- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben er weer, even bijlezen, nog ontwikkelingen die ik niet mag misse?
Moi.. Kijk het is waarschijnlijk je manier van spelen en dat moet je zelf weten maar vond je gelijk al in dit spel een beetje een valse nicht richting mij en dan dat kinderachtige gelul over het niet delen van een lijstje wie er de dag ervoor gestemd hebben.
Is je goed recht allemaal prima maar heb er nu een paar mee gedaan en is elke keer wel ergens gezeik om. Dan met whami, jimbooo(dacht ik), supersized etc en dit keer was het voor mij klaar. Gewoon geen zin meer.
Jammer voor de spelleider voor zijn moeite maar ga niet tegen mijn zin aan een spelletje mee doen.
Zeker niet als je in alle drukte beetje goed mee probeert te doen en er dan over een lijstje moeilijk gedaan word.
Ook geen zin meer in de toekomst, eerst is het leuk en op een gegeven moment word het vervelend.
Tja, ik kan de dieven alleen maar opweg zetten maar lijkt me evident dat personen die op de eerste nacht bezocht zijn hun bal niet meer hebben.
Moi.. Kijk het is waarschijnlijk je manier van spelen en dat moet je zelf weten maar vond je gelijk al in dit spel een beetje een valse nicht richting mij en dan dat kinderachtige gelul over het niet delen van een lijstje wie er de dag ervoor gestemd hebben.
Is je goed recht allemaal prima maar heb er nu een paar mee gedaan en is elke keer wel ergens gezeik om. Dan met whami, jimbooo(dacht ik), supersized etc en dit keer was het voor mij klaar. Gewoon geen zin meer.
Jammer voor de spelleider voor zijn moeite maar ga niet tegen mijn zin aan een spelletje mee doen.
Zeker niet als je in alle drukte beetje goed mee probeert te doen en er dan over een lijstje moeilijk gedaan word.
Ook geen zin meer in de toekomst, eerst is het leuk en op een gegeven moment word het vervelend.
in witte letters een link die leidt naar de 4 ster dragon ball, iets met 4 en iets met een bal dus
Snap ik deels, maar iedereen heeft z'n speelstijl toch?
Bij whami/jimbo/supersized kan ik er volledig inkomen, die gasten waren gewoon strontirritant (of nouja, zijn)
Maar wauter houdt het tenminste nog binnen de game, en het hoort erbij om een beetje elkaar af te zeiken om zo te kijken hoe die reageert en daar evt. een hint uit te kunnen trekken.
Zou jammer zijn als je niet meer mee doet.
En punjab, echt een k*tstreek dat je als burgemeester de burgers er zo bij naait, echt echt zwak. Misschien kun je in Toronto solliciteren, die hebben ook zo'n burgemeester..
Hij was nog burgermeester ook..
Apart speelstijl
---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------
Meen je dit ?
Had ik van jouw toch niet verwacht man zo'n reactie.
Haha stel je niet zo aan, het is een spelletje..
Verder deel ik trem zijn mening, ik ga niet tegen mijn zin mee doen met een spelletje.
tenzij degene die dood gaan de bal daar aan af geven, dan kan het alsnog he..
en heb ik iets gemist mbt het verhaal of was het gewoon zo duidelijk dat punjab eruit zou gaan? dacht 22u namelijk.
iig niet zo slim gespeeld als hij burgemeester was en momenteel aan de kant van de goede stond, ik noemde het vanmiddag nog.. maar daar is geen gebruik van gemaakt als verdediging
in witte letters een link die leidt naar de 4 ster dragon ball, iets met 4 en iets met een bal dus
Hoezo wat is er mis mee? Jullie vinden het zeiken dat iemand geen zin meer heeft om te spelen en vinden dat dermate irritant dat iemand dan voor altijd uitgesloten moet worden van deelname en ik vind oa zeiken over een lijstje, omdat de ene het lekker puh wel heeft bijgehouden, uitermate irritant. Kan allebei toch?
Kunnen we verder gaan met het spel? Zoals in de regels staat, horen mensen die niet meer in het spel zitten hier niet te posten.