AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Alle spelers die kunnen/mogen stemmen, zijn intussen al online geweest, en er zijn zowel goeie als slechte die mogen stemmen, dus je bent er weinig mee :)

• #1.003
Dan post ik het verhaal 20 minuten nadat ik de laatste stem binnengekregen heb? :p

Ben weer de enige die die hint niet ziet.

Oja

Zou het?

Morgen late shift dus hoop dat ik waardevolle stem kan uitbrengen

Same here, ik moet voor 12uur stemmen morgen...

• #1.012
Nacht 3

Het bewonersaantal van het dorp slinkt snel. Het einde moet nu wel nabij zijn.

De dieven zal het worst wezen. Zij gaan weer op pad.

Sanca sluipt naar zijn eerste slachtoffer: Stefanovich. Hij kijkt het huisje binnen, en ziet een glimmende kop. De bewoner zit in een diepe meditatie. Sanca besluit het toch te proberen en glipt het huis binnen langs het raam. Stefanovich, in zijn opperste concentratie, merkt het echter meteen. Hij opent zijn ogen en ziet Sanca. Hij lacht. Hij was al van plan om Sanca binnenkort een kopje kleiner te maken, en nu staat die gewoon in zijn woonkamer.
Stefanovich heeft zijn energie door middel van zijn meditatie reeds helemaal opgeladen, en kan het dus snel afmaken.

dbz153-02.jpg

Het dorp telt een dief minder...
Stefanovich heeft de kracht van zijn aanval zwaar onderschat. Van zijn eigen huis blijft geen steen meer over, en hij heeft nog amper de kracht om te bewegen. Hij wordt naar het leegstaande huis van de burgemeester gedragen om daar uit te rusten. Hij zal de komende dag geen stem kunnen uitbrengen.

Ook de supersaiyan heeft dit spectakel niet gemist. Hij heeft de verwoestende kracht van Stefanovich gezien, en besluit dat dit een gevaarlijke tegenstander kan zijn. Wanneer iedereen vertrokken is, sluipt hij het huis waar Stefanovich rust in, en doodt hij hem met een simpele klap. Van deze dreiging zal hij geen last meer hebben.

Er zijn er echter wel meer die elkaar in het vizier hadden. Bulma ging de dief begluren die bij haar wou inbreken. Bulma geeft haar dragonball, die ze van Iwj gekregen had, dan maar aan hem in ruil voor een lekkere beurt. Ze smeert haar kontgaatje in met veel tartaar, en zo gaan ze er enkele uren tegenaan.

De cults besluiten deze nacht een en ander samen te leggen. Twee cults waren in het bezit van een dragonball, en schenken deze graag aan hun dief, Sikori. Sikori heeft nu 5 dragonballs in zijn bezit!

Sanca is dood.
Hij was een dief.
Hij had eerder een dragonball gestolen. Deze gaat in de loop van de dag naar een speler van zijn keuze.

Stefanovich is dood.
Hij was Tenshinhan.

De stemming begint NU. Eerder uitgebrachte stemmen tellen niet mee.
De dieven mogen vanaf dit moment hun 2 keuzes voor de nacht maken en eventueel aanpassen tot morgenochtend 10u.

Verdomme :(

Edit: Sance en ik hadden het op elkaar gemunt haha nice :D

K*t

Iets met tartaar

bulma ja...

Inderdaad.. hoezo zou je zeggen: iets met tartaar

Dus sanca gaat langs bij stefanovich net op het moment dat stefanovich sanca besluit te vermoorden? Apart

• #1.018
Volgens mij is het spel nu eigenlijk al gespeeld. Het is 6-5 en één burger mag niet meestemmen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven