Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee onzin, hij moet niet zeuren.
Dat hij stemmen krijgt heeft hij aan zichzelf te danken, beetje kinderachtig.

"Iedereen stemt tegen mij nou vind ik het niet leuk meer hoor"
Ray = punjab?

@wauter, die ik was een grapje. Vind je echt sexy

ben er weer, even bijlezen, nog ontwikkelingen die ik niet mag misse?

Punjab heeft duidelijk geen ballen, laat zich uitschrijven onder het mom van "te hoogdrempelig", mijns inziens is dit spel niets anders dan de vorige game, enkel andere namen en de toevoeging van dieven.
Verder niet veel.

Rayincarnatie :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3

De burgemeester van dit dorp had een bijzonder geheim. Hij was de aanvoerder van de stemmingen tegen de Saiyans, maar stiekem was hij er zelf een. Daarom besloot de spelleider om iets speciaals te doen met deze rol. De burgemeester zou tijdens het spel geconfronteerd worden met zijn tweestrijd. Het karakter zou evolueren en mogelijk een grote wending aan het verhaal geven.

Maar toen besloot de burgemeester dat een van zijn onderdanen toch best irritant was, dus verliet hij het dorp om nooit meer terug te keren. Onderweg viel hij in een ravijn.

De burgemeester is dood.
Het was Punjab.

De burgers gingen nog even het huisje van Iwj checken, omdat de slechte geur er bleef hangen desondanks dat het lijk allang weggehaald was. Ze vonden Vincenzio onder zijn bed, ook dood, en met een dildo in zijn aars.

Vincenzio is dood.
Hij was burger.
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101002162215/dragonball/images/1/1f/DragonBall4StarDB.png
Gaat lekker snel zo.

De nacht begint NU en loopt tot morgenochtend 10u.
De dieven mogen hun 2 keuzes doorgeven of aanpassen.
Tenshinhan mag op elk moment zijn aanslag plegen.
Bulma mag iemand begluren.
De supersaiyan mag een kill maken.

Moi.. Kijk het is waarschijnlijk je manier van spelen en dat moet je zelf weten maar vond je gelijk al in dit spel een beetje een valse nicht richting mij en dan dat kinderachtige gelul over het niet delen van een lijstje wie er de dag ervoor gestemd hebben.
Is je goed recht allemaal prima maar heb er nu een paar mee gedaan en is elke keer wel ergens gezeik om. Dan met whami, jimbooo(dacht ik), supersized etc en dit keer was het voor mij klaar. Gewoon geen zin meer.
Jammer voor de spelleider voor zijn moeite maar ga niet tegen mijn zin aan een spelletje mee doen.
Zeker niet als je in alle drukte beetje goed mee probeert te doen en er dan over een lijstje moeilijk gedaan word.
Ook geen zin meer in de toekomst, eerst is het leuk en op een gegeven moment word het vervelend.

Hij was nog burgermeester ook..

Apart speelstijl

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Moi.. Kijk het is waarschijnlijk je manier van spelen en dat moet je zelf weten maar vond je gelijk al in dit spel een beetje een valse nicht richting mij en dan dat kinderachtige gelul over het niet delen van een lijstje wie er de dag ervoor gestemd hebben.
Is je goed recht allemaal prima maar heb er nu een paar mee gedaan en is elke keer wel ergens gezeik om. Dan met whami, jimbooo(dacht ik), supersized etc en dit keer was het voor mij klaar. Gewoon geen zin meer.
Jammer voor de spelleider voor zijn moeite maar ga niet tegen mijn zin aan een spelletje mee doen.
Zeker niet als je in alle drukte beetje goed mee probeert te doen en er dan over een lijstje moeilijk gedaan word.
Ook geen zin meer in de toekomst, eerst is het leuk en op een gegeven moment word het vervelend.

Meen je dit ?
Had ik van jouw toch niet verwacht man zo'n reactie.

Kuuuuuut nu winnen we nummer

Tja, ik kan de dieven alleen maar opweg zetten maar lijkt me evident dat personen die op de eerste nacht bezocht zijn hun bal niet meer hebben.

tenzij degene die dood gaan de bal daar aan af geven, dan kan het alsnog he..

en heb ik iets gemist mbt het verhaal of was het gewoon zo duidelijk dat punjab eruit zou gaan? dacht 22u namelijk.

iig niet zo slim gespeeld als hij burgemeester was en momenteel aan de kant van de goede stond, ik noemde het vanmiddag nog.. maar daar is geen gebruik van gemaakt als verdediging

in witte letters een link die leidt naar de 4 ster dragon ball, iets met 4 en iets met een bal dus

Snap ik deels, maar iedereen heeft z'n speelstijl toch?

