo'n spelers maken het spel, of het nu wil of niet.
Over Diaephi: Je bent best lekker, hihi :$
_______
Klote van PunJab, maar wel een slimme zet nog van jullie. Nu maar hopen dat de SuperSaiyan even dom is als mij, want ik zie de overduidelijke hint momenteel nog niet
EDIT: Zie het al. Rot.