Bij whami/jimbo/supersized kan ik er volledig inkomen, die gasten waren gewoon strontirritant (of nouja, zijn)
Maar wauter houdt het tenminste nog binnen de game, en het hoort erbij om een beetje elkaar af te zeiken om zo te kijken hoe die reageert en daar evt. een hint uit te kunnen trekken.
Zou jammer zijn als je niet meer mee doet.

En punjab, echt een k*tstreek dat je als burgemeester de burgers er zo bij naait, echt echt zwak. Misschien kun je in Toronto solliciteren, die hebben ook zo'n burgemeester..

Ik speel mee sinds Lloydatoni zijn WOII spel en nooit heeft een spelleider een lijstje gepost met wat de stemmen precies waren. Personen die al langer speelden zeggen dat dit heel in het begin gebeurden maar al een tijdje niet meer dus in dat punt zie ik niet echt een probleem. Tevens vind ik het eigenlijk ook niet veel moeite om simpel de stem van iemand te noteren als je toch het topic overloopt. Woopy heeft ook al correct gezegd dat stemmingen ook informatie bevatten en dat als je spelleider daar niet de aandacht op moet vestigen. Spelleider moet de neutraliteit bewaren. Diegene die een heel klein beetje moeite doen krijgen die info. Verder vraag ik me ook af waarom je uberhaupt meedoet als het je toch tegensteekt?

in witte letters een link die leidt naar de 4 ster dragon ball, iets met 4 en iets met een bal dus

Hopen dat woopy er nu een makkelijke hint in doet, alsin speler nummer 4 op de spelers lijst?? orgineel ?

Snap ik deels, maar iedereen heeft z'n speelstijl toch?

Bij whami/jimbo/supersized kan ik er volledig inkomen, die gasten waren gewoon strontirritant (of nouja, zijn)
Maar wauter houdt het tenminste nog binnen de game, en het hoort erbij om een beetje elkaar af te zeiken om zo te kijken hoe die reageert en daar evt. een hint uit te kunnen trekken.
Zou jammer zijn als je niet meer mee doet.

En punjab, echt een k*tstreek dat je als burgemeester de burgers er zo bij naait, echt echt zwak. Misschien kun je in Toronto solliciteren, die hebben ook zo'n burgemeester..

Ik vind wauter behoorlijk politiek correct altijd hoor, dus snap het gezeur niet zo, we zijn geen kleine kinderen meer toch?

Wou ik komen stemmen, zijn er alweer 2 doden gevallen, erg jammer dat de burgemeester er op deze manier uitgaat

DragonBall4StarDB.png

De pic die joeyc net vermelde

Haha stel je niet zo aan, het is een spelletje..
Verder deel ik trem zijn mening, ik ga niet tegen mijn zin mee doen met een spelletje.

Hij was nog burgermeester ook..

Apart speelstijl

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Meen je dit ?
Had ik van jouw toch niet verwacht man zo'n reactie.

Hoezo wat is er mis mee? Jullie vinden het zeiken dat iemand geen zin meer heeft om te spelen en vinden dat dermate irritant dat iemand dan voor altijd uitgesloten moet worden van deelname en ik vind oa zeiken over een lijstje, omdat de ene het lekker puh wel heeft bijgehouden, uitermate irritant. Kan allebei toch?

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen we verder gaan met het spel? Zoals in de regels staat, horen mensen die niet meer in het spel zitten hier niet te posten.

tenzij degene die dood gaan de bal daar aan af geven, dan kan het alsnog he..

en heb ik iets gemist mbt het verhaal of was het gewoon zo duidelijk dat punjab eruit zou gaan? dacht 22u namelijk.

iig niet zo slim gespeeld als hij burgemeester was en momenteel aan de kant van de goede stond, ik noemde het vanmiddag nog.. maar daar is geen gebruik van gemaakt als verdediging

De hint wil volgens mij gewoon zeggen dat vincenzio oorspronkelijk in het bezit was van een dragonball (heb ik al eens vermeld denk ik). Is trouwens ook al eens vermeld door het feit dat vincenzio niet meer aan zijn zak ging krabben.

Hoezo wat is er mis mee? Jullie vinden het zeiken dat iemand geen zin meer heeft om te spelen en vinden dat dermate irritant dat iemand dan voor altijd uitgesloten moet worden van deelname en ik vind oa zeiken over een lijstje, omdat de ene het lekker puh wel heeft bijgehouden, uitermate irritant. Kan allebei toch?

Vind ik niet te vergelijken, wat jij doet is eigenlijk het spelletje verpesten en wat hij doet is niet mee werken aan jouw verzoek.
Misschien zijn jullie wel tegenstanders? Vaak genoeg post iemand een tussenstand maar niet iedereen heeft hier zin in, en inderdaad soms valt er veel uit een stemming te halen en die info wil je niet altijd makkelijk weg geven.

No hard feelings voor de rest, maar wel beetje jammer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